مبل شنی دوکاره عریض

intex 52220

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
5,200,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی دوکاره عریض از دوست داشتنی ترین مبل های شنی است که شما می توانید برای استفاده در خانه ، آن را انتخاب کنید . برای اینکه این مبل دوکاره بوده و می تواند برای نشستن و یا دراز کشیدن شما گزینه مناسبی باشد . بنابراین اگر بخواهید می توانید از عریض بودن این مبل نهایت استفاده را برده و بر روی مبل دراز کشیده و استراحت کنید . از نکات دیگر این مبل نیز می توان به امکان استفاده دو نفره برای نشستن به صورت همزمان اشاره نمود . فروشگاه اینتکس به تازگی این مبل را در تنوع رنگی و ابعادی تولید کرده است تا شما عزیزان بتوانید آن را به دلخواه خود سفارش دهید . شما عزیزان می توانید مبل شنی را به صورت به سادگی جابجا کرده و در هر جایی از آن خانه استفاده کنید . 

شاید در نگاه اول فکر کنید که وزن این مبل شنی بسیار بالاست ، اما اینطور نبوده و از آنجایی که برای ساخت مبل شنی از مواد یونولیتی استفاده شده است ، می توان انتظار وزن سبکی را برای محصول متصور بود . بیشتر حجم این مبل را در واقع مواد یونولیتی تشکیل داده است و بخش بیرونی آن تنها رویه است که از پارچه مخملی ساخته شده است . پارچه مخملی یکی از لطیف ترین پارچه هایی است که شما می توانید انتخاب کنید . این پارچه لطافت خاصی را دارد و برخورد بدن با آن حس خوشایندی را به شما خواهد داد . در ضمن این پارچه از عرق کردن بدن جلوگیری کرده و در روز های سرد نیز می تواند مبلی گرم و نرم را در اختیار ما قرار دهد . تنوع طرح و رنگ در این مبل بسیار بالاست و شما قبل از سفارش محصول می توانید از تولیدی مبل شنی اینتکس بخواهید که شما را با تنوع بیشتر این مبل عریض آشنا کند . 

طول
 100 سانتی متر
عرض
 100 سانتی متر
ارتفاع
50 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه
 50 سانتی متر
جنس بدنه
 پارچه جاسمین
مواد داخلی مبل
یونولیت
ضمانت
 2 سال
شرکت سازنده
 مبل شنی آرامش
نوع مبل
 یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها
قابل شست و شو
قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر

مبل شنی دو کاره عریض، همانطور که از اسمش پیداست محصولی می باشد که قابلیت های بسیاری را در اختیار شما قرار می دهد. یکی از مزیت های این مبل شنی این است که می توانید علاوه بر حالت نشسته در حالت درازکش نیز از آن استفاده کنید و در هر دو صورت عملکرد فوق العاده ای را از آن شاهد باشید. این محصول با توجه به فضایی که در اختیار شما قرار می دهد قابلیت استفاده در ظرفیت های یک نفره و همچنین دو نفره را برایتان ایجاد می کند که باعث می شود تا در واقع با یک تیر دو نشان بزنید. کیفیت ساخت بالا این مبل شنی در کنار ابعاد بزرگ و دو کاربره بودن آن از مهمترین مزیت هایی می باشد که بسیاری از افراد را ترغیب به خرید مبل شنی فوق کرده است.

این محصول در ساختار رویه خود به صورت یکدست طراحی شده است تا بدون مشکل خاصی بتوانید از آن به عنوان تختخواب شنی استفاده کنید و عملکردی قابل قبول را شاهد باشید. این محصول دارای دوخت های منظم و مقاوم می باشد که با استفاده از نخ های ضخیم و مقاوم انجام شده است و به همین خاطر به راحتی می تواند وزن های بالا را بر روی خود مهار نماید. البته باید گفت که قابلیت تحمل وزن بالای این محصول بسته به مواد داخلی مبل شنی نیز دارد که موجب می شود تا بتوانید در وزن های بالا نیز از آن استفاده کنید. قابلیت تحمل وزنی که برای این مبل شنی در نظر گرفته شده است 270 کیلو گرم است که به راحتی می تواند افراد سنگین وزن را نیز بر روی خود مهار نماید و به خوبی برای ظرفیت دو نفره بزرگسال استانداردسازی شده است.

در بخش رویه این مبل شنی از پارچه جاسمین مخمل استفاده شده است که سازگاری بسیار بالایی با پوست بدن افراد دارد و علاوه بر آن کاملا ضد حساسیت است. این ضد حساسیت بودن پارچه رویه مبل شنی باعث شده تا با خیالی راحت بتوانید از آن برای تمامی پوست های بدن از جمله کودکان و بزرگسالان نیز استفاده کنید و هیچگونه دغدغه ای در این خصوص نداشته باشید. نرمی و انعطاف پذیری بالای پارچه رویه این مبل شنی باعث شده تا به هنگام کشیده شدن پوست بدن بر روی این مبل شنی به هنگام استفاده نیز خراشی بر روی پوست ایجاد نشود و عملکردی قابل قبول برای استفاده در محیط های خانگی داشته باشد.

گفتنی است که ساختار بدنه این مبل شنی متشکل از سه بخش یعنی پارچه رویه، آستر پارچه ای و مواد یونولیتی داخلی می باشد که به صورت استاندارد در کنار یکدیگر به کار گرفته شده اند. از مزیت های این مبل شنی می توان به قابلیت شستشوی پارچه رویه آن اشاره داشت که به راحتی توسط زیپی که در بخش کف مبل شنی در نظر گرفته شده است از بدنه جدا می شود. همپچنین زیپ فوق این قابلیت را برای شما فراهم می آورد تا بتوانید مواد یونولیتی داخلی را در صورت نیاز به صورت کلی تعویض کرده و یا به آن بیافزایید و از آن بکاهید.

برخلاف ابعاد بزرگی که در ساختار بدنه این مبل شنی مشاهده می کنید، باید بگوییم که وزنی چندان سنگین ندارد و با توجه به ظاهر بزرگی که دارد از وزن سبک 13 کیلو گرمی برخوردار است. این وزن سبک به دلیل استفاده از متریال درجه یک و سبک در ساختار بدنه می باشد که به صورت استاندارد به کار گرفته شده است. به همراه این مبل شنی ضمانت کیفیت و خدمات پس از فروش دو ساله نمایندگی اینتکس تهران وجود دارد که خیال شما را پس از خرید نیز به طور کلی راحت می کند. همین حالا می توانید این مبل شنی را از تولیدی مبل شنی اینتکس تهران با ارزان ترین قیمت و کیفیت تضمین شده سفارش دهید و هر جای ایران که هستید آن را درب منزل تحویل بگیرید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...