مبل شنی زرد پارچه ای

intex 54111

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
25%
2,800,000
2,100,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی را می توان در دسته مبل های راحتی قرار داد که معمولا به صورت تک نفره ساخته می شوند ، بنابراین نیازی نیست که آن را به صورت سرویس چند عددی انتخاب و خریداری کنید . این مبل از مواد یونولیتی ساخته شده است و داخل آن کاملا از این جنس پر شده است . این جنس به دلیل داشتن خاصیت اسفنجی می تواند به خوبی انعطاف پذیر باشد و به شما اجازه دهد تا در بهترین حالت خود بتوانید از این مبل شنی استفاده کنید . این جنس حتی بو نگرفته و نیازی به تمیزکاری ندارد ، در ضمن طول عمر بالایی دارد و مبل شنی شما همان فرم سابق را خواهد داشت . حتی در صورت افت و نشست مبل شنی در صورت استفاده مداوم از محصول ، می توانید با شارژ کردن مجدد مبل و ریختن مواد یونولیتی در داخل آن ، مبل را دوباره پر کرده آن را به مانند روز اول کنید . 

اگر میزان مواد داخل مبل بیشتر باشد ، در نتیجه مبلی سفت تر خواهید داشت . برای همین شما می توانید خودتان میزانی نرمی و سفتی مبل را مشخص کنید . اینکار را می توانید در هنگام سفارش و خرید مبل شنی انجام دهید و یا بعدا در منزل نسبت به شارژ کردن مبل شنی اینتکس یا تخلیه بخشی از مبل اقدام کنید . از دیگر مزیت های استفاده از یونولیت می توان به داشتن وزن سبک اشاره کرد ، به همین دلیل نیز باعث کاهش وزن بسیار زیاد مبل شنی خواهد شد . با توجه به این موضوع است که اسم مبل شنی فوق ، مبل شنی تک نفره سبک وزن قرار داده شده است . به منظور سهولت در جابجایی مبل شنی ، یک دستگیره در بالای مبل تبیه شده که بسیار سفت و محکم بوده و از همانجا می توانید مبل را بلند کنید . 

طول
 100 سانتی متر
عرض
 100 سانتی متر
ارتفاع
50 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه
 70 سانتی متر
جنس بدنه
 پارچه مازراتی
مواد داخلی مبل
الیاف
ضمانت
 2 سال
شرکت سازنده
 مبل شنی آرامش
نوع مبل
 یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها
قابل شست و شو
قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر

مبل شنی زرد پارچه ای با طراحی و رنگبندی زیبایی که دارد همواره مدلی ساده اما پرطرفدار می باشد که به یکی از پرفروش ترین مبل های شنی فروشگاه اصلی اینتکس تهران تبدیل شده است. این مبل شنی از ساختاری گرد در ابتدای خرید بهره می برد که با استفاده در چند بار اول به خوبی فرم بدن شما را به خود می گیرد و باعث می شود تا با مبلی آرگونومیک رو به رو باشید. از این رو این مبل شنی را می توان از راحت ترین مبلمان های خانگی دانست که بهترین انتخاب برای استراحت در خانه و محل کار استانداردسازی شده است. اگر به دنبال خرید مبل شنی با کیفیت ، مدرن و البته مقرون به صرفه هستید در ادامه این راه همراه ما باشید تا یکی از برترین گزینه ها را معرفی کنیم.

این مبل شنی ساخته شده از پارچه مازراتی در بخش رویه می باشد که مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه دارد. این نوع پارچه کاملا در مقابل آب حالت پذیر می باشد و یکی از قابلیت هایی که در اختیار شما قرار می دهد شستشوی مداوم است و از این رو دیگر برای تمیز نگه داشتن آن دغدغه نخواهید داشت. برای جداسازی هر چه راحت تر پارچه رویه از بدنه مبل شنی، یک زیپ در قسمت کف مبل تعبیه شده است که جدا کردن پارچه رویه را ساده تر از آب خوردن کرده است.

با جداسازی پارچه از بدنه اصلی حال دیگر با خیالی راحت می توانید پارچه را درون ماشین لباسشویی بیندازید و پس از تمیز شدن به همانند روز اول دوباره مبل شنی پاکیزه و دوست داشتنی را در اختیار داشته باشید. اگر به فکر تهیه یک مبلمان راحت برای استراحت کردن در محیط های خانگی و حتی کاری هستید، این مبل شنی می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. همچنین بسیاری از گیم نت ها امروزه به دلیل راحت فوق العاده و همچنین قیمت های مقرون به صرفه ای که این مدل از مبل شنی دارد از آن در محیط های کاری خود استفاده می کنند و با استقبال گسترده گیمرها نیز رو به رو شده است.

با چند بار نشستن بر روی این مبل شنی، ساختار آن به همانند مبل های خانگی در خواهد آمد و از این رو باعث می شود تا راحتی فوق العاده ای به هنگام استفاده داشته باشید و از استفاده های طولانی مدت از کمر درد و زانو درد جلوگیری به عمل آید. در قسمت داخلی این مبل شنی نیز از متریالی بسیار نرم و منعطف استفاده شده است که با نام یونولیت یا همان فوم های خرد شده مخصوص شناخته می شوند. این فوم های خرد شده که به شکل دایره های ریز درآمده اند، درون آستر پارچه ای قرار می گیرند تا به هنگام جداسازی پارچه رویه از بدنه با برهم ریختگی فرم مبل رو به رو نشوید.

به دلیل استفاده از این متریال در ساختار داخلی مبل شنی، برخلاف ابعاد بزرگی که برای آن به وجود آمده است، از وزن بسیار کمی برخوردار است که جا به جایی مبل شنی را برایتان به سادگی امکان پذیر می کند. این مبل شنی وزنی بالغ بر 6 کیلو گرم دارد که در میان هم دسته های خود بسیار سبک است و برای جا به جایی در خانه تکانی ها اصلا کار سختی نخواهید داشت. یکی از مزیت های این مبل شنی را می توان سفارش آن در رنگبندی های بسیار متنوع دانست که دلیل آن خرید مستقیم از تولیدی مبل شنی اینتکس تهران است.

قابلیت تحمل وزن این مبل شنی بالغ بر 150 کیلو گرم می باشد که برای نگهداری وزن یک نفر بزرگسال به خوبی استانداردسازی شده است و البته فراتر از استاندارد نیز است. همچنین در برخی موارد می توانید از آن در ظرفیت دو نفره نیز استفاده کنید و مناسب برای استراحت و تماشای تلویزیون پس از یک روز خسته کننده کاری است. همین حالا می توانید این مبل شنی بزرگسال با کیفیت را از فروشگاه اینتکس تهران سفارش داده و علاوه بر برخورداری از ضمانت دو ساله آن را در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...