عنوان مقاله : تشک بادی با پمپ برقی

تشک بادی با پمپ برقی به خوبی می تواند نیاز شما به پمپ بادهای مجزا برای راه اندازی این محصولات را رفع نماید . تشک های بادی به طور کلی یکی از محبوب ترین و کاربردی ترین دسته بندی های محصولات بادی می باشند که در بسیاری از کاربردها از جمله مسافرت ها ، کمپینگ ها و همچنین استراحت در خانه مورد استفاده قرار می گیرند . این محصولات دارای جنس های بدنه مختلفی می باشند که قابلیت سازگاری با انواع پوست بدن را خواهند داشت و به همین خاطر به خوبی می توانند مورد استفاده افراد از کودک تا بزرگسال قرار بگیرند . اگر قصد خرید تشک بادی با پمپ برقی را دارید بهتر است تا در ادامه این مقاله همراه ما باشید زیرا اطلاعات مفید و کاربردی را در اختیارتان قرار خواهیم داد که می تواند در تصمیم گیری شما برای انتخاب بهترین مدلی که پاسخگوی نیازهایتان باشد تاثیرگذار باشد .

تشک های بادی محصولاتی می باشند که در ظرفیت های یک نفره و دو نفره به تولید رسیده اند . این محصولات دارای فضای استانداردی می باشند که با توجه به اینکه اکثر آنها در اندازه های استاندارد طراحی شده اند می توانند مورد استفاده افراد با بلند قد نیز قرار بگیرند زیرا دارای طول استاندارد بیشتر از صد و هشتاد سانتی متر می باشند . همچنین یکی از مهمترین معیارهایی که در هنگام خرید تشک بادی باید به آن توجه داشته باشید ، قابلیت تحمل وزن می باشد . این قابلیت تحمل وزن می تواند ماهیت استفاده از محصول را به خوبی برای شما مشخص کند و باعث شود تا بتوانید بهترین انتخاب را برای خود داشته باشید . به صورت استاندارد باید تشک بادی را خریداری کنید که قابلیت تحمل وزن آن برای ظرفیت های یک نفره در حدود نود تا صد کیلو گرم  و برای تشک های بادی دو نفره از صد و هفتاد تا دویست کیلو گرم باشد تا به راحتی بتواند وزن افراد بزرگسال را بر روی خود مهار نماید .


تشک بادی طبی با پمپ برقی

تشک های بادی دارای جنس بدنه مختلفی می باشند که بسته به محیطی که می خواهید از آن ها استفاده کنید باید اقدام به انتخاب بهترین جنس بدنه نمایید . به عنوان مثال اگر قصد استفاده از تشک بادی خود را در محیط های خانگی دارید و برای استراحت و یا خواب از آن ها استفاده می کنید بهترین انتخاب برای شما می تواند ، تشک بادی با رویه وینیل جیر یا همان مخمل باشد که علاوه بر نرم بودن دارای انعطاف پذیری استاندارد می باشد و می تواند حس خوشایند خوابیدن را برایتان ایجاد کند . اما اگر قصد استفاده از تشک های بادی در مسافرت ها ، کمپینگ ها و یا محیط های بیرون از محیط خانه را دارید بهتر است تا ابتدا به سراغ تشک های بادی بروید که دارای رویه چرمی می باشند . همچنین برای جا به جایی ساده تر ، مدل هایی از تشک بادی را انتخاب کنید که دارای وزن کمتر هستند و در حالت جمع شده ، حجم کوچک تری را اشغال می کنند .

اما تشک های بادی طبی را می توان محبوب ترین نمونه تشک های بادی تولید شده تا به اینجای کار دانست ، زیرا دارای ساختاری می باشند که به صورت کاملا استاندارد و با بهره گیری از آخرین نکات طبی ساخته شده است و آرگونومی بدن را در بهترین حالت خود قرار می دهد . تشک های بادی طبی از ساختارهای الیاف دار داخلی استفاده می کنند که آن انعطاف پذیری استاندارد را به وجود می آورد و باعث می شود تا بدن به هنگام قرار گرفتن بر رویه تشک بادی ، فرو نرود و پس از ساعت های استفاده احساس خستگی و یا درد در قسمت های مختلف بدن را نداشته باشید . این نوع از تشک های بادی یکی از بهترین انتخاب ها برای استفاده سالمندان ، بیماران استخوانی و عضلانی می باشد که دارای قیمت های کمی بالاتر از تشک های بادی معمولی نیز می باشند .

تشک بادی اینتکس با پمپ برقی

بسیاری از افراد ابتدای خرید تشک های بادی به دنبال بهترین برند این محصولات هستند تا کیفیت ایده آل و استاندارد جهانی به دست شان برسد . تشک های بادی توسط بسیاری از برندها در سراسر دنیا تولید می شوند و این امر می تواندتصمیم گیری در مورد بهترین برند تولید کننده را سخت و دشوار کند . با بررسی های صورت گرفته و همچنین میزان رضایت خریداران مدل های مختلف تشک بادی در فروشگاه اینتکس تهران توانسته ایم به این نتیجه گیری برسیم که اینتکس را به عنوان برترین برند تشک بادی در دنیا معرفی کنیم . 

این اعلام توسط بسیاری از فروشگاه های معتبر نیز صورت گرفته است ، زیرا اینتکس به عنوان اولین برند تولید کننده محصولات بادی در دنیا ، با بررسی دقیق نیازهای مصرف کنندگان توانسته است علاوه بر کیفیت فوق العاده متریالی که در ساخت محصولات خود به کار می گیرد در خصوص استاندارد سازی منطقی محصولات گام بردارد و بهترین کیفیت را به دست مصرف کنندگان برساند . علاوه بر کیفیت بالای ساخت تشک های بادی اینتکس ، قیمت های مقرون به صرفه را نیز می توان از دلایل دیگر محبوبیت این برند دانست . برند های دیگری همچون بست وی و کلمن نیز در زمینه تولید تشک بادی از محبوب ترین ها به شمار می آیند و دارای مدل های مختلفی می باشند .


قیمت تشک بادی با پمپ برقی

تشک های بادی بسته به متریالی که در ساخت بدنه آن ها استفاده شده است ، برند سازنده ، ظرفیت یک نفره و یا دو نفره ای که دارند و همچنین قیمت ارز در کشور به دلیل وارداتی بودن این محصولات قیمت گذاری می شوند . به همین خاطر نمی توان در این مقاله که به صورت جامع تدوین شده است قیمت دقیقی را اعلام کرد اما باید بگوییم که در زمان نوشتن این مقاله به صورت حدودی قیمت تشک های بادی یک نفره از 500.000 تومان تا 1.300.000 تومان و قیمت تشک های بادی دو نفره از 1.000.000 تومان تا 2.500.000 تومان می باشد . برای استعلام هر چه دقیق تر تشک های بادی پیشنهاد می کنیم که به دسته بندی تشک بادی از طریق منوی همین سایت مراجعه نمایید .

خرید تشک بادی با پمپ برقی

فروشگاه اینتکس تهران به عنوان نمایندگی مرکزی فروش محصولات بادی در ایران با سابقه 17 ساله ای که دارد از مطمئن ترین انتخاب ها برای خرید محصولات بادی در ایران با ضمانت اصالت و خدمات پس از فروش حرفه ای می باشد که در زمینه تشک های بادی نیز به خوبی درخشیده است و مدل های متنوع را برای بررسی شما فراهم آورده است . این فروشگاه علاوه بر امکان خرید حضوری محصولات در دفاتر نمایندگی ، در وب سایت جامع خود نیز کامل ترین تصاویر ، اطلاعات و قیمت های را گردآوری کرده است و برای مشاهده جدیدترین تشک های بادی به همراه اطلاعات جامع می توانید به دسته بندی مربوطه از طریق منوی سایت مراجعه نمایید . همچنین برای برخورداری از مشاوره تخصصی در خصوص خرید تشک بادی کافیست همین حالا با شماره تلفن های موجود در بخش های مختلف سایت تماس بگیرید .