تشک بادی داخل ماشین کیا سراتو

کد : اینتکس 4۶0313

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: سفری
  • تحمل وزن: 160 کیلو گرم
  • طول: 143 سانتی متر
  • عرض: 87 سانتی متر
790,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین کیا سراتو و اپتیما و کیا اسپرتیج و کیا سراتو و کیا کادنزا و کیا سورنتو با قیمت ارزان در فروشگاه اینترنتی اینتکس تهران

تشک بادی داخل ماشین کیا سراتو و اپتیما یکی دیگر از سری تشک های بادی داخل ماشین تولید شده می باشد که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و بسیار زیبا می باشد. این محصول می تواند یک وسیله بسیار کاربردی برای تشک های ثابت بوده که قابلیت این را دارد که در صندلی عقب ماشین نیز از آن استفاده کرد. فرم کلی آن به شکل مستطیلی بوده و دارای رنگ طوسی می باشد. جنس بدنه این تشک بادی داخل ماشین از وینیل با روکش مخملی بوده که این روکش سبب نرم تر شدن سطح تشک شده و از سر خوردن بالش نیز جلو گیری می کند.

 پایه های آن از وینیل طرح چرم بوده که مقاومت بسیار خوبی در برابر اجسام تیز داشته و از استحکام بالایی برخوردار می باشد که به خوبی می تواند وزن افراد را تحمل کند و هیچ گونه تغییر حالتی ندهد. سطح این تشک بادی داخل ماشین به صورت مواج طراحی شده است که دارای خاصیت ضد تعریق بوده و از عرق کردن بدن هنگام استراحت جلو گیری می کند. شما می توانید این محصول با کیفیت را از فروشگاه نمایندگی اینتکس خریداری نموده و یا برای اطلاعات بیشتر با همکاران ما تماس بگیرید.

تشک بادی داخل ماشین کیا سراتو از تشک های متفاوت فروشگاه اینتکس ایران می باشد که می توانید آن را در مسافرت ها استفاده کنید . همانطور که از نام این محصولات بادی مشخص است ، برای استفاده در داخل ماشین ساخته شده است و نمی توان آن ها را بر روی زمین استفاده نمود . علتش نیز نوع طراحی تشک بادی داخل ماشین کیا سراتو می باشد . اگر به تصویر محصول نگاهی بیاندازید ، متوجه برجستگی در زیر تشک بادی خواهید شد که این طراحی بدین دلیل است که تشک بتواند بخش زیرپایی ماشین را پر کرده و فضای آن را در بر گیرد تا در نهایت ، تشک بادی بتواند در یک سطح صاف و مسطح مورد استفاده قرار بگیرد . 

شما می توانید با قرار گیری و راه اندازی تشک بادی داخل ماشین کیا سراتو در ماشین خود ، سفر را بسیار راحت تر و دلچسب تر کنید . توجه کنید که تشک های بادی داخل ماشین مدل های مختلفی را داشته و هر یک از آن ها بسته به سایز و ابعادی که دارد ، برای یک سری از ماشین ها قابل استفاده است . به مانند تشک بادی داخل ماشین کیا سراتو که برای استفاده در خودرو سواری کیا سراتو ساخته شده است و شما می توانید به راحتی و با اطمینان آن را تهیه کرده و در ماشین راه اندازی کنید . شما می توانید این تشک بادی را در رنگبندی های مختلف از فروشگاه اینتکس ایران خریداری کنید . 

این تشک ها ساختار طبی دارند و می توان آن را با وجود طراحی مواج قرار گرفته بر روی بدنه تشخیص داد . این طراحی می تواند باعث انعطاف پذیری بسیار خوب تشک بادی شود و فرم پذیری آن را بیشتر کند ، به طوریکه شما پس از نشستن بر روی تشک بادی خواهید دید که تشک فرم بدن را به خود گرفته و فشار کمتری را بر روی بدن ایجاد خواهد کرد . این طراحی در بسیاری از تشک های بادی همچون تشک های بادی خانگی و تشک های بادی روی آب و یا تخت ها و کاناپه ها یا مبل های بادی نیز دیده می شود . 

این تشک های بادی همچنین در برابر دماهای مختلف و شرایط مختلف آب و هوایی نیز مقاوم است ، به همین دلیل نیز شما می توانید به سهولت از آن ها در سفر ها استفاده کنید ، بدون اینکه نگران آسیب دیدنش باشید . از نمونه ویژگی ها و خصوصیات این تشک بادی می توان به کیفیت بالای آن در برابر رطوبت ، گرما ، سرما ، نور آفتاب و ... اشاره کرد . علت این دوام خوب نیز استفاده از جنس بسیار مرغوب و درجه یک پی وی سی می باشد . پی وی سی با نام وینیل نیز شناخته می شود و یکی از پایه ها و مواد اولیه ساخت تمامی محصولات بادی مصرفی ، مسافرتی و تفریحی به خصوص تفریحات آبی می باشد . 

این جنس همچنین ضد حساسیت بوده و برای پوست و سلامت آن نیز مضر نخواهد بود . سایز و ابعاد این تشک بادی نیز استاندارد بوده و کاملا فیت برای ماشین های سواری همچون سراتو می باشد . البته شما می توانید از این تشک بادی داخل ماشین ، در سایر ماشین های مشابه نیز استفاده کنید . راه اندازی این محصولات بسیار ساده بوده و شما می توانید برای راه اندازی حتی از پمپ های باد نیز استفاده کنید . با توجه به اینکه پمپ های باد نازل های مختلفی دارند ، شما می توانید با استفاده از انواع پمپ های باد آن ها را راه اندازی کنید . 

حجم بسته بندی این تشک بادی داخل ماشین نیز بسیار کوچک است و در زمان هایی که قصد استفاده از آن را ندارید ، می توانید بادش را تخلیه کرده و در ابعاد بسیار کوچک و بدون اینکه فضای زیادی اشغال شود ، محصول را در صندوق عقب ماشین قرار دهید . این محصولات بادی در صورت آسیب دیدن نیز به سادگی قابل تعمیر هستند ، به شرطی که آسیب دیدگی آن ها بسیار زیاد و وسیع نباشد . برای کسب اطلاع از قیمت این تشک بادی داخل ماشین و راهنمایی های بیشتر در خرید تشک بادی داخل ماشین مخصوص خودرو خود ، با شماره تلفن های فروشگاه اینتکس تماس بگیرید . 

نوع
سفری
تحمل وزن
160 کیلو گرم
طول
143 سانتی متر
عرض
87 سانتی متر
ارتفاع
45 سانتی متر
جنس رویه
PVC برزنتی
جنس بخش کناری
PVC برزنتی
جنس کف
PVC برزنتی
پمپ
ندارد
نوع پمپ
-----
ساک حمل
دارد
سایر ویژگی ها
مناسب استفاده در صندلی عقب ماشین
دارای سطح مواج و ضد تعریق
ابعاد بسته بندی: 46 ×30 ×15 سانتی متر
دارای پایه های بادی سرخود
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...