عنوان مقاله : معرفی بهترین قایق بادی موتوری بزرگ بست وی

آیا قایق بادی قابلیت نصب موتورهای بنزینی و یا برقی را دارد ؟ بزرگ ترین قایق بادی بست وی چند نفره است ؟ قایق بادی برای استفاده در دریا و آب های مواج مناسب است ؟ قیمت قایق بادی موتوری چند است ؟ همه این ها سوالاتی می باشد که در هنگام خرید قایق بادی از فروشندگان به صورت مکرر پرسیده می شود ، به همین خاطر در این مقاله سعی داریم تا علاوه بر پاسخ به این سوالات ، یکی از پرفروش ترین و بزرگ ترین قایق های بادی بازار را که ساخته برند بست وی است به شما معرفی کنیم تا خریدی آگاهانه و بر اساس نیازهای خود داشته باشید و بهترین تصمیم گیری را انجام دهید ، پس اگر شما هم به دنبال خرید قایق بادی موتوری بزرگ هستید در ادامه این مقاله همراه ما باشید .

آیا قایق بادی قابلیت نصب موتورهای بنزینی و یا برقی را دارد ؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم در برخی از مدل های بازار بله . برخی از مدل هایی که در بازار دیده می شوند با توجه به ابعاد ، جنس بدنه و ظرفیتی که دارند به راحتی می توانید در قسمت انتهایی آن ها انواع موتورهای بنزینی و برقی را البته با حجم های مشخص و استاندارد نصب کنید و در این خصوص دست شما به خوبی باز است . از محبوب ترین و البته پرفروش ترین مدل های قایق بادی موتوری بازار می توان به قایق بادی جیمینی بست وی ، قایق بادی مارینر اینتکس و قایق بادی اکسکروشن اینتکس اشاره داشت که در ظرفیت های دو تا شش نفره در بازار موجود می باشند .


بزرگ ترین قایق بادی بست وی چند نفره است ؟ بزرگ ترین قایق بادی بست وی مربوط به مدل جیمینی از برند و در ظرفیت شش نفره می باشد که بهترین انتخاب برای استفاده خانوادگی و دوستانه است .

قایق بادی برای استفاده در دریا و آب های مواج مناسب است ؟ بله ، اغلب قایق های بادی موتوری به دلیل ماهیت استفاده ای که دارند دارای ساختارهای بدنه بسیار مقاوم و چند لایه می باشند و از این رو محدودیتی برای استفاده از آن ها در آب های مختلف نخواهید داشت . خب حال که کمی با این محصولات آشنا شدید بهتر است تا به سراغ معرفی بهترین قایق بادی موتوری بزرگ بست وی برویم .

قایق بادی جیمینی 6 نفره بست وی

این قایق بادی از برند بست وی را می توان به جرات بزرگ ترین و یکی از با کیفیت ترین قایق های بادی موجود در بازار دانست به نوعی که به راحتی می توانید از آن در انواع آب های آرام و خروشان به دلیل ساختار و جنس بدنه فوق العاه ای که دارد استفاده کنید . جنس بدنه که از مهمترین فاکتورهایی می باشد که در هنگام خرید قایق بادی باید به آن توجه داشته باشید در این محصول به بهترین شکل ممکن به کار گرفته شده است . با کمی بررسی دقیق تر این قایق بادی به این امر بر می خوریم که برند بست وی برای این قایق بادی از پی وی سی برزنتی دو و سه لایه در بخش های مختلف استفاده کرده است تا بهترین عملکرد را از خود به جای بگذارد . در دیواره های این قایق بادی می توان پی وی سی برنتی سه لایه را مشاهده کرد که ضخیم ترین و با کیفیت ترین نوع ساختاری بدنه را در اختیار شما قرار می دهد و به راحتی می تواند در برابر فشار و ضربه از خود مقاومت نشان دهد .

اما نقطه قوت بدنه این قایق بادی را می توان بخش کف آن دانست ، جای که به صورت ترکیبی از پی وی سی برزنتی به همراه رویه ای آلومینیومی استفاده شده است تا علاوه بر استحکام فوق العاده و تحمل فشار بالا ، بتواند در آب های مواج نیز بدون برهم خوردن تعادل مورد استفاده قرار بگیرد . البته استفاده از کف آلومینیومی باعث این امر شده تا کمی وزن قایق بالاتر از حد استاندارد باشد اما با توجه به کیفیت ساخت فوق العاده ای که در اختیار شما قرار می دهد ، امری ارزشمند می باشد . وزن این قایق بادی با توجه به ابعاد و بدنه چند لایه ای که دارد بالغ بر 86 کیلو گرم می باشد که بازهم به خوبی سبک نگه داشته شده است . به همراه این محصول و درون بسته بندی آن یک ساک حمل دسته دار بزرگ برای شما ارسال می شود که به وسیله آن به راحتی می توانید قایق را در مسافرت ها و حتی پیاده روی ها به صورت دو نفره حمل کرده و به همراه خود داشته باشید و لحظات فراموش نشدنی را برای خود و خانواده رقم بزنید .

همچنین با نگاهی به تصاویر این محصول می توان دو نیمکت تعبیه شده در بدنه داخلی آن را مشاهده کرد که برای نشستن افراد تعبیه شده است . لبه های ابتدایی و انتهایی کالا نیز قابلیت نشستن نفرات را دارد و به این ترتیب می توانید در ظرفیت شش نفره بزرگسال از این محصول استفاده کنید . فاکتوری حائز اهمیت برای استفاده از این قایق بادی ، قابلیت تحمل وزن آن می باشد که با توجه به آن باید از محصول استفاده کنید تا در صورت استفاده استاندارد از آن ، بیشترین طول عمر را برای قایق بادی خود رقم بزنید . این قایق بادی به گفته برند بست وی ، قابلیت تحمل وزنی بالغ بر 780 کیلو گرم را دارد که فراتر از استانداردهای تعیین شده نیز می باشد .

علاوه بر ساک حمل دسته دار ، به همراه این محصول دو پاروی بزرگ آلومینیومی ، یک عدد برچسب تعمیرات مخصوص بست وی و طناب نجات نیز برای شما ارسال می شود که شما را به صورت کلی از خرید لوازم جانبی به صورت مجزا بی نیاز می کند . لازم به ذکر است که بر روی این قایق بادی می توانید علاوه بر موتورهای برقی ، از موتورهای بنزینی تا 30 اسب بخار نیز استفاده کنید که موتور قایق به همراه کیس نگهدارنده آن به صورت مجزا از فروشگاه اینتکس تهران با ارزان ترین قیمت و تضمین کیفیت قابل سفارش می باشد . قیمت این قایق بادی به دلیل وارداتی بودن بسته به قیمت ارز در کشور و همچنین لوازم جانبی که به همراه خود دارد ، نوسان های زیادی را پیدا می کند و پیشنهاد می کنیم برای استعلام دقیق قیمتی به دسته بندی مربوطه از طریق منوی سایت مراجعه کرده و یا با شماره تلفن های تماس موجود در بخش های مختلف همین وب سایت تماس بگیرید . فروشگاه اینتکس تهران به عنوان نمایندگی مرکزی فروش لوازم بادی برند بست وی در ایران ، این مدل از قایق بادی را به همراه ده ها مدل دیگر با تضمین کیفیت ، خدمات پس از فروش و ارزان ترین قیمت عرضه کرده است و همین حالا می توانید جدیدترین محصولات را در دسته بندی قایق بادی از طریق منوی سایت مشاهده کنید و در صورت نیاز سفارش دهید تا در کوتاه ترین زمان ممکن محصول مورد نظرتان را درب منزل تحویل بگیرید .