قلعه بادی کودک یکی از مهیج ترین لوازم بادی می باشد که در خانه ها می توانید برای کودکان خود برپا کنید . قلعه های بادی برای رده های سنی مختلف از کودکان سه سال تا ده سال مورد استفاده قرار می گیرند و می تواند کودکان امروزی را از یکجا نشینی به دور نگه دارد و با دور شدن از گوشی ها و تبلت هایی که همه بچه ها در دست دارند ، به سلامت فیزیکی آن ها کمک کند . اما این محصولات امکان دارد در اثر بازیگوشی های کودکانه و یا بسیاری از حوادث دچار آسیب دیدگی شوند که به راحتی می توانید آن ها را تعمیر کنید و همانند روز اول به بازی با آن ها بپردازید . در این مقاله قصد داریم تا بهترین روش تعمیر قلعه بادی کودک را به شما آموزش دهیم تا بدون نیاز به نتقال قطعه بادی به بیرون از خانه ، خودتان بخش آسیب دیده را به سادگی تعمیر نمایید .

جنس بدنه قلعه بادی کودک از چیست ؟ ابتدا بهتر است تا با جنس بدنه قلعه های بادی آشنا شوید تا بتوانید شناخت بیشتری از این محصولات و مواردی که موجب آسیب زدن به آن ها می شود داشته باشید . قلعه های بادی کودک توسط بسیاری از برندهای مطرح تولید کننده محصولات بادی و از جنس وینیل چرمی ساخته می شوند . وینیل ماده ای نرم و انعطاف پذیر است که کاملا ضد آب است و عایق بسیار مقاومی در برابر جریان هوا می باشد و می تواند باد را درون خود به خوبی نگهداری کند . قلعه های بادی کودک در بسیاری از بخش های خود دارای متریالی دو لایه می باشند که وزن های بالا را به سادگی بتوانند بر روی خود نگهداری کنند ، به همین خاطر کودکان تا وزن های بالا همچون 70 کیلو گرم نیز می توانند از این محصولات استفاده کنند اما این نوع متریال در برابر ضربه جسم های تیز کاملا آسیب پذیر می باشد و نباید در معرض برخورد جسم تیز و همچنین قرار گرفتن در مسیر حرارت باشد .

اما حال چطور باید این محصولات را در صورت رسیدن آسیب به صورت کامل تعمیر نماییم ؟ در این خصوص باید اشاره داشته باشیم که باید از برچسب های تعمیرات استفاده کنید . پکیج های تعمیراتی که توسط برندهایی همچون اینتکس و بست وی تولید می شوند از برترین نمونه های پکیج تعمیر می باشند که برای تمامی محصولات بادی قابلیت استفاده را دارند . برای شروع تعمیر قلعه بادی باید ابتدا قلعه را خالی از باد کنید ، البته محصول نباید به صورت کامل خالی از باد باشد و بهتر است تا کمی باد درون محصول باقی بگذارید تا به راحتی بتوانید بخش آسیب دیده را پیدا کنید . پس از پیدا کردن سوراخی که بر روی بدنه قلعه بادی شما ایجاد شده است ، باید باد را به صورت کامل خالی کرده تا محصول کاملا صاف شود و هیچ گونه هوایی در زیر لایه های بدنه وجود نداشته باشد .

حال قسمت آسیب دیده را به خوبی تمیز کنید و بر روی سطحی کاملا صاف بگذارید تا بدون تکان خوردن در جای خود باقی بماند . درون پکیج تعمیراتی که خریداری کرده اید ، یک لیبل از جنس وینیل که همجنس با بدنه قلعه بادی است به همراه چسب آبکی مخصوص قرار دارد ؛ چسب را بر روی قسمتی از بدنه که سوراخ شده است بریزید و سپس آن را خوب پخش کنید تا درز برای بیرون رفتن هوا از بدنه جای نماند ، پس از گذشت چند ثانیه ، لیبل وینیل موجود در پکیج را بریده و بر روی قسمتی که چسب ریخته اید بچسبانید . کار تعمیر قلعه بادی شما به اتمام رسیده است اما باید حال جسمی صاف و تقریبا پنج کیلویی را بر روی محل تعمیر شده قرار دهید تا فشار به صورت مداوم در مدت زمان سه الی چهار ساعت به منطقه تعمیری وارد شود تا چسب به خوبی خشک شده و درز باد دیگر اتفاق نیوفتد . لازم به ذکر است که بهتر است لیبل را به صورت گرد برش بزنید و دارای لبه های تیز نباشد ، تا بر روی چسب به خوبی محکم شود و لبه های آن بلند نشود .


تعمیر قلعه بادی کودک

تعمیر بخش هایی از قلعه بادی که دچار آسیب دیدگی های جزئی شده است از سری کارهایی می باشد که خودتان می توانید آن را انجام دهید ، اما در بسیاری از موارد آسیب دیدگی به گونه ای می باشد که نیاز به مراجعه به نمایندگی دارد تا توسط دستگاه های پیشرفته تر و افراد با سابقه تر صورت بگیرد تا کار به بهترین شیوه انجام شود . اگر پارگی بخشی از قلعه بادی کودک شما بزرگ می باشد و توسط خود شما تعمیر آن امکان پذیر نیست ، کافیست تا محصول را به فروشگاه تهران اینتکس به عنوان نمایندگی فروش محصولات بادی در ایران انتقال دهید تا این کار به بهترین نحو برای شما انجام شود . نمایندگی تهران اینتکس دارای شعب حضوری در تهران می باشد و ساکنین تهران می توانند با هماهنگی قبلی محصولات خود را جهت تعمیر به آدرس موجود در وب سایت ارسال کنند و همچنین این امر برای ساکنین شهرستان نیز امکان پذیر است . شایان ذکر است که قبل از ارسال محصولات باید با تلفن های موجود در قسمت های مختلف سایت تماس گرفته و موضوع را با مشاورین در میان بگذارید تا راهنمایی های لازم صورت بگیرد .