قلعه بادی جامپینگ رنگی بست وی

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 157 سانتی متر
  • عرض: 147 سانتی متر
  • ارتفاع: 119 سانتی متر
2,430,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قلعه بادی جامپینگ رنگی بست وی محصولی باکیفیت و با طراحی زیبا و ساده بوده که صفحه ضرشی استاندارد برای کودکان بالای 3 سال مهیا می سازد. در اطراف این محصول حفاظ های بادی و استانداردی تعبیه شده تا از پرت شدن کودک به محیط بیرون در زمان بازی جلوگیری شود. این محصول دارای ارگونومی ساخت مستطیل شکلی بوده که دارای رنگ بندی شادی در طیف قرمز و سبز و زرد می باشد. این جامپینگ بادی ساخته شده از جنس PVC دو لایه با روکش طرح چرم بوده که هیچگونه آزاری به بدن وارد نخواهد کرد. از دیگر ویژگی های این محصول داشتن وزن بسیار مناسب و قابلیت حمل آسان در هر مکانی می باشد. همچنین باد کردن و راه اندازی آن نیز توسط کوچکترین پمپ های باد دستی نیز امکان پذیر خواهد بود. این ساختار بدنه قابل استفاده در تمام فضاهای سرپوشیده و باز بوده و می توانید در تمامی شرایط جوی اب و هوایی از ان ساتفاده کنید. زیرا تغییرات دما و قرار گرفتن در معرض تابش مستقیم نور خورشید تاثیری بر کیفیت و دوام محصول ندارد. اگر قصد خرید این محصول را دارید می توانید به نمایندگی مرکزی اینتکس مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل سایت استفاده کنید.

قلعه بادی جامپینگ رنگی بست وی

قلعه بادی جامپینگ رنگی بست وی در دسته بندی محصولات مرغوب و تضمینی می باشد که با طراحی خلاقانه مورد پسند تمامی کودکان قرار می گیرد و می تواند یک هدیه مناسب و جذاب برای آن ها به شمار بی آید. از آن جایی که محصول فوق برخلاف محصولات مشابه هم از کیفیت و دوام بالا برخوردار است و هم قیمت پایین و مناسبی دارد می توان آن را برای سرگرمی کودکان خریداری نمود و در ازای هزینه کم کارایی بسیار بالایی را دریافت کرد. ساختار این محصول بسیار ساده می باشد که با چنین ظاهری نیز توانسته محصولی پر فروش در سال 2020 باشد و یکی از محصولات با طول عمر بالا به حساب بی آید. در فصول مختلف سال ویژه تابستان که افراد تمایل بیش تری به مسافرت دارند چنین محصولات بادی لازم و ضروری می باشد تا وقت کودکان به بهترین شکل پر شود. ویزگی های این قلعه بادی به صورت زیر دسته بندی شده است.


طراحی ابتدایی و خاص

برای طراحی و تولید این محصول علاوه بر مرغوبیت جنس و مواد تشکیل دهنده از رنگ های شاد و متنوع و جذابی نیز به کار گرفته شده است که علاوه بر کارایی بالا بتواند در نظر کودکان زیبا و خاص به شمار بی آید. این رنگ ها با وجود جنس بدنه پی وی سی دارای شفافیت و وضوح بالایی هستند و توانسته شکل ظاهری با جذابیت فراوان را ایجاد کند. این محصول علاوه بر رنگبندی زیبا دارای شکل قلعه نیز می باشد که همواره در نظر تمامی کودکان مطلوب بوده و علت اصلی محبوبیت آن شده است. با داشتن چنین ساختاری می توانند انواع بازی هاهی مهیج را در استفاده از قلعه بادی داشته باشند و در این فضای مطمئن به سرگرمی در طی ساعت های طولانی بپردازند. دیواره های این قلعه بادی به صورت ساختار های خمیده و لوله مانند است که در درون آن ها پر از باد بوده و باعث لطافت و نرمی محصول شده اند. این ستون ها و دیواره ها خود برای ایمنی بیش تر کودکان تعبیه شده است که در زمان استفاده دچار واژگونی و ضربه نشوند و بتوانند با پرش و جامپینگ تعادل خود را حفظ نمایند. همچنین این محصول با داشتن چنین دیواره هایی امکان آن را فراهم کرده که کودکان در زمان بازی به تماشای محیط بیرون نیز بپردازند.


روشی آسان برای نصب 

بر روی بدنه محصولات بادی همواره بخشی به نام محفظه ورود باد قرار دارد که از این طریق می توان میزان باد مورد نیاز را در داخل محصول پر کرد و این میزان کنترل شده و بالاتر از حد ممکن نرود. این قلعه بادی نیز این امکان را دارد و در صورت استفاده نکردن و اقدام به جمع آوری محصول نیز می توان از طریق همین محفظه باد درون آن را به طور کامل تخلیه کرده و بدنه را جمع آوری نمود. در نصب محصول چند نکته وجود دارد که یکی از آن ها این است که در اولین بار که قصد باد کردن محصول را دارید می بایست میزان کمتری باد را درون محصول وارد کنید. این کار برای ایمنی بیش تر بدنه می باشد و در بارهای دیگر نیازی به این کار نیست و شما می توانید به میزان کافی محصول مورد نظر را پر کنید. برای قرار دادن این قلعه بادی بر روی زمین در محیط های باز می بایست آن فضا را به دقت مشاهده کرده تا خالی از وسایل نوک نیز باشند و در زمان قرار گیری آسیبی به بدنه وارد نکنند. چرا که با چنین اتفاقی خسارتی جبران ناپذیر رخ می دهد و دیگر نمی توان از این محصول زیبا استفاده کرد. 


نحوه درست خرید غیر حضوری

در مورد خرید محصولات می توان از روش های گوناگون اقدام نمود اما برای راحتی و وقت گیر نبودن افراد متقاضی اقدام به خرید از طریق فروشگاه های اینترنتی مناسب تر بوده و روشی بسیار آسان می باشد. قلعه بادی جامپینگ رنگی بست وی را نیز می توان از طریق سایت رسمی فروشگاه بزرگ اینتکس تهران خریداری کرد.

نوع
خانگی
طول
157 سانتی متر
عرض
147 سانتی متر
ارتفاع
119 سانتی متر
تحمل وزن
35 کیلوگرم
جنس رویه
PVC طرح چرم
جنس بخش کناری
PVC رنگی
جنس کف
PVC دو لایه بادی
توری محافظ
ندارد
سایر ویژگی ها
ساخت شرکت بست وی
مناسب کودکان
دارای قابلیت جامپینگ
دارای حفاظ بادی
مناسب سنین بالای 3 سال
اقلام همراه
دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...