عنوان مقاله : تشک بادی استخر

تشک بادی استخر یا همان تشک بادی روی آب یکی از محصولات تفریحی بر روی آب می باشد که در فصل تابستان به فروش های فوق العاده ای می رسد . بسیاری از افراد با فرا رسیدن فصل گرما به فکر آب تنی در استخرهای شخصی و یا در دریا می افتند تا روحیه ای تازه کنند و لحظات فراموش نشدنی را در کنار خانواده سپری نمایند . در این جا می باشد که تشک های بادی روی آب می توانند بهترین مکمل برای تفریحات آبی باشند و خاطرات فراموش نشدنی را ایجاد کنند ، به همین خاطر در این مقاله سعی بر این می شود تا آشنایی بیشتری با این محصولات پرفروش پیدا کنید تا خریدی آگاهانه و البته لذت بخش داشته باشید پس اگر شما هم قصد خرید تشک بادی استخر را دارید در ادامه این راه همراه ما باشید .

تشک های بادی استخر که به اسم تشک بادی روی آب یا شناور بادی روی آب نیز شناخته می شوند دارای مدل های بسیار متنوعی می باشند . این محصولات علاوه بر مدل های متنوع می توان گفت که در تمامی رده های سنی نیز وجود دارند و در واقع با نگاهی عمیق تر باید گفت که از خرید این محصولات دست خالی از فروشگاه خارج نخواهید شد . تشک بادی استخر کودک و تشک بادی استخر بزرگسال هر دو دارای مدل های فانتزی ، گرد ، مستطیلی و در ظرفیت های یک نفره و تا چهار نفره و بیشتر می باشند که در واقع دیگر دست کمی با قایق های بادی نخواهند داشت . به نوعی می توان گفت که تنوع این محصولات در این دسته بندی به گونه ای است که تمامی سبک ها و سلیقه ها را به خوبی پوشش می دهند و در این مسیر کار سختی برای پیدا کردن مدل مورد نظرتان نخواهید داشت .

جنس بدنه تشک بادی استخر از چیست؟

اما در این میان جنس بدنه یکی از اصلی ترین فاکتورهایی می باشد که در هنگام خرید تشک بادی روی آب باید مورد بررسی قرار بگیرد ؛ زیرا این فاکتور می توان عملکرد فوق العاده و کیفیت ساخت محصولات را به خوبی مشخص کند و ایمنی تشک را تضمین نماید . یکی از متریال های مشترک که در ساخت تشک های بادی استخر مورد استفاده قرار می گیرد و در سمت تولیدکننده و مصرف کننده ، طرفداران بسیاری را به خود اختصاص داده ، وینیل یا همان پی وی سی چرمی است . البته باید گفت که چرم استفاده شده در ساختار این متریال ، چرم طبیعی نیست و طرح چرم می باشد که با ضخامت های لایه ای مختلف در بدنه بکار گرفته می شود که هر چه این ضخامت لایه ای بیشتر باشد ، استحکام بهتری را در اختیار شما می گذارد .


این نوع متریال در برابر فشار ، ضربه و نور خورشید مقاوم است و به همین خاطر با خیالی راحت می توانید از این محصولات در استخرهای روباز نیز استفاده کنید و نگران نور خورشید ، گرما و رطوبت نباشید . همچنین این نوع رویه کاملا ضد حساسیت می باشد و با هر نوع پوستی که دارد می توانید از آن استفاده کنید . یکی دیگر از سوالات متداولی که در هنگام خرید شناور بادی پرسیده می شود ، در خصوص بهترین برند تولیدکننده این محصولات است . به همین خاطر در این بخش سعی در این امر داریم تا دو تا از برترین برندهای تولیدکننده تشک بادی استخر را به شما معرفی کنیم .

تشک بادی استخر اینتکس

شرکت اینتکس را به جرات می توان برترین برند تولیدکننده محصولات بادی به ویژه تشک های بادی استخر دانست . این برند با سابقه بلند بالایی که دارد و با بهره گیری از برترین متخصصان تولید محصولات بادی ، توانسته است تا کیفیتی منحصربفرد را در بازار ارائه دهد . به همین خاطر و با بررسی بازخورد فروش این محصولات در نمایندگی اینتکس تهران ، می توان برترین برند تولیدکننده تشک بادی استخر را برند اینتکس دانست . تشک بادی روی آب اینتکس در تنوع های بسیار گسترده ای در ایران نیز عرضه می شود و برای پیدا کردن آن ها کار سختی ندارید و می توانید تمامی محصولات این برند را از دسته بندی مربوطه در همین وب سایت مشاهده و در صورت نیاز سفارش دهید .


تشک بادی استخر بست وی

بست وی نیز یکی دیگر از شرکت های تولید کننده محصولات بادی می باشد که در زمینه تولید تشک بادی روی آب نیز به خوبی عمل کرده است . تشک های بادی روی آب بست وی علاوه بر کیفیت فوق العاده و عملکرد فراتر از استانداردی که دارند ، دارای قیمت های مقرون به صرفه ای نیز می باشند که خرید این محصولات را برای بسیاری از افراد امکان پذیر کرده است . مدل های متنوع در رده های سنی مختلف که هر ساله نیز با عرضه محصولات جدید در بازار محصولات بادی به این تنوع افزوده می شود می تواند موجب این امر شود که دست خالی از نمایندگی بست وی نیز خارج نشوید و در هر رده سنی که هستید از کودک تا بزرگسال مدل مورد نظر خود را برای خرید پیدا کنید .

قیمت تشک بادی استخر

اما سوال اصلی بسیاری از افراد در خصوص قیمت تشک بادی استخر می باشد تا برآوردی از هزینه ای که باید بپردازند باشد . در خصوص این پرسش باید بگوییم که همانطور که در قسمت های قبلی این مقاله عنوان کردیم ، تنوع بالایی در زمینه تشک های بادی استخر وجود دارد ، که این امر موجب می شود تا نتوان قیمت دقیقی را برای یک محصول در این بخش عنوان کرد . قیمت تشک بادی استخر بسته به ابعاد و ظرفیت تشک بادی ، جنس بدنه ، لوازم جانبی که به همراه خود درون بسته بندی دارد و همچنین نرخ ارز در کشور بستگی دارد زیرا این محصولات به صورت کاملا وارداتی در کشور عرضه می شوند . اما به صورت تقریبی می توان قیمت تشک بادی استخر را از 700 هزار تومان تا یک میلیون و پانصد هزار تومان در حال حاضر که در حال تدوین این مقاله هستیم عنوان کرد . برای استعلام قیمتی هر چه دقیق تر این محصولات و همچنین مشاهده مدل ها و توضیحات کامل کافیست تا به دسته بندی تشک بادی روی آب از طریق منوی همین سایت مراجعه نمایید .

نمایندگی فروش استخر بادی استخر

فروشگاه اینتکس تهران به عنوان نمایندگی رسمی فروش محصولات بادی اینتکس و بست وی در ایران ، می تواند بهترین انتخاب برای خرید تشک بادی استخر باشد . این مجموعه با حذف واسطه ها و عرضه مستقیم محصولات در وب سایت خود و همچنین به صورت حضوری باعث شده تا کیفیت فوق العاده و اورجینال را با ارزان ترین قیمت تجربه کنید و خریدی مطمئن داشته باشید . تنوع بالا در تمامی دسته بندی های محصولات بادی این مجموعه باعث شده تا همواره به عنوان مرجعی برای خرید محصولات بادی به شمار بیاید . شما عزیزان نیز می توانید از طریق روش های موجود در وب سایت اقدام به خرید محصول مورد نظرتان نمایید و یا برای مشاوره تخصصی با تلفن های موجود در بخش های مختلف سایت تماس بگیرید .