تشک بادی داخل ماشین شاسی بلند

کد : اینتکس 460313

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: سفری
  • تحمل وزن: 155 کیلو گرم
  • طول: 143 سانتی متر
  • عرض: 90 سانتی متر
2,050,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین شاسی بلند از سری محصولات بادی با کیفیت می باشد که با قیمت ارزان در فروشگاه نمایندگی اینتکس عرضه میشود. این تشک بادی برای انواع و اقسام خودروهای شاسی بلند کاربرد دارد و میتوانید آنرا برای قسمت پشتی خودرو از قسمت پشت صندلی های عقب تا انتهای ماشین استفاده نمایید.

تشک بادی داخل ماشین شاسی بلند یکی دیگر از سری تشک های بادی تولید شده می باشد که مخصوص استفاده درون ماشین می باشد که از ان می توان در اکثر ماشین های شاسی بلند و نیمه شاسی استفاده مود. فرم کلی این تشک بادی همانند سایر تشک ها به شکل مستطیل بوده و از طراحی بسیار خوبی برخوردار می باشد که به سبب همین طراحی توانسته است تا به یکی از پر فروش ترین تشک های بادی این شرکت تبدیل شود. 

رنگ این تشک بادی به رنگ مشکی بوده که دارای جذابیت منحصر به فردی می باشد. سطح این تشک بادی داخل ماشین نیز به صورت مواج طراحی شده ه دارای خاصیت ضد تعریق بوده و از عرق کردن بدن جلو گیری می کند. جنس بدنه این محصول از وینیل با روکش مخمل بوده و قسمت پایه های آن نیز از وینیل طرح چرم می باشد که از استحکام بسیار بالایی برخوردار است. شما می توانید این تشک بادی با کیفیت را از فروشگاه نمایندگی اینتکس خریداری کرده و یا برای اطلاعات بیشتر با همکاران ما تماس بگیرید. 

این محصول یکی از بزرگترین تشکهای بادی داخل خودرو است که برای انواع ماشین ها و اتومبیل های شاسی بلند تعبیه و طراحی شده است و استاندارد و مناسب برای خودرو های suv میباشد. این محصول میتواند فضا و کابین پشت اتومبیل شما را به یک تخت خواب بزرگ و اتاق برای خواب راحت تبدیل کند ، البته برای نصب و راه اندازی این تشک خواب داخل خودرو بایستی ابتدا صندلی های پشت خودرو را به صورت کامل بخوابانید و قسمت پشت ماشین را به طور کامل تخلیه کنید ، طاقچه عقب و پرداه را نیز از روی کشویی خود خارج نموده و سپس با پریز برقی که در انتهای تمامی خودرو های شاسی بلند تعبیه شده ، سیم پمپ را متصل کرده و با فشار دادن دکمه روی پمپ آنرا روشن کنید و تا زمان پر شدن هوای داخل تشک صبر کنید معمولا باد شدن تشک ماشین شاسی بلند ، ۲ دقیقه طول میکشد ، پس از پر شدن آنرا داخل فضای خود جا گذاری کرده و از آن استفاده نمایید.

تشک بادی داخل ماشین شاسی بلند برای تمامی خودروهای ایرانی و خارجی اعم از انواع خودروهای شاسی مانند اسپورتیج لندکروز لکسوس سانتافه توسان و انواع و اقسام خودروهای بزرگتر و شاسی بلند کاربرد دارد این تشک بادی داخل ماشین شاسی بلند طوری طراحی شده است که می توانید آن را از قسمت پشت صندلی های راننده و شاگرد تا انتهای خودرو که صندوق عقب باشد استفاده نمایید و میتواند یک اتاق خواب مناسب و عالی را برای شما مهیا سازد این محصول را میتوانید به صورت کامل در فضای پشت ماشین پهن کرده و باد کنید  پس از جایگذاری آن در داخل فضای پشت خودرو شاسی‌بلند خواهید دید که  خودروی شما تبدیل شده به یک اتاق کامل و یک تخت خواب راحت خواهد شد .


 جنس بدنه این تختخواب بادی شاسی بلند به گونه ای طراحی و تولید شده که به راحتی دچار آسیب نمی شود ولی بایستی در هنگام استفاده و راه اندازی مراقب اشیایی نوک در داخل خودرو باشید  مثلاً در هنگام پهن کردن آن و راه اندازی مراقب دستگیره در سگک کمربند یا زائده‌های  نوک تیز باشید اگر وسیله ای داخل خودرو به شکل برنده باشد ممکن است در هنگام استراحتبه تشک شما آسیب وارد کند روی این تخت خواب بادی داخل خودرو شاسی بلند از جنس مخمل یا جیر تعبیه شده که میزان تعریق بدن را به حداقل ممکن می‌رساند و از طرفی نرمی و راحتی فوق العاده عالی به همراه دارد این محصول به همراه خود یک عدد پمپ فندکی دارد و همچنین پمپ باد دارای سیم بلندی است که می توانید آن را داخل فندکی خودرو خود قرار داده و از برق خودرو استفاده نمایید و محصول خود را کمتر از یک دقیقه باد کنید.


قسمت زیرین این تشک بادی از pvc یا پلاستیک تشکیل شده که داخل بسته بندی محصول یک عدد برچسب تعمیرات و یک عدد س** حمل و یک عدد بالش بادی وجود دارد که پس از استفاده از این محصول می توانید آن را به شکل پتو تا کرده و داخل سایت خود قرار دهید می توانید از آن خارج از خودروی خود استفاده نمایید یا حتی همگام توقف آن را داخل چادرمسافرتی قرار داده و به عنوان یک تشک سفری استفاده نمایید این محصول یک برند چینی است که از کیفیت خوب و معتبری برخوردار است ، بسته بندی این محصول به قدری کوچک است که می توانید آن را در فضای بسیار کمی قرار داده و در جعبه ابزار خود آن راه داخل خودرو جایگذاری کنید وزن این تشک داخل ماشین شاسی بلند حدوداً دو کیلوگرم می باشد و میتواند بسیار کاربردی باشد  این سوال در ذهن شما باشد که چطور ممکن است یک تشک تمامی خودروهای شاسی بلند را ساپورت کند از لحاظ ابعاد و اندازه تمامی تشک های داخل خودروی شاسی بلند یک اندازه هستند؟ این سوال معمولاً در هنگام تماس تلفنی با پرسنل این مجموعه دائما تکرار می شود ، جواب این سوال این است که این محصولات دارای یک سایز و اندازه هستند اما به دلیل بادی بودن محصول اگر فضای صندلی های عقب و قسمت پشتی های خودرو کمی کوچکتر یا کمی بزرگتر باشد به دلیل انعطاف بالای این محصول می‌تواند به صورت فشرده یا به صورت باز تر در داخل خودرو قرار بگیرد و مشکلی ایجاد نخواهد کرد اگر فضای داخل ماشینی کوچک باشد ول به صورت فشرده قرار می‌گیرد و اگر کمی بزرگتر باشد با باز شدن بیشتر آن می‌توانید فضاهای خالی را بپوشانید و به طور کامل در داخل خود به خود یک تشک عالی داشته باشید.

نوع
سفری
تحمل وزن
155 کیلو گرم
طول
143 سانتی متر
عرض
90 سانتی متر
ارتفاع
43 سانتی متر
جنس رویه
PVC مخملی
جنس بخش کناری
PVC طرح چرم
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
-
ساک حمل
دارد
سایر ویژگی ها
مناسب استفاده در صندلی عقب ماشین شاستی بلند
دارای سطح مواج و ضد تعریق
ابعاد بسته بندی: 46 ×30 ×15 سانتی متر
دارای پایه های بادی سرخود
دارای دو کوسن بادی مجزا
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...