بهترین مارک قایق بادی

قایق ها از نمونه وسایل نقلیه آبی به شمار می روند که استفاده از آن ها می تواند جنبه های مختلفی داشته باشد . بیشترین نوع استفاده از قایق ها به منظور ماهیگیری و یا تردد در آب و حمل بار استفاده می شود ، اما از آن جا که بسیاری از افراد که در کنار سواحل دریا ، رودخانه و دریاچه ها سکونت ندارند استفاده از یک قایق و شناور ماندن بر روی آب را لذت بخش می دانند از این جهت نیز رفته رفته قایق هایی با عنوان قایق های تفریحی طراحی و تولید شد که به منظور تفریح از آن ها استفاده می شد . اما به مرور برخی از تولید کنندگان محصولات بادی به فکر طراحی و تولید قایق های بادی کردند تا بدین ترتیب هر شخصی بتواند با صرف هزینه بسیار کمتر صاحب یک قایق زیبا و کوچک شخصی شود . قایق های بادی به دلیل ساختاری که دارند بسیار کم حجم و کوچک هستند و می توان آن ها را در ابعاد بسیار کوچکی بسته بندی کرد به همین دلیل به راحتی نیز قابل جابجایی هستند .

قایق های بادی به دلیل اینکه محفظه های بادی دارند به خوبی می توانند بر روی آب شناور بمانند ، طراحان نیز با استفاده از بهترین اجناس و با استفاده از بهترین طراحی ها و آرگونومی های ساخت بی نظیر قایق های حرفه ای و با کیفیتی را تولید کردند . در سال های اخیر تولیدات قایق های بادی تفریحی بسیار رونق پیدا کرد و استقبال بسیار زیادی از این محصولات بادی شد ، اما تنوع بسیار زیاد در قایق های بادی و زیاد شدن تولیدی های محصولات بادی باعث شد تا برخی تولید کنندگان برای سود شخصی خود اقدام به تولید محصولات و قابل های بادی بی کیفیت و نامرغوب کنند ، اما در این میان شرکت های بزرگ تولید کننده قایق بادی وجود دارد که بهتر است محصولات خود را از آن ها خریداری کنید . هدف از ارائه این مطلب نیز معرفی برترین و بهترین مارک قایق بادی اورجینال و خارجی می باشد تا با تکیه بر این اطلاعات بتوانید خرید مطمعن و خوبی را داشته باشید . در ادامه بهترین مارک قایق بادی را مورد بررسی قرار می دهیم پس با ما همراه باشید ...

قایق بادی جیمینی

قایق های بادی جیمینی را می توان قدرتمند ترین و با کیفیت ترین قایق بادی دانست که توسط کمپانی بزرگ و مطرح اینتکس طراحی و تولید شده است . قایق های بادی جیمینی اینتکس به گونه ای طراحی شده اند که می توانید در قسمت پشتی آن از موتور قایق استفاده کنید تا دیگر بدون استفاده از پارو و با استفاده از موتور پر قدرت نصب شده قایق بادی خود را با هدایت کنید . این ویژگی باعث شده است تا بسیاری از افراد حتی برای گشت زنی در دریا با سرعت بالا از این قایق بادی استفاده کنند . قسمت کف این قایق بادی از جنس آلومینیوم بوده و می تواند در برابر ضربه ها و برخورد ها با آب و یا صخره مقاوم باشد .

قایق بادی مارینر

قایق های بادی مارینر نیز از دیگر قایق های بادی مارک اینتکس هستند که طرفداران بسیاری را دارد . این نوع از قایق ها در دسته قایق های پارویی قرار دارند که سطح کیفی بسیار بالایی دارند . از نظر کیفیت و کاربرد می توان قایق بادی مارینر اینتکس را در جایگاه دوم قرار داد . این قایق بادی در ابعاد نسبتا بزرگتری ساخته شده است و با توجه به ساختار و آرگونومی که دارد می تواند افراد بیشتری را بر روی خود جای دهد ، همچنین بدنه بادی و بسیار بزرگ آن موجب شده است تا با فشار زیاد ، قایق به داخل آب فرو نرفته و بتواند به بهترین شکل بر روی آب شناور بماند . اغلب قایق های بادی مارینر برای استفاده 2 نفره ، 4 نفره و 6 نفره می باشند . از این قایق بادی می توانید برای ماهیگری و یا تفریح استفاده کنید .

قایق بادی سی هاک

قایق بادی سی هاک یا سی هاواک نیز از نمونه قایق های بادی دیگری است که توسط کمپانی اینتکس طراحی و تولید شده است . اینتکس سعی بر این داشته تا با تولید قایق های بادی متنوع ، محصولاتی با کاربرد های مختلف را طراحی کند تا خریداران بتوانند به نسسبت سلیقه و یا نیاز خود اقدام به خرید قایق بادی کنند . این قایق های بادی اغلب از ابعاد کوچکتری برخوردا هستند و بیشتر برای تفریح به کار می روند ، قایق های بادی سی هاوک عمدتا قادرند تا یک الی دو نفر را بر روی خود جای دهد و همچنین قابلیت نصب موتور را ندارند بلکه با استفاده از پارو می توان آن را هدایت کرد . بدنه این قایق های بادی بسیار ضخیم و مقاوم است و ساختار های داخلی آن باعث شده است تا محصول در برابر ضربه و فشار های بالا به خوبی دوام داشته باشد .

قایق بادی اکسکروشن

اینتکس همچنین قایق های بادی دیگری با عنوان قایق بادی اکسکروشن طراحی و تولید کرده است که به دلیل طراحی و ابعاد بزرگی که دارد به عنوان قایق بادی ماهیگری از آن یاد می شود . می توان گفت که ساختار کلی قایق های بادی اکسکروشن بسیار شبیه به قایق بادی مارینر می باشد اما قایق بادی اکسکروشن دارای ویژگی ها و خصوصیات بهتری برای ماهیگیری و تفریح است . به عنوان مثال بر روی بیشتر مدل های قایق بادی اکسکروشن اهرم هایی به منظور قرار دادن قلاب ماهیگیری قرار گرفته است که می توانید از آن ها استفاده کنید . همچنین مدل های 4 نفره و 6 نفره قایق های بادی اکسکروشن عمدتا روبروی هم قرار گرفته اند تا افراد در هنگام نشستن روبروی هم نشسته و بتوانند دورهمی بهتر و جذاب تری را رقم بزنند .

قایق بادی چلنجر

قایق های بادی چلنجر نیز مدل دیگری از قایق های بادی اینتکس می باشد که شباهت بسیار زیادی با قایق های بادی سی هاوک دارد ، این نوع از قایق ها نیز در ابعاد متنوعی ساخته شده است و از مناسب ترین قایق های بادی برای تفریح است ، از این قایق بادی بیشتر برای آب های آرام استفاده می شود و ممکن است در آب های پر تلاطم به خوبی عمل نکند ، با این حال قایق های بادی چلنجر را یکی از برترین قایق های بادی می نامند . این نوع از قایق های بادی دارای چندین محفظه باد شونده می باشند تا در صورت آسیب دیدگی یکی از قسمت های قایق بادی دیگر محفظه ها خالی نشوند و در نهایت قایق می تواند بر روی آب باقی بماند . با توجه به اینکه قایق های بادی جیمینی ، مارینر و سی هاوک توسط شرکت intex ساخته شده است می توان گفت که بهترین مارک قایق بادی ، قایق های بادی اینتکس می باشد .

قایق بادی اکسپلورر

قایق بادی اکسپلورر نیز از نمونه قایق های بادی زیبا و مقاوم می باشد که عمدتا به صورت کایاک طراحی شده اند و مناسب برای استفاده در آب های پر تلاطم مانند رودخانه می باشد . البته استفاده از این قایق های بادی افراد تقریبا ماهری را نیاز دارد تا بتواند قایق را به خوبی کنترل کنند .

قایق بادی کاسپین

قایق بادی کاسپین بست وی نیز از بهترین مارک قایق بادی می باشد که توسط کمپانی بزرگ و مطرح بست وی ( bestway ) می باشد که از آن بیشتر برای تفریحات ابی استفاده می شود . این نوع از قایق های بادی نیز به مانند قایق های بادی مدل مارینر و اکسکروشن برای ماهیگیری مناسب می باشد و به واسطه ابعاد بسیار بزرگی که دارند می توانند وزن های بالا تری را نیز تحمل کنند . شما می توانید با وارد شدن به دسته بندی قایق بادی اینتکس تفریحی و حرفه ای فروشگاه اینترنتی اینتکس تمامی قایق های بادی فروشگاه را به همراه تصاویر و مشخصات مشاهده و مطالعه کنید و در صورت انتخاب آن ها را با قیمت مناسب از فروشگاه خریداری کنید .

عنوان مقاله : بهترین برند قایق بادی

قایق بادی یکی از وسایل بادی تفریحی می باشد که در بسیاری از محیط های آبی مورد استفاده قرار می گیرد و می تواند لحظات فراموش نشدنی را برای شما رقم بزند . اگر قصد سفر به مناطقی را دارید که دارای دریا و رودخانه و حتی استخرهای بزرگ می باشد ، یکی از پیشنهاد هایی که به شما داریم تفریح با قایق های مختلف می باشد . یکی از مهمترین ویژگی هایی که قایق های بادی دارند تنوع بی نظیری می باشد که چه از نظر ابعادی و چه از نظر برندی می توان در این محصولات دید . خرید قایق بادی باید بسته به کاربردی که از آن ها انتظار دارید باشد تا به بهترین نحو بتوانید مدل مد نظر خود را انتخاب کنید و بازخورد ایده آلی را مشاهده کنید . مقاله های بسیاری در زمینه قایق بادی تدوین کرده ایم که در قسمت وبلاگ سایت نمایندگی اینتکس تهران در دسته بندی راهنمای خرید قایق بادی منتشر شده است ، اما در این بخش قصد داریم تا اقدام به معرفی بهترین برند قایق بادی نماییم تا این سوال شما نیز پیش از خرید به طور کلی برطرف شود .

قایق بادی اینتکس

اگر در زمینه خرید محصولات بادی کمی جستجو کرده باشید بعید است که با نام برند اینتکس آشنا نباشید ؛ اینتکس یکی از برترین برندهای تولید کننده محصولات بادی می باشد که در زمینه تولید قایق بادی نیز با تنوع بی نظیر عمل می کند و می تواند بهترین پیشنهاد برای شما باشد . قایق بادی یک محصول بسیار حیاتی می باشد که باید حتما از برترین برندهای تولیدکننده جهانی خریداری شود ، زیرا کیفیت ساخت پایین بدنه به هنگامی که بر روی آب در دریا و یا روخانه قرار دارید می تواند صدمات جبران ناپذیری را به شما وارد کند . اینتکس با تجربه بلند بالایی که در زمینه تولید محصولات بادی دارد به خوبی کیفیت ساخت محصولات خود را فراتر از استانداردهای جهانی برده است و به همین خاطر می توانید با خیالی راحت اقدام به خرید مدل های متنوع این برند نمایید .

برند اینتکس در کشور آمریکا تاسیس شده است اما امروزه برای پایین آوردن هزینه های تولید و مواد اولیه کارخانجات خود را در کشور چین راه اندازی کرده است . این برند برای تمامی سبک ها و سلیقه ها قایق بادی تولید کرده است و از تمامی رده های سنی کودک تا نوجوان و بزرگسال می توانید از قایق های بادی این برند استفاده نمایید . ظرفیت قایق بادی یکی از ابتدایی ترین فاکتورهایی می باشد که در هنگام خرید باید به آن توجه داشته باشید . قایق های بادی اینتکس در ظرفیت های یک نفره تا پنج نفره وجود دارد که برای استفاه های مسابقات همچون قایق بادی کایاک تا استفاده های تفریحی به همراه خانواده و یا دوستان کاربرد دارد .

از جمله محبوب ترین و پرفروش ترین قایق های بادی که برند اینتکس تولید کرده است و در بازار از محبوبیت بسیار بالایی برخودار هستند می توان به قایق بادی مارینر اینتکس ، قایق بادی اکسکروشن اینتکس ، قایق بادی چلنجر اینتکس و قایق بادی اکسپلورر اینتکس اشاره داشت . این مدل های در ظرفیت های تا پنج نفره وجود دارند و بسته به ماهیت استفاده ای که دارند درون بسته بندی آنها لوازم جانبی قرار داده شده است . این لوازم جانبی عبارتند از پمپ باد دستی و یا برقی در اندازه های مختلف ، ساک حمل دسته دار و همچنین انواع پاروی های آلومینیومی و یا فشرده شده پلاستیکی که هر کدام از آنها می تواند در شرایط مختلف کارایی خود را به خوبی به نمایش بگذارد .

قایق بادی بست وی

برند بست وی را به جرات می توان یکی دیگر از برترین برندهای بازار محصولات بادی دانست که دارای نمایندگی در داخل کشور ایران نیز می باشد . این برند در حوزه تولید قایق بادی نیز به خوبی درخشیده است و در میان قایق های محبوب بازار به خوبی می توان مدل های شایسته این برند را نیز مشاهده کرد . این برند در کشور چین تاسیس شده است و کارخانجات این برند نیز درون همین کشور وجود دارد و به طور قطع می توانیم بگوییم که به دلیل کیفیت بالای محصولات بادی این برند ، امکان دارد که دید شما به محصولات چینی عوض شود . بست وی برند درجه یک تولید کننده محصولات بادی می باشد که پیشنهاد می کنیم اگر قصد خرید قایق بادی را دارید در میان مدل های مختلف قایق بادی بست وی جستجو کنید زیرا علاوه بر کیفیت ساخت بالا ، دارای قیمت های ارزان تر می باشند و می توانند خریدی اقتصادی را برای شما رقم بزنند .


مدل های مختلف قایق بادی بست وی در ظرفیت های یک تا شش نفره تولید شده اند و به همین خاطر به خوبی تمامی سبک ها ، سلیقه ها و ظرفیت ها را پوشش می دهد . همچنین در میان مدل های قایق بادی بست وی می توانید در ظرفیت های کوچک دو و سه نفره نیز صاحب قایق بادی موتوری شوید و به دلیل بدنه ترکیبی از نوع پی وی سی برزنتی و کفه تخته دریایی که دارند قابلیت نصب موتورهای برقی و بنزینی با قدرت استاندارد را مهیا می کند . یکی از محبوب ترین قایق های بادی بزرگ بازار را می توان قایق بادی جیمینی دانست که در ظرفیت چهار و شش نفره بسیار پرفروش است و قابلیت نصب موتور و حرکت با سرعت های بالا را برای شما فراهم می آورد . قایق بادی جیمینی بست وی را به جرات می توان بهترین قایق بادی برای استفاده در دریا دانست .


نمایندگی فروش قایق بادی

پس از تحقیق در خصوص بهترین برند قایق بادی و انتخاب مدل مدنظرتان ، آخرین گام را می توان انتخاب فروشگاه معتبر دانست . فروشگاه اینتکس تهران به عنوان اولین و برترین نماینده رسمی برند اینتکس و بست وی در ایران ، محصولات بادی این دو برند را به سرعت تک و عمده عرضه می کند که می توانید بهترین مرجع برای خرید قایق بادی باشد . تنوع بی نظیر مدل های موجود در این فروشگاه به همراه قیمت های ارزان با کیفیت تضمین شده از مهمترین ویژگی های این نمایندگی فروش می باشد . اگر شما هم قصد خرید قایق بادی را دارید کافیست تا همین حالا به دسته بندی قایق بادی از طریق منوی سایت مراجعه کرده و مدل های متنوع را بررسی کنید . همچنین در صورت نیاز به هر گونه مشاوره خرید در این خصوص کافیست تا با شماره تلفن های موجود در بخش های مختلف سایت تماس بگیرید .