مبل شنی بزرگسال جیب دار

intex 22200

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
21%
4,800,000
3,800,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

برخی از مبل های شنی فروشگاه اینتکس به مانند مبل شنی بزرگسال فوق در کناره های خود جیب دارد تا شما بتوانید وسیله های خود را در آن قسمت قرار دهید . با وجود چنین طراحی نام این مبل ، مبل شنی بزرگسال جیب دار قرار داده شده است . در ضمن اگر بخواهیم از سایر مزیت های این مبل از نظر طراحی اشاره کنیم ، دستگیره دار بودن مبل شنی می باشد . از انجایی که مبل های شنی از یونولیت ساخته می شوند ، وزن سبکی دارند ، برای همین وجود دستگیره در مبل ، می تواند جابجایی مبل را آسان تر کند تا شما بتوانید در هر جایی از خانه استفاده کنید . برخی از مبل ها که فاقد دستگیره هستند ، جابجایی نسبتا سخت تری دارند ، زیرا این مبل ها ابعادی بزرگ دارند و حتی اگر وزنشان سبک باشد ، باز هم به سادگی نمی توانید مبل را برداشته و آن را جابجا کنید . 

جنس رویه مبل شنی از پارچه نخی مخملی می باشد که نسبت به سایر مبل های شنی مخملی ، خزه های کوتاه تری دارد و بیشتر شبیه به مبل نخی می باشد . این پارچه درجه یک بوده و کیفیت ساخت فوق العاده خوبی دارد ، برای همین طول عمر بالایی را می توانید از آن انتظار داشته باشید . همچنین با شستشو مداوم مبل نیز ، رویه آن ظاهر خود را حفظ خواهد کرد . بله شما می توانید مبل های شنی را در صورت کثیف شدن بشویید ، ولی توجه داشته باشید که تنها رویه این مبل ها قابل شستشو می باشد . داخل مبل از یونولیت پر شده است و این مواد کثیف نشده و نیاز به شستشو ندارد . توجه داشته باشید که فروشگاه اینتکس به عنوان بزرگترین تولیدی مبل شنی در ایران ، این محصول را با ضمانت 2 ساله و با خدمات پس از فروش ، به فروش می رساند .

طول
 120 سانتی متر
عرض
 100 سانتی متر
ارتفاع
50 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه
 70 سانتی متر
جنس بدنه
 پارچه حوله ای
مواد داخلی مبل
الیاف
ضمانت
 2 سال
شرکت سازنده
 مبل شنی آرامش
نوع مبل
 یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها
قابل شست و شو
قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر

مبل شنی می تواند یکی از بهترین انتخاب ها برای استفاده در محیط های خانگی و همچنین کاری جهت استراحت باشد. این محصولات به خوبی جای خود را در میان مردم باز کرده اند و به خوبی توانسته اند فروش های فوق العاده ای را در میان مدل های مختلف مبلمان خانگی به دست بیاورند. در این بخش قصد داریم تا یکی از با کیفیت ترین و بزرگ ترین مبل های شنی تک نفره را معرفی کنیم که از طراحی مهندسی شده و کاملا راحتی برخوردار است. مبل شنی بزرگسال جیب دار را می توان یکی از بهترین گزینه ها جهت استراحت در محیط های خانگی دانست که به صورت نشسته و یا درازکش حتی در وزن های بالا نیز می توانید با خیالی راحت از آن استفاده کنید. اگر شما هم قصد خرید مبل شنی راحتی را دارید در ادامه این راه همراه ما باشید تا یکی از برترین گزینه ها را به نقد و بررسی بگذاریم.

این مبل شنی در ابتدای خرید به صورت توپی گرد و بزرگ می باشد که با چند بار نشستن بر روی آن به خوبی فرم اصلی خود را به دست می آورد به گونه ای که شبیه به مبل های راحتی می شود. این مبل شنی دارای ابعاد بزرگی است که مناسب برای استفاده در محیط های پذیرایی جهت تماشای تلویزیون و یا استفاده در اتاق های خواب جهت استراحت است. این محصول در بخش کناری خود دارای دستگیره ای مقاوم می باشد که برای سهولت در جا به جایی محصول به کار گرفته شده است تا برای جا به جایی مبل شنی و یا در خانه تکانی ها با مشکل مواجه نشوید و کار ساده ای را در پیش داشته باشید.

همچنین در قسمت های کناری نشمینگاه می توان جیب بزرگی را مشاهده کرد که مناسب برای نگهداری از لوازم شخصی همانند موبایل و یا کنترل های هوشمند می باشد. همانطور که در تصاویر این محصول نیز کمی مشخص است در بخش پشتی این مبل شنی یک زیپ بزرگ تعبیه شده است که از این طریق می توانید اقدام به تعویض مواد داخلی مبل در صورت نیاز و یا جداسازی پارچه رویه از بدنه مبل شنی کنید که مزیت های بسیاری را به همراه خواهد داشت. در این صورت دیگر به راحتی می توانید پارچه رویه این مبل شنی را جدا کرده و درون ماشین لباسشویی بشویید و یا در صورت نیاز به مواد داخلی مبل شنی افزوده و یا از آن بکاهید.

جنس پارچه ای که در ساختار بدنه این مبل شنی به کار گرفته شده است از نوع پارچه جاسمین می باشد که نرمی ، انعطاف پذیری و راحتی فوق العاده ای دارد. یکی از مزیت های این نوع پارچه را می توان ضد حساسیت بودن آن و سازگاری با پوست بدن افراد دانست که از این رو می تواند گزینه ای ایده آل برای تمامی افراد حتی افراد دارای حساسیت پوستی باشد. این مدل پارچه مبل شنی به راحتی قابلیت شستشو را برای شما فراهم می آورد و از این رو دیگر برای تمیز نگه داشتن آن کار سختی نخواهید داشت و همچنین دغدغه ای در جهت ریختن موادی مانند چای و آب بر روی مبل شنی ندارید.

همچنین می توان گفت که در ساختار داخلی این محصول از فوم های مخصوص خرد شده استفاده شده است که علاوه بر مقاومت بالا در برابر فشار و ضربه، از انعطاف پذیری بی نظیری برخوردار است که در نهایت راحتی فوق العاده ای را پدید خواهد آورد. قابلیت تحمل وزن این مبل شنی به دلیل استفاده از متریال درجه یک درون بدنه آن به خوبی افزایش پیدا کرده است و به 180 کیلو گرم رسیده که برای نگهداری دو نفره بزرگسال نیز به خوبی استانداردسازی شده است. همین حالا می توانید این مبل شنی با کیفیت را با ضمانت دو ساله کیفیت از فروشگاه اینتکس تهران سفارش دهید و آن را هر جای کشور که هستید درب منزل و یا به صورت حضوری در تهران تحویل بگیرید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...