تشک بادی با پمپ برقی

bestway 51921

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی، سفری
  • تحمل وزن: 273 کیلو گرم
  • طول: 200 سانتی متر
  • عرض: 150 سانتی متر
3,550,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی سرمه ای با پمپ برقی یک محصول با کیفیت و ارزشمند می باشد که ساخته شده توسط شرکت بست وی است.

تشک بادی با پمپ برقی یک محصول با کیفیت و ارزشمند می باشد که ساخته شده توسط شرکت بست وی است. طراحی این محصول به صورت مستطیلی شکل بوده و رنگ آن سرمه ای می باشد که باعث شده تا این محصول بسیار زیا تر و جذاب تر به نظر برسد. طراحی سطح بالایی این محصول به صورت مواجی شکل طراحی شده تا شما در حین استفده کردن از این تشک بادی ، و خوابیدن بر روی آن تعرق نکنید. این محصول به این دلیل ضد تعرق می باشد که در زمانی که شما بر روی آن استراحت کرده اید ، باد از قسمت های مواجی شکل عبور کرده و جلوی تعرق بدن شمارا می گیرد. جنس بدنه این محصول از pvc با رویه مخمل بوده و دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر ساییدگی می باشد. همچنین تحمل وزن این محصول 273 کیلو گرم بوده و دارای پمپ برقی می باشد تا شما به راحتی این محصول را باد و راه اندازی کرده و از آن استفاده کنید. اگر قصد خرید این محصول را دارید، می توانید از طریق سایت اینتکس ایران در تهران اقدام به سفارش و خرید این محصول کرده و در اسرع وقت محصول مورد نظرتان را درب منزل دریافت کنید. 

تشک بادی با پمپ برقی

تشک بادی سرمه ای با پمپ برقی از محصولات زیبا و جذاب بوده که از سوی شرکت نامدار و جهانی بست وی طراحی و ساخته شده است . این محصول که در منزل و یا کمپین به طور زیادی استفاده می شود را ما در این مقاله قصد داریم تا آن را نقد و بررسی کرده و نکات مثبت و منفی آن را برای شما بیان کنیم ، اگر قصد خرید این محصول را دارید ، در ابتدا این مقاله را مطالعه نمایید . پس با ما و یک نقد و بررسی دیگر همراه باشید ...


طراحی و ارگونومی ساخت : طراحی این محصول به صورت مستطیلی شکل بوده و در قسمت بالایی آن به صورت بالشت طراحی شده و باد بیشتری را نصب دیگر نقاط این محصول می گیرد تا در هنگام خوابیدن بر روی این محصول فشاری به گردن شما وارد نشود . این تشک بادی که به رنگ سرمه ای می باشد ، دارای بدنه ای مواجی شکل است و به همین دلیل در هنگام استفاده از این محصول ، باد از این نقاط عبور کرده و جلوی تعرق بدن شما را می گیرد و ضد تعرق است . جنس بدنه : بسیاری از افرادی از این محصول به عنوان مسافرت و کمپین استفاده می کنند و توقع دارند تا کالایی که خریداری کرده اند ، دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی باشد . به همین دلیل جنس بدنه این محصول از pvc با پارچه مخملی بوده و دارای کیفیت و مقاومت بالایی در برابر صدمات و آسیب هایی نظیر ساییدگی و ... می باشد . ابعاد و وزن : ابعاد ، تحمل وزن و وزن این محصول به ترتیب به این شرح است : طول : 200 سانتی متر ، عرض : 150 سانتی متر ، ارتفاع : 25 سانتی متر ، تحمل وزن : 273 کیلو گرم و در نهایت وزن این محصول 5 کیلو گرم می باشد که بسیار سبک بوده و به آسودگی قابل حمل و یا جا به جایی می باشد .


راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش : برای راه اندازی این محصول تنها شما به یک پمپ برقی و یا دستی احتیاج دارید که این محصول به همراه خود یک پمپ برقی دارا است و شما می توانید آن را درون محفظه این تشک قرار داده تا در عرض دو الی پنج دقیق محصول را باد و راه اندازی بکنید . در خصوص نگهداری این محصول باید ذکر کرد که حتما پس از استفاده باد آن را خالی کرده و جمع کنید ، همچنین وسایل تیز را از این محصول دور نگه دارید تا صدمه و یا آسیبی به آن وارد نشود . قابل ذکر می باشد که برای راه اندازی این کالا احتیاط کنید تا بیش از حد آن را باد نکنید تا صدمه نبیند . اگر تحت هر شرایطی برای این محصول صدمه و یا آسیبی بوجود آمد شما می توانید آن را به نمایندگی اینتکس تهران آورده و با تعمیرات تخصصی ما ، محصول خود را همانند روز اول دریافت نمایید .


جمع بندی : تشک بادی سرمه ای با پمپ برقی یک محصول زیبا و مقاوم بوده که برای منزل و یا کمپین استفاده می شود . طراحی این محصول به صورت مستطیلی شکل بوده و به رنگ سرمه ای می باشد . همچنین بدنه این محصول به صورت مواجی شکل طراحی و ساخته شده است که ضد تعریق بوده و در هنگام استفاده از آن ، باد از میان این لایه ها عبور کرده و از تعرق جلوگیری می کند . اگر می خواهید این محصول را خریداری نمایید ، هم اکنون می توانید از طریق سایت نمایندگی اینتکس ایران در تهران اقدام به سفارش این محصول کرده تا در اسرع وقت کالای مورد نظرتان را درب منزل دریافت نمایید .

نوع
خانگی، سفری
تحمل وزن
273 کیلو گرم
طول
200 سانتی متر
عرض
150 سانتی متر
ارتفاع
25 سانتی متر
جنس رویه
PVC جیر
جنس بخش کناری
PVC
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
دارد
نوع پمپ
برقی و فندکی
ساک حمل
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای رویه مواج و ضد تعریق
دارای دریچه باد Dual Lock
انعطاف بدنه بالا و حجم کم
مناسب مسافرت های کمپینگ
اقلام همراه
برچسب تعمیرات تشک، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...