مبل شنی بیضی با کوسن

intex 25522

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3%
3,800,000
3,700,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی بیضی با کوسن مبل شنی می تواند مانند یک مبل راحتی فوق العاده انعطاف پذیر برای شما باشد تا در طول روز بتوانید مدت های زیادی را بر روی آن نشسته و استراحت کنید . اگر فردی هستید که زمان زیادی را صرف نشستن کرده و یا در حالت نشسته ، کتاب مطالعه کرده و یا تلویزیون تماشا می کنید ، می توانید با خرید مبل شنی ، شرایط را برای استراحت کردن و عدم وارد شدن فشار به کمر و مهره ها فراهم کرده تا اینچنین مدت زیادی را بر روی مبل طبی بنشینید . پارچه رویه مبل شنی به دلیل اینکه از پارچه مخملی کبریتی ساخته شده است ، با این نام شناخته می شود . مبل شنی به واسطه اینکه داخلش از مواد یونولیتی یا الیاف پر می شود ، می تواند به بهترین شکل ، فرم بدن شما را به خود بگیرد تا بتوانید در یک شرایط مناسب نشسته و استراحت کنید . بنابراین اگر مشکلات کمر دارید و یا با نشستن طولانی مدت ، احساس ناراحتی دارید ، می توانید از این مبل ها استفاده کنید . 

مبل شنی قابل خرید به صورت تک نفره بوده و شما می توانید به دلخواه خود یک یا تعدادی از این محصولات شنی را سفارش دهید ، بنابراین دیگر نیازی نخواهد بود تا به صورت سرویس چند نفره این مبل ها را خریداری کرده و مبالغ زیادی را بابت آن پرداخت کنید . از ویژگی های فوق العاده خوب مبل شنی می توانیم به مواردی همچون سبک بودن اشاره کرد . شما می توانید این محصولات شنی را به صورت سفارشی تهیه کنید و مشخص کنید که از چه پارچه و چه نوع موادی برای داخل آن استفاده شود . با توجه به متریال استفاده شده در ساخت مبل شنی ، وزن آن نیز ممکن است تغییر کند . همچنین سایز مبل نیز بر وزن آن تاثیر گذار خواهد بود . معمولا مبل های شنی از تنوع رنگی برخوردار هستند و شما می توانید مبل هایی با رنگ های خاص مانند آبی و ... داشته باشید ، همانطور که مبل شنی اینتکس فوق دارای رنگ آبی است .

طول 120 سانتی متر
عرض 100 سانتی متر
ارتفاع 90 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنهمخمل
مواد داخلی مبل یونولیت و ابر
ضمانت 2 سال
شرکت سازندهتهران اینتکس
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

مبل شنی را در حال حاضر از پرفروش ترین نمونه های مبل های راحتی برای استفاده در محیط های مختلف می باشد که از محبوبیت بالایی نیز برخوردار است. مبل های شنی با توجه به کاربردی که دارند قابلیت استفاده در محیط های خانگی، کاری و حتی اداری را فراهم می آورند و در واقع محصولی چند کاره به شمار می روند. در این بخش از فروشگاه اصلی اینتکس تهران قصد داریم تا یکی از پرفروش ترین و البته با کیفیت ترین مدل های مبل شنی را معرفی کنیم که قطعا می تواند از برترین گزینه ها برای افرادی باشد که قصد خرید مبل شنی راحتی را دارند.

این مبل شنی با توجه به ابعادی که دارد می تواند در شرایط مختلفی مورد استفاده قرار بگیرد؛ به عنوان مثال می توانید در ظرفیت دو نفره بر روی آن نشسته و اقدام به تماشای فیلم مورد علاقه تان کنید و یا یک نفره به صورت درازکش از آن استفاده کنید و بهترین عملکرد را شاهد باشید. در خصوص قابلیت تحمل وزن نیز باید بگوییم که دغدغه ای ندارید زیرا این مبل شنی به راحتی می تواند وزن افراد تا 200 کیلو گرم را مهار نماید و به این خاطر حتی برای استفاده دو نفره بزرگسال نیز به خوبی استانداردسازی شده است.

یکی از مهمترین فاکتورهایی که بر اساس آن، مبل های شنی از نظر کیفیت دسته بندی می شوند مرتبط با جنس متریال به کار گرفته شده در ساختار بدنه است. در خصوص این مبل شنی باید بگوییم که تولیدی مبل شنی اینتکس تهران در ساختار رویه این محصول از پارچه جاسمین استفاده کرده است. پارچه ای که بسیار نرم و لطیف است و به هنگام استفاده شرایط فوق العاده راحت و ایده آلی را فراهم می آورد. یکی از مزیت های این نوع پارچه را می توان ضد حساسیت بودن آن دانست، به گونه ای که با خیالی راحت می توانید از آن برای انواع پوست های حساس از کودک تا سالمند استفاده کنید.

همچنین پارچه فوق دارای تار و پودهای بسیار مقاوم همراه با دوخت های ضخیم می باشد که شرایط شستشوی آن را حتی درون ماشین لباسشویی و توسط شوینده های قوی فراهم آورده است و هیچگونه تغییر در ظاهر و کیفیت این پارچه دیده نخواهد شد. باید بگوییم که برای جدا کردن پارچه رویه از بدنه اصلی نیز تدابیری اندیشیده شده است و برای این امر یک زیپ بزرگ در بخش کف محصول تعبیه شده تا کار بسیار ساده ای برای جدا کردن پارچه رویه از بدنه اصلی داشته باشید. لازم به ذکر است که توسط این زیپ بزرگ می توانید به ساختار داخلی مبل شنی نیز دسترسی داشته باشید و به مواد داخلی افزوده و یا از آن بکاهید.

مواد داخلی این مبل شنی تشکیل شده از فوم خرد شده مخصوص با تراکم بالا می باشد که درون آستر پارچه ای قرار گرفته اند و به هنگام جداسازی پارچه رویه از بدنه اصلی با برهم ریختگی مواد داخلی رو به رو نخواهید شد. در مجموع می توان گفت که متریال به کار گرفته شده در ساختار داخلی این مبل شنی بسیار سبک می باشد و وزن کلی مبل را به خوبی کاهش داده است و به 7 کیلو گرم رسانده که در میان مبل های شنی هم اندازه خود از سبک ترین مدل ها می باشد.

به همراه این مبل شنی ضمانت دو ساله کیفیت توسط فروشگاه اینتکس تهران ارائه می شود تا خیال شما را پس از خرید نیز به طور کلی راحت نگه دارد. همین حالا می توانید این مبل شنی را از فروشگاه اینتکس تهران سفارش داده و هر جای ایران که هستید آن را در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...