تشک بادی روی آب کودک طرح آتش

کد محصول : intex 58165

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
25%
1,230,000
930,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب کودک طرح آتش را بدون بزرگ نمایی می توان زیباترین محصول در دسته تشک بادی روی آب کودک دانست که در دو رنگ قرمز و زرد تولید شده است . البته این رنگ ها به صورت یکدست نیستند و بر روی آن ها از طرحه های آتشین استفاده شده است که زیبایی بالایی به این محصولات بخشیده است . یکی از مهمترین مسائلی که در ساخت این محصول رعایت شده است ، وزن سبک 700 گرمی آن می باشد که جا به جایی را توسط خود کودک نیز امکان پذیر کرده است  و برای باد کردن آن می توانید از دو دریچه ای که بر روی بدنه وجود دارد استفاده کنید . شرکت اینتکس برای ساخت بدنه این تشک بادی روی آب از پی وی سی چرمی با ضخامت 0.25 میلیمتری استفاده کرده است که در تشک های بادی بزرگ مورد استفاده قرار می گیرد و وزن های بالا را به خوبی مهار می کند . قابلیت تحمل وزن 40 کیلوگرمی که برای این تشک در نظر گرفته شده است بسیار ناچیز می باشد و به راحتی می تواند وزن کودک را بر روی خود کنترل کند . برای کنترل هر چه بیشتر تشک بادی بر روی آب ، در بخش جلویی آن دو عدد دستگیره نگهدارنده وجود دارد که در هنگامی که بر روی آب از تشک استفاده می کنید به راحتی می تواند در کنترل تشک به کمک شما بیاید . باد کردن این محصول در مدت زمان دو دقیقه ای و توسط پمپ باد دستی نیز امکان پذیر است .

  • طول : 112  سانتی متر
  • عرض : 62 سانتی متر
  • قابلیت تحمل وزن : 40 کیلو گرم
  • وزن : 700 گرم
  • جنس بدنه : پی وی سی طرح چرم
  • دارای دو محفظه باد
  • ضخامت لایه های بدنه : 0.25 میلیمتر
  • کد محصول : intex 58165

تشک بادی روی آب کودک طرح آتش یکی دیگر از تشک های بادی روی آب جدید برند اینتکس می باشد که در سال جدید میلادی تولید شده است . این تشک بادی در دو رنگ قرمز و زرد رنگ به تولید رسیده است که در وسط آن می توانیم طرح های آتشی را مشاهده کنیم . محصول برای استفاده کودکان ساخته شده است و برند اینتکس با بهره گیری از برترین متریال های ساخت محصولات بادی توانسته است کیفیت ساخت بالا و قیمت ارزان را برای آن در نظر بگیرد . همچنین وزن سبک این محصول باعث می شود تا بتوانید آن را در مسافرت ها به همراه خود داشته باشید و با کمبود فضا رو به رو نشوید پس اگر قصد خرید تشک بادی روی آب اینتکس را دارید در ادامه این راه همراه ما باشید تا یکی از پر فروش ترین تشک های بادی کودک را به شما معرفی کنیم .

با نگاهی به تصاویر این تشک بادی روی آب می توانیم مشاهده کنیم که از بدنه ای طرح دار بهره می برد . این بدنه دارای طراحی آتشین شکل می باشد که در و رنگ اصلی قرمز و زرد به بازار عرضه شده است و در واقع می توان آن ها را جزو پر فروش ترین تشک های بادی روی آب رده سنی کودک به شمار آورد . این تشک بادی از طولی به اندازه 112 سانتی متر بهره می برد که باعث می شود کودک شما بتواند به صورت درازکش از آن استفاده کنید و در این خصوص فضای خوبی را در اختیار شما قرار می دهد . سطح رویه این محصول به صورت مواج تعبیه شده است و به صورت همسطح نیست تا کودک به خوبی بتواند بر روی آن تعادل خود را حفظ نماید و در هنگام استفاده در آب های مواج بر روی تشک لیز نخورد . همچنین در دو طرف این تشک بادی می توان دستگیره های ساخته شده از پلاستیک فشرده را مشاهده کرد که کودک را در حفظ تعادل به خوبی یاری می کند .

برند اینتکس برای ساخت این تشک بادی روی آب از بهترین متریال محصولات بادی یعنی پی وی سی چرمی یا همان وینیل با ضخامت لایه ای 0.25 میلی متری استفاده کرده است . این نوع وینیل با ضخامت بالایی که در ساخت بدنه این تشک بادی به کار گرفته شده است در رده سنی کودکان می تواند فراتر از استاندارد باشد و محصولی با کیفیت ساخت بالا را در اختیار شما قرار دهد . در تمامی قسمت های بدنه این تشک بادی از وینیل تک لایه استفاده شده است که قابل استفاده در آب های شور نیز می باشد و نمک دریا نمی تواند آسیبی به بدنه وارد نماید اما باید پس از استفاده توجه داشته باشید که بدنه تشک را با آب شیرین بشویید تا نمک بر روی سطح تشک به هنگام خشک شدن باقی نماند .

وزن این محصول بسیار ناچیز و برابر با 700 گرم می باشد که نشان از سبک بودن محصول دارد و حتی توسط خود کودک به راحتی قابل جا به جایی می باشد . این تشک بادی علاوه بر وزن کمی که دارد در هنگام خالی شدن از باد ، حجم بسیار کمی را نیز اشغال می کند و می توانید از آن در مسافرت ها نیز استفاده کنید و به راحتی آن را به همراه خود داشته باشید . این تشک بادی قابلیت تحمل وزنی بالغ بر 40 کیلو گرم را دارد که برای نگهداری رده سنی کودک استاندارد می باشد . اگر قصد خرید تشک بادی روی آب اینتکس با قیمت ارزان را دارید می توانید همین حالا سفارش خود را از طریق فروشگاه اینتکس تهران ثبت کنید و محصول را به صورت حضوری و یا درب منزل تحویل بگیرید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...