تخت خواب بادی یکی از دسته بندی های پرطرفدار محصولات بادی به شمار می آید که طرفداران بسیاری را به خوبی اختصاص داده است. اما کاربردهای تخت خواب بادی چیست؟ تخت خواب های بادی در چه محیط هایی قابلیت استفاده را دارد؟در پاسخ به این سوالات باید بگوییم که اگر قصد یک چرت کوتاه روزانه را در محیط کاری خود دارید و یا به دنبال خواب لذت بخش شبانه در محیط هایی همچون خانه و مسافرت هستید، بهترین انتخاب برای شما می تواند استفاده از تختخواب های بادی مدرن و راحت باشد.

اما آیا تخت خواب های بادی فقط در محیط مشخصی قابل استفاده هستند؟ در پاسخ باید بگوییم خیر؛ این محصولات با توجه به متریال به کار گرفته شده در بدنه، دارای مقاومت بسیار بالایی هستند و می توانید با خیالی راحت از آن ها چه در محیط های خانگی، و چه در محیط هایی همچون مسافرت و کمپینگ استفاده کنید. پس بهتر است بگوییم خرید تخت خواب بادی با کیفیت می توان گره گشای بسیاری از کارهای شما باشد و استراحتی لذت بخش را در محیط های مختلف به شما هدیه دهد.

اما سوال بعدی شاید به این صورت پیش بیاید که بهترین برند تخت خواب بادی کدام است؟ در پاسخ باید بگوییم که اگر یک باری به سمت خرید محصولات بادی سوق پیدا کرده باشید، نامی آشنا یعنی برند اینتکس را به گوش شنیده اید. برند اینتکس محبوب ترین ، با کیفیت ترین و البته مقرون به صرفه ترین تختخواب های بادی را در بازار دارد و در اختیار شما قرار می دهد که از این رو می تواند بهترین انتخاب برای خرید به شمار بیاید. تخت بادی اینتکس در کشور ایران نیز توسط نمایندگی فروش اینتکس تهران عرضه می شود و با این نمایندگی فروش می توانید کیفیت بالا را در کنار قیمت مقرون به صرفه تجربه کنید.

اگر برای شما هم سوال پیش آمده است که خرید تخت خواب بادی از نمایندگی اصلی اینتکس را چگونه باید انجام دهید در ادامه این راه همراه ما باشید. در پاسخ باید بگوییم که تمامی محصولات برند اینتکس توسط نمایندگی اینتکس تهران سال هاست که در کشور عرضه می شود. این نمایندگی علاوه بر فروش حضوری در استان تهران و مازندران، دارای وب سایتی جامع می باشد که تصاویر تمامی محصولات به همراه قیمت های به روز شده و توضیحاتی از ویژگی های هر محصول را در آن جای داده است تا با آگاهی کامل دست به خرید مدل مورد نظر خود بزنید.

اما خرید از نمایندگی اصلی اینتکس چه مزیت هایی خواهد داشت؟ به طبع باید بگوییم که اولین مزیت این کار را می توان، تضمین کیفیت محصولی که به دستتان می رسد دانست. محصولی که به صورت مستقیم توسط نمایندگی به کشور وارد شده است، کیفیت اورجینال را خواهد داشت و توسط کارخانجات فیک ساخته نشده است و مناسب برای افرادی است که قصد دارند با کمترین هزینه، کیفیتی جهانی را تجربه کنند. همچنین اگر محصولی را از نمایندگی اصلی فروش آن برند خریداری می کنید باید انتظار داشته باشید که خدمات پس از فروش را نیز دریافت کنید. فروشگاه اینتکس تهران برای بسیاری از محصولات موجود در فروشگاه خود، خدمات پس از فروش را علاوه بر تضمین کیفیت ارائه می دهد که می تواند خریدی مطمئن و لذت بخش را برایتان رقم بزند.

تضمین ارزان ترین قیمت محصولات این برند در ایران به دلیل حذف واسطه های فروش و واردات مستقیم از برند مذکور، از جمله مزیت های دیگری می باشد که خدمت خریداران ارائه می شود. به این صورت که دیگر به دلیل تحریم های موجود، اجناس چندین دست نمی چرخد و حذف واسطه ها باعث پایین نگه داشتن قیمت نهایی می شود. البته باید گفت که اجناس موجود در فروشگاه اینتکس تهران به دلیل کیفیت بالا و اورجینالی که دارند، قیمت هایی به طبع بالاتر از محصولات فیک که در سایر فروشگاه ها عرضه می شوند خواهند داشت و تقاضا داریم که قیمت جنس اورجینال را با قیمت اجناس فیک مقایسه نکنید. یکی دیگر از مزیت های خرید از نمایندگی اصلی اینتکس تهران را می توان، مهلت تست محصولات دانست که یا در برخی از محصولات در حضور مشتری صورت می گیرد و همچنین در برخی دیگر از کالاهای مصرفی خاص، مدت زمان چند روزه برای آن ها در نظر گرفته می شود.

سوال بعدی شاید این امر باشد که بهترین متریال برای ساخت تختخواب های بادی کدام است؟ باید بگوییم که برای ساخت تختخواب های بادی از متریال های مختلفی در بخش های مختلف استفاده می شود. به عنوان مثال می توان گفت که بهترین متریال برای بخش رویه تختخواب های بادی، پی وی سی یا همان وینیل جیر مخمل است. این نوع متریال سازگاری بسیار بالایی با پوست بدن افراد دارد و علاوه بر آن کاملا ضد حساسیت است و از این رو با خیالی راحت می توانید از آن برای انواع پوست های حساس نیز استفاده کنید. اما بهتر است تا در ساختار بخش های کناری تختخواب های بادی برای فشار بیشتری که تحمل می کنند از پی وی سی طرح چرم دو لایه استفاده شود تا در وزن های بالاتر بتوانید از آن استفاده کنید.

اما دسترسی به جدیدترین تخت خواب های بادی تولید شده توسط برند اینتکس در مدت زمان کوتاهی درون کشور می توان کمی دشوار باشد. فروشگاه اینتکس تهران با دارا بودن پنل اختصاصی خرید خود را در مدت زمان کوتاهی ثبت کرده و محصولات را در ایران به دست خریداران خواهد رساند. اگر به دنبال خرید جدیدترین مدل های تختخواب بادی برند اینتکس هستید، همین حالا می توانید به دسته بندی تخت بادی از طریق منوی همین وب سایت مراجعه کرده و جدیدترین مدل ها را به همراه توضیحات کارشناسی شده و تصاویر با کیفیت مشاهده کنید. همچنین در صورت نیاز به هر گونه مشاوره خرید در خصوص تختخواب های بادی موجود در وب سایت، می توانید با شماره تلفن های موجود در بخش های مختلف همین وب سایت تماس گرفته و از مشاوره تخصصی و رایگان بهره مند شوید.