عنوان مقاله : سایت نمایندگی استخر پیش ساخته بست وی

استخر پیش ساخته یکی از جدیدترین محصولات برای راه اندازی استخر در خانه ، باغ و ویلا و یا محیط های مختلف می باشد که توسط بسیاری از برندها در دنیا تولید و مورد استفاده عموم قرار می گیرد . فروش بالای این محصولات باعث شده است تا رقابت در ساخت بهینه تر و نوآوری در ساختار این محصولات به خوبی شکل بگیرد و به همین خاطر انتخاب بهترین گزینه برای نصب و راه اندازی استخر پیش ساخته شاید کمی سخت شده باشد . به همین خاطر تصمیم داریم تا به عنوان اولین و برترین نمایندگی فروش استخر پیش ساخته در ایران با سابقه هفده ساله ای که در این زمینه داریم ، بهترین و جدیدترین استخرهای پیش ساخته از برندهای استخر پیش ساخته اینتکس ، استخر پیش ساخته بست وی و استخر پیش ساخته ایرتکس را به شما معرفی کنیم و تا خرید استخر پیش ساخته را مطابق با نیازهایی که دارید انجام دهید . نمایندگی اینتکس تهران با آدرس https://intextehran.ir/  به عنوان سایت نمایندگی استخر پیش ساخته بست وی در ایران فعالیت می کند و در همین وب سایت می توانید با مراجعه به دسته بندی استخر پیش ساخته جدیدترین محصولات را مشاهده نمایید .

استخر پیش ساخته بست وی یکی از راه‌های سریع و آسان برای ساختن یک استخر در حیاط خانه یا محیط‌های دیگر است. این نوع استخر به دلیل طراحی ساده و قابل حمل بودن، محبوبیت بسیاری در بین مردم دارد. در این مقاله به بررسی کاربردهای استخر پیش ساخته بست وی پرداخته می‌شود پس در ادامه این راه همراه ما باشید :

استخر پیش ساخته بست وی معمولاً از مواد مانند فایبرگلاس، پلاستیک یا برزنت مخصوص آب بندی شده ساخته می‌شود. این استخرها به راحتی نصب می‌شوند و از نظر قیمت نیز با استخرهای ساخته شده در محل رقابت می‌کنند. همچنین، به دلیل وزن کم و طراحی قابل حمل، این استخرها به راحتی می‌توانند در هر محیطی نصب شوند و در صورت نیاز، به سرعت جمع آوری و به محیطی دیگر منتقل شوند .

استخر پیش ساخته بست وی دارای کاربردهای متنوعی است ؛ یکی از کاربردهای این استخرها، استفاده در حیاط خانه است. به دلیل اینکه این استخرها از قطعات قابل جدا شدن از هم تشکیل شده‌اند، نصب و حمل آنها به راحتی امکان‌پذیر است. همچنین، می‌توانند به دلیل طراحی جذاب و ساده، به عنوان یک استخر مدرن برای زیباسازی محیطی در باغ و ویلا و خانه استفاده شوند.


استخر پیش ساخته بست وی در محیط‌های تجاری نیز کاربرد دارد. برای مثال، می‌توانند در اماکن اقامتی مانند هتل‌ها، مجتمع‌های تفریحی و کمپینگ‌ها نصب شوند. این استخرها به دلیل قابل حمل بودن و نصب آسان، امکان جا به جایی را به راحتی به وجود می آورند و در این صورت می توانید آن ها را در صورت عدم نیاز جا به جا کنید . با استفاده از استخر پیش ساخته بست وی که در اندازه های بسیار متنوعی وجود دارد می توانید حتی درون اتاق های هتل ، استخری شخصی را بسازید تا هر اتاق استخر شخصی مختص خود را داشته باشد .

در ادامه، به برخی از مزایای استفاده از استخر پیش ساخته بست وی در محیط‌های تجاری می‌پردازیم:

1. جذب مشتریان: نصب استخر پیش ساخته بست وی در محیط‌های تجاری مانند هتل‌ها و مجتمع‌های تفریحی، می‌تواند به جذب مشتریان کمک کند. به دلیل اینکه استخرهای پیش ساخته بست وی، به راحتی قابل حمل هستند، می‌توانند در مکان‌های مختلف نصب شوند و به مشتریان این امکان را بدهند که در محیط‌های متفاوتی از استخر استفاده کنند و از استخر با محیط شخصی که در اختیار آن ها قرار داده اید لذت ببرند .

2. صرفه‌جویی در زمان و هزینه: استخرهای پیش ساخته بست وی با توجه به سادگی و آسانی نصب، می‌توانند زمان و هزینه‌های نصب و ساخت استخرهای سنتی را کاهش دهند. همچنین، این استخرها به دلیل طراحی ساده و قابل جداسازی، در صورت نیاز به سرعت تخلیه و منتقل می شوند . مدت زمان راه اندازی و همچنین جمع آوری این محصولات یک الی سه ساعت برای کوچک ترین تا بزرگ ترین نمونه های استخر پیش ساخته می باشد که در مقایسه با استخرهای بتنی ، این زمان بسیار ناچیز است .


3. آسانی نگهداری: استخرهای پیش ساخته بست وی با توجه به جنس ساختاری آنها، به راحتی تمیز می‌شوند. این استخرها معمولاً دارای تکنولوژی فیلتراسیون و تهویه مطبوع هستند که امکان پاکسازی آسان و بهبود کیفیت آب را فراهم می‌کنند . البته برای تسویه مداوم و خودکار آب داخل این محصولات باید از لوازم جانبی مخصوص استفاده کنید که پمپ تصفیه آب استخر پیش ساخته نام دارد . در بسیاری از مدل های استخر پیش ساخته بست وی ، پمپ تصفیه به همراه این محصولات درون بسته بندی قرار دارد .

4. کاربرد در تمام فصول سال: استخر پیش ساخته بست وی به دلیل قابل حمل بودن و جنس ساختاری آن، در تمام فصول سال قابل استفاده است. به عنوان مثال، در فصل گرما می‌توان در حیاط خانه و یا در محیط‌های تجاری استخرهای پیش ساخته بست وی نصب کنید و با فرا رسیدن فصل زمستان ، استخر پیش ساخته را به محیط های سرپوشیده انتقال دهید و درون پارکینگ و یا حتی اتاق های سرپوشیده استفاده نمایید .

قیمت استخر پیش ساخته بست وی

قیمت استخر پیش ساخته بست وی معمولاً بسته به ابعاد، امکانات و جزئیات ساخت آن، متفاوت است و تغییر در هر یک از این پارامترها می تواند نوسانات شدید قیمتی را به همراه داشته باشد . همچنین قیمت ارز در کشور نیز می تواند تاثیر بسزایی بر روی قیمت این محصولات داشته باشد زیرا استخر های پیش ساخته بست وی محصولاتی کاملا وارداتی هستند و توسط نمایندگی اینتکس تهران به کشور منتقل می شوند . به طور کلی، استخرهای پیش ساخته بست وی در مقایسه با استخرهای سنتی، قیمت کمتری دارند. اما قیمت دقیق آن‌ها، بسته به برند و کیفیت مواد مصرفی، متفاوت است. 

همچنین، بسته به اینکه آیا می‌خواهید استخر را خودتان نصب کنید یا به شرکت نصب کننده سفارش دهید، قیمت آن نیز متفاوت می‌شود. به عنوان مثال قیمت استخر پیش ساخته بست وی در ابعاد کوچک تا متوسط می تواند از ده میلیون تا چهل میلیون تومان باشد . اما قیمت استخر پیش ساخته بزرگ بست وی را می توان در حال حاضر از پنجاه تا هشتاد میلیون تومان دانست . توجه داشته باشید که این قیمت ها ، قیمت روز استخر پیش ساخته بست وی می باشند که در حال تدوین این مقاله هستیم و برای استعلام دقیق قیمتی کافیست تا به دسته بندی استخر پیش ساخته مراجعه کرده و یا با شماره تلفن های موجود در بخش های مختلف سایت تماس بگیرید .