مبل شنی حوله ای بزرگ با الیاف

intex 1114200

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
15%
10,300,000
8,800,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی حوله ای بزرگ با الیاف

مبل شنی بزرگ دوکاره خاکستری از جالب ترین و البته محبوب ترین مبل هایی هستند که شما عزیزان می توانید در منزل خود داشته باشید . این مبل شنی مناسب برای پذیرایی یا اتاق خواب بوده و با توجه به طراحی خاص و بزرگش ، یک مبل لوکس و شیک در خانه شما باشد . همانطور که از نام محصول مشخص است ، این مبل شنی دوکاره بوده و شما می توانید برای دراز کشیدن و یا نشستن از آن استفاده کنید . به دلیل راحتی فوق العاده خوب و بی نظیر این مبل شنی ، شما می توانید برای فیلم دیدن و یا خوابیدن برای زمان طولانی از مبل استفاده کنید ، بدون اینکه احساس خستگی داشته باشید . با دراز کشیدن و یا نشستن بر روی این مبل خواهید دید که مبل چگونه فرم بدن شما را به خود گرفته و با پر کردن گودی کمر و سایر اعضای بدن ، شرایط فوق العاده ای را برای شما فراهم کند . 

جالب است بدانید که این مبل شنی اگرچه بزرگ است ، ولی وزن بسیار سبکی داشته و شما می توانید به صورت یک نفره آن را برداشته و جابجا کنید . دلیل آن هم این است که مبل از مواد یونولیتی ساخته شده است و این جنس وزن سبکی دارد . دلیل اینکه از یونولیت خرد شده و شنی برای مبل راحتی فوق استفاده شده است ، نرمی و حالت پذیری بالای آن بوده تا شما در هنگام استفاده ، احساس خوبی را داشته باشید . همین مسئله باعث شده است تا مبل به یک مبل طبی تبدیل شود ، بدین ترتیب حتی اگر فردی هستید که درد های عضلانی یا مفصلی دارید ، باز هم می توانید از مبل شنی بزرگ دوکاره خاکستری استفاده کنید . اگرچه این مبل رنگ خاکستری و بسیار زیبا دارد ، اما شما می توانید آن را در رنگبندی های دیگر نیز در فروشگاه اینتکس سفارش دهید . 

طول
 160 سانتی متر
عرض
 100 سانتی متر
ارتفاع
50 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه
 70 سانتی متر
جنس بدنه
 پارچه حوله ای
مواد داخلی مبل
الیاف
ضمانت
 2 سال
شرکت سازنده
 مبل شنی آرامش
نوع مبل
 یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها
قابل شست و شو
قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر

اگر به دنبال مبل شنی با کیفیت و البته جذاب هستید که بتوانید در روز بر روی آن به استراحت بپردازید، باید بدانید که با یکی از محبوب ترین مدل ها رو به رو هستید. مبل های شنی دارای ساختارهای متفاوتی می باشند که هر کدام از این ساختارها کاربردهای خاص خود را دارد. در این بخش قصد داریم تا یکی از برترین گزینه ها را به شما معرفی کنیم که علاوه بر حالت نشسته می توانید برای استراحت به صورت درازکش نیز از آن استفاده کنید و بهترین بازخورد را بگیرید. اگر شما هم قصد خرید مبل شنی با کیفیت و مدرن را دارید در ادامه این نقد و بررسی همراه ما باشید تا با آگاهی کامل دست به خرید این محصول بزنید.

مبل های شنی امروزه به عنوان یکی از برترین گزینه ها برای استفاده در محیط های خانگی به خصوص محیط های پذیرایی برای تماشای تلویزیون پس از یک روز خسته کننده کاری و همچنین استفاده در اتاق های خواب شناخته می شوند و به همین خاطر طرفداران بسیاری را به سمت خود جذب کرده اند. این مبل شنی نیز دارای ساختاری گرد می باشد که با نشستن بر روی آن به خوبی فرم بدن را پس از چند بار استفاده به خود می گیرد و باعث می شود تا راحتی وصف ناپذیری در هنگام استفاده داشته باشید.

این مبل شنی فاقد تکیه گاه می باشد اما پس از استفاده، سطح نشیمنگاه کمی پایین تر می رود و سپس تکیه گاهی کوچک در قسمت پشتی آن ظاهر می شود که کمر را به خوبی در برمی گیرد و باعث می شود تا در مدت زمان طولانی استفاده، از خستگی به دور باشید. یکی از مهمترین مزیت های این مبل شنی را می توان قابلیت استفاده دو کاره یعنی هم در حالت نشسته و هم در حالت درازکش دانست که از این رو علاوه بر مبل شنی به عنوان تختخواب شنی نیز شناخته می شود.

در بخش داخلی این مبل شنی از فوم مخصوص خرد شده با تراکم بالا استفاده شده است که نرمی و انعطاف پذیری فوق العاده ای را برای مبل به همراه خواهد آورد. این انعطاف پذیری باعث شده تا در هنگام استفاده حس فوق العاده ای داشته باشید و همانند مبل های راحتی از استفاده آن خسته نخواهید شد. تمامی مواد داخلی این محصول درون آستر پارچه ای قرار گرفته اند که باعث می شود تا برهم ریختگی درونی اتفاق نیوفتد. در بخشی از بدنه این مبل شنی یک زیپ بزرگ تعبیه شده است که قابلیت دسترسی به مواد داخلی مبل شنی و همچنین جداسازی پارچه رویه از بدنه اصلی را فراهم کرده است.

از این رو به راحتی آب خوردن می توانید به مواد داخلی این مبل شنی در طول سالیان دراز بیافزایید و یا از آن بکاهید. گفتنی است که مواد داخلی این مبل شنی به صورت مجزا نیز قابلیت تهیه دارد و از قیمت ارزانی نیز برخوردار می باشد. پارچه رویه این محصول نیز همانطور که از اسمش مشخص است از نوع حوله ای مخمل می باشد که با دوخت ضخیم مقاوم سازی شده است. این نوع پارچه سازگاری بسیار بالایی با پوست بدن افراد دارد و کاملا نیز ضد حساسیت است و از این رو با خیالی راحت می توانید از آن برای انواع پوست های دارای حساسیت نیز استفاده کنید.

یکی از مزیت های این نوع پارچه را می توان قابلیت شستشوی آن دانست که مبل شنی تمیز را به شما هدیه می دهد که دیگر دغدغه ای بابت کثیف شدن آن نخواهید داشت. قابلیت تحمل وزن این مبل شنی بالغ بر 150 کیلو گرم می باشد که برای نگهداری وزن یک نفره بزرگسال به خوبی استانداردسازی شده است. همچنین برخلاف ابعاد بزرگ این مبل شنی، وزن آن به خوبی پایین نگه داشته شده است و وزنی بالغ بر 9 کیلو گرم دارد. همین حالا می توانید این محصول جذاب و کاربردی را از سایت اصلی اینتکس و تولیدی مبل شنی اینتکس تهران سفارش داده و در کوتاه ترین زمان ممکن آن را درب منزل تحویل بگیرید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...