تشک جامپینگ بادی

فروش جامپینگ بادی کودک اینتکس و بست وی برای استفاده کودکان داخل منزل و آپارتمان برای انجام حرکت های ورزشی کودکان در فروشگاه اینترنتی اینتکس تهران نمایندگی پخش محصولات بادی در ایران با بیش از ۳۰ مدل از انواع جامپینگ بادی کوچک و بزرگ با اشکال گوناگون و سایز های مختلف برای بپر بپر و تحرک بچه ها در داخل منزل ، یکی از ابزار ها و لوازمات واجب این روز ها برای کودکان عزیز داشتن چنین وسیله ای است که بتوانند در داخل منزل به ورزش و نرمش بپردازند در عصر امروز که با پیشرفت علم و تکنولوژی کودکان به سمت و سوی بازیهای رایانه ای و تلفن های همراه سوق داده شدند و دل کندن از این گونه ابزار ها برای کودکان کمی سخت و دشوار به نظر میرسد ، داشتن چنین محصولاتی در داخل منزل برای آنها امری واجب شده که بتوانند ساعاتی از روز به ورزش در خانه بپردازند از این رو میتوانید برای تهیه و سفارش و بازدید از محصولات تشک های جامپینگ این صفحه را تا انتها مشاهده کرده و اقدام به خرید محصول مورد علاقه کودک خود نمایید.

تشک جامپینگ بادی یا ترامپولین بادی از نمونه محصولات بادی پر طرفداری می باشد که کودکان می توانند با استفاده از آن ها به بازی و حتی ورزش بپردازند . این قبیل تشک های بادی جامپینگ در واقع ترکیبی از تشک بادی تقویت شده و دیواره های بادی می باشد که از آن طریق کودک می تواند به صورت ایمن با پریدن بر روی تشک بیشتر به سمت بالا بپرد و به بازی بپردازد . با خرید تشک جامپینگ بادی می توانید کودکان خود را از بازی های آسیب پذیر رایانه ای و گوشی های موبایل دور کرده و ابزاری را برای تحرک آن ها در خانه و حیاط منزل ایجاد کنید . از ویژگی تشک های جامپینگ بادی می توان به تنوع بسیار بالای آن ها اشاره کرد ، از این رو شما می توانید با توجه به سلیقه کودکان تشک جامپینگ بادی یا ترامپولین بادی جذاب خود را خریداری کنید .

با طراحی تشک های جامپینگ بادی با ظاهری فانتزی و کیفیت بدنه بسیار عالی حتی نمونه هایی از آن ها طراحی شده است که قابل استفاده همزمان چند کودک را فراهم می کند ، از این رو حتی می توانید از این تشک های جامپینگ برای مهد کودک ها و پیش دبستانی ها استفاده کنید و زمینه بازی های شاد و محرک را برای آن ها ایجاد کنید . از نظر شکل هندسی عمدتا تشک های جامپینگ بادی به صورت مربعی ، مستطیلی و گرد و از نظر نوع طراحی با تنوع بالا مانند حلقه ای ، رینگی ، قلعه ای و... تولید می شوند که پر فروش ترین های تشک جامپینگ بادی هستند . در هنگام خرید تشک جامپینگ بادی بایستی به نکاتی توجه داشته باشید تا بتوانید بهترین نمونه و ایمن ترین تشک جامپینگ بادی را خریداری کنید ، از این رو در ادامه مهم ترین فاکتور های انتخاب ترامپولین بادی یا تشک جامپینگ بادی را به شما عزیزان خواهیم گفت .

ساختار کف تشک جامپینگ بادی : یکی از مهم ترین فاکتور هایی که باید در هنگام خرید به آن توجه داشته باشید ساختار کف تشک جامپینگ می باشد ، چرا که باید از سطح کیفی بالایی برخوردار باشد و طراحی آن به گونه ای باشد که بتواند جامپ بیشتری را داشته باشد . شاید با دیدن قسمت کف تشک جامپینگ فکر کنید که تشک تو خالی بوده و تنها از باد پر شده است ، اما در واقع ساختار کف تشک جامپینگ این گونه نیست و دارای ساختار لایه بندی شده می باشد ، اینگونه ساختار که به ساختار فایبرتک یا مشبک لایه لایه شناخته می شود ، کف تشک را از حالت تو خالی خارج می کند و استحکام محصول را در برابر فشار و ضربه افزایش می دهد . اگر تشک جامپینگ از ساختار داخلی لایه بندی شده برخوردار نباشد ، تشک حالت بادکنکی به خود گرفته و ممکن است بر اثر فشار زیاد ترکیده و غیر قابل استفاده شود و یا حالت تخم مرغی به خود بگیرد .

ساختار درونی تشک همچنین می تواند وزن وارده بر اثر جامپ را به خوبی در سطح تشک پخش کند و قدرت کشسانی بیشتری را گرفته و در نتیجه کودک را بیشتر به هوا پرتاب کند . همچنین تولید کنندگان تشک های جامپینگ بادی سطح تشک بادی خود را به صورت مواج در نظر گرفته اند تا انعطاف رویه تشک محصول افزایش یابد و کمتر در معرض آسیب دیدگی قرار بگیرد . می توان گفت که نوع ساختاری کف تشک جامپینگ مانند تشک ها و تخت خواب های بادی می باشد و تفاوت عمده آن ضخامت لایه ها و چند لایه بودن آن است .

جنس تشک جامپینگ بادی : دومین فاکتور مهم در هنگام خرید تشک جامپینگ بادی که باید به آن دقت داشته باشید جنس محصول و البته ضخامت لایه های بدنه تشک می باشد . از بهترین اجناس استفاده شده برای ساخت تشک جامپینگ بادی می توان به pvc اشاره کرد ، پی وی سی ها از سری محصولات با خاصیت لاستیکی و انعطاف پذیر هستند که جایگزین مناسبی برای لایه های پلاستیکی می باشد . از ویژگی های خوب pvc می توان به مواد اولیه غیر شیمیایی آن اشاره کرد ، از این رو می توان آن را جایگزین بسیار عالی و مناسب برای هر نوع جنس دیگری دانست چرا که هیچ ضرری برای پوست انسان نداشته و کودک می تواند با خیال راحت و بدون هیچگونه آلرژِی و حساسیت پوستی از محصول استفاده کند .

از ویژگی های دیگر pvc نیز می توان به ضد آب بودن آن و مقاومت در برابر اشعه های مضر و UV خورشیدی مقاوم است ، همچنین شما می توانید با چرب کردن سطح محصول با برخی از روغن های طبیعی بدون هیچ نگرانی از تشک جامپینگ خود در محیط های باز مانند حیاط به صورت دائم استفاده کنید . همچنین خاصیت ضد آب پی وی سی نیز موجب شده تا تشک جامپینگ بادی در صورت خیس شدن و یا بارش باران آسیب نبیند . یکی از تفاوت های ساختاری تشک جامپینگ بادی با دیگر محصولات بادی نیز ضخامت بالای لایه های تشک جامپینگ می باشد . بیشتر لایه های pvc از ضخامت 0.20 الی 0.40 میلی متری برخوردار هستند ، اما شرکت های تولید کننده برای ساخت تشک جامپینگ بادی از ساختار چند لایه استفاده می کنند تا دوام و استحکام محصول در برابر فشار و ضربه های مکرر مقاوم باشد .

ایمنی تشک جامپینگ بادی : سومین فاکتور در هنگام خرید تشک جامپینگ بادی این است که به ایمنی محصول دقت داشته باشد ، از آن جا که کودک در هنگام استفاده از تشک جامپینگ بادی در حال پریدن است  ممکن است در برخی مواقع تعادل خود را در هنگام پریدن از دست بدهد و به خارج از تشک پرتاب شود ، از این رو تشک جامپینگ نیازمند دیواره ها و محافظ کناری ایمن می باشد تا از پرت شدن کودک به بیرون از تشک جامپینگ جلوگیری کند . عمدتا تشک های جامپینگ بادی از دیواره ها و محافظ بادی تشکیل شده اند که اگر طراحی مناسبی داشته باشد می تواند ایمنی بالایی را نیز به دنبال داشته باشد ، از آن جا که دیواره های بادی نرم و انعطاف پذیر هستند ، کودک در هنگام برخورد با دیواره ها نیز صدمه نخواهد دید .

دسته‌بندی