قایق بادی جیمینی 4 بست وی همانطور که از نامش پیداست با ظرفیت چهار نفره ای که دارد می تواند جز دسته بندی بزرگ ترین قایق های بادی بست وی قرار بگیرد . قایق های بادی دارای ظرفیت های متنوعی در مدل های مختلف می باشند اما یکی از بهترین انتخاب ها برای استفاده در دریا و آب هایی با عمق بالا و همچنین آب های معمولی می تواند قایق بادی جیمینی بست وی باشد زیرا برای تمامی این شرایط کاربرد دارد . جیمینی مدلی از قایق بادی بست وی می باشد که در ظرفیت های سه ، چهار و پنج و شش نفره تولید شده است و می توان آن را به عنوان پرچم دار قایق های بادی بست وی نام برد . این قایق بادی از معدود مدل های قایقی می باشد که قابلیت نصب موتور در بدنه خود را دارد و به این ترتیب به راحتی می توانید لذت حرکت با سرعت های بالا را با این قایق تجربه کنید . خرید قایق بادی جیمینی چهار نفره مستلزم این است که کارایی های آن را به خوبی برآورد کنید و مطابق با نیازهای خود خرید را انجام دهید به همین خاطر در ادامه این مقاله به طور کامل هر آنچه در مورد قایق بادی جیمینی چهار بست وی را باید بدانید به اطلاع شما می رسانیم .

طراحی ظاهری قایق بادی جیمینی 4 بست وی

طراحی ظاهری این قایق بادی از نوع مدرن می باشد و جالب است بدانید که این محصول در تولیدات هر ساله تغییراتی را به خود می گرد تا برای استفاده هر چه بهتر و بهینه تر شود . قایق بادی فوق در جدیدترین تغییرات خود دارای بدنه ای سه لایه می باشد که هر کدام از این قسمت ها به صورت مجزا باد می شوند . برای باد کردن این محصول در بخش کف آن یک دریچه مخصوص و در دیواره ها دو دریچه دیگر تعبیه شده است که این امر باعث می شود تا در صورت آسیب دیدن بخشی از بدنه ، قسمت های دیگر دچار اشکال نشوند و به بهترین نحوه کار خود را ادامه دهند . اما باید گفت که این دریچه ها به صورت فست می باشند و در راه اندازی هر چه سریع تر به شما کمک می کنند . نکته بعدی در این خصوص دو طرفه بودن دریچه ها است ، به این صورت که علاوه بر باد کردن قایق می توانید در جهت خالی کردن باد نیز عمل کنید . این دریچه ها قابلیت اتصال به انواع پمپ باد دستی و یا برقی را دارند و به همراه آن درون بسته بندی معمولا پمپ باد مخصوص بست وی قرار داده می شود .

طراحی سکوی این قایق برای نشستن افراد به گونه ای می باشد که دو نفر بر روی سکو و دیگران در قسمت جلویی و عقبی قایق می توانند بنشینند . سکو تعبیه شده در فضای داخلی بدنه به صورت باد نمی باشد و از نوع فایبرگلاس است که به صورت کاملا ضد آب ساخته شده است . اما طراحی بدنه این قایق بادی چهار نفره به صورت موشکی در قسمت های عقبی می باشد و این طراحی باعث می شود تا بتوانید در قسمت وسطی آن از انواع موتور های حرکت دهنده قایق استفاده کنید . قسمت عقب این قایق بادی برخلاف مدل های دیگر قایق بادی مجهز به تخته نگهدارنده موتور می باشد که از آن برای قرارگیری موتور نصب شده در بدنه باید استفاده کنید . لازم به ذکر است که این قایق قابلیت نصب موتور بنزینی تا 10 اسب بخار را دارد که می تواند سرعت های بالا را برای شما به دست بیاورد و لذت تفریحات آبی هیجان انگیز را داشته باشید .


اما نقطه قوت این قایق بادی را می توان قسمت کف آن در نظر گرفت ، جایی که به صورت بادی می باشد اما بر روی آن از تخته های فایبرگلاس ضد آب به صورت لایه ای استفاده شده است . این نوع فایبرگلاس به صورت نواری در بخش کف قایق نصب می شود و باعث می شود تا استحکام کف قایق در سرعت های بالا به حداکثر برسد و بهترین عملکرد را از خود به نمایش بگذارد . همچنین در دو طرف بدنه این قایق می تواند نگهدارنده های پارو را مشاهده کرد که با نصب پارو بر روی آن ها ، امکان استفاده پارویی علاوه بر استفاده توسط موتور برای شما فراهم می شود . دو تا دور این قایق از ضربه گیری هایی استفاده شده است که در هنگام جا به جایی از برخورد بدنه جلوگیری می کند و همچنین برای جا به جایی هر چه راحت تر قایق در خشکی می توانید از دستگیره های تعبیه شده بر روی بدنه آن استفاده کنید .

جنس بدنه قایق بادی جیمینی 4 بست وی

جنس بدنه این قایق بادی به صورت ترکیبی ساخته شده است تا بهترین عملکرد را در شرایط مختلف آب و هوایی از خود به نمایش بگذارد . برای ساخت بدنه این قایق بادی از ترکیب پی وی سی و الیاف ابریشمی استفاده شده است که با تراکم بالا در بدنه قرار گرفته اند و آسیب پذیری در این نوع بدنه حتی با برخورد های شدید نیز غیرممکن است . این نوع بدنه علاوه بر شرجی و رطوبت بالای هوا در مقابل آب های شور نیز مستحکم می باشد و می توانید با خیالی آسوده از آن در دریا و دریچه ها استفاده کنید . این ترکیب متریال به صورت سه لایه و با ضخامت بالایی در بدنه استفاده شده اند تا بهترین کیفیت را از آن مشاهده کنید .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن قایق بادی جیمینی 4 بست وی

فضای داخلی این مدل از قایق بادی جیمینی برای استفاده چهار نفره بزرگسال مناسب می باشد و به صورت استاندارد ساخته شده است . مشخصات ابعادی این قایق ( طول : 280 سانتی متر ، عرض : 180 سانتی متر و ارتفاع : 42 سانتی متر ) می باشد . اما برای استفاده از این محصول می توانید تا وزن 480 کیلو گرم بر روی آن سوار کنید و این وزن می تواند برای استفاده چهار نفر بزرگسال سنگین وزن نیز مناسب باشد و در واقع کمبود تحمل وزنی از آن در تست های صورت گرفته مشاهده نشده است و بهترین عملکرد را از خود نشان داده است . اما با توجه به فایبرگلاس کف این قایق و همچنین بدنه سه لایه ای که دارد کمی وزن آن سنگین تر از قایق های بادی چهار نفره معمولی و بالغ بر 47 کیلو گرم می باشد که توسط دستگیره هایی که در بدنه آن تعبیه شده است به راحتی می توانید به صورت چند نفره آن را با خود به محل دلخواه انتقال داده و به آب بیاندازید .

لوازم جانبی همراه قایق بادی جیمینی 4 بست وی

لوازم جانبی یکی از کاربردی ترین فاکتورهایی می باشد که در هنگام خرید قایق بادی باید توجه ویژه ای به آن داشته باشید تا از خرید های اضافی که به صورت جدا از قایق باید انجام شود جلوگیری کنید . بسته همراه این قایق بادی به صورت کامل می باشد و تمامی موارد درون آن تامین شده است . به همراه این قایق بادی دو عدد پاروی یک طرفه آلومینیومی از نوع ضد زنگ برای شما ارسال می شود که به صورت چرخشی می باشد و این موضوع باعث می شود تا پارو زدن بسیار نرم صورت بگیرد و برای شما به راحتی انجام پذیر باشد تا با صرف کمترین انرژی بیشترین کارایی را مشاهده کنید . علاوه بر آن تخته فایبرگلاس همراه این قایق که نقش نشیمنگاه را در فضای داخلی بازی می کند درون بسته بندی وجود دارد . این نیشمنگاه به صورت متحرک می باشد و در صورت نیاز می توانید آن را نصب و یا از روی بدنه بردارید . همچنین یک عدد ساک حمل دسته دار که توسط زیپ نیز باز و بسته می شود درون بسته بندی وجود دارد که باعث می شود توسط آن به راحتی بتوانید قایق را به همراه لوازم جانبی به صورت جمع و جور با خود به همراه داشته باشید . پمپ باد بزرگ بست وی را می توان آخرین محصول همراه این قایق دانست که بالاترین قدرت را در میان پمپ باد های دستی بست وی دارد و سرعت بالای راه اندازی قایق را برای شما فراهم می کند .

شما عزیزان می توانید قایق بادی جیمینی 4 بست وی را با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت به همراه ضمانت اصالت و خدمات پس از فروش حرفه ای از نمایندگی اینتکس تهران به عنوان اولین و برترین نمایندگی فروش محصولات بادی در ایران خریداری کنید .