مبل شنی حوله ای سایز بزرگ

intex 4541

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
32%
4,800,000
3,300,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی سایز بزرگ دو نفره ، مبلی است که ابعادی بزرگ دارد و برای همین می تواند توسط دو نفر مورد استفاده قرار بگیرد . نوع طراحی و تولید مبل شنی فوق نیز به مانند مبل های یک نفره می باشد ، ولی ابعادی بزرگ دارد تا شما بتوانید فضای خوبی را در اختیار داشته باشید تا به صورت دو نفره از آن استفاده کنید . بزرگ بودن این مبل حتی می تواند برای دراز کشیدن نیز مناسب باشد . همانطور که در تصویر مشاهده می کنید ، این مبل فرو رفته و انعطاف پذیری بالایی دارد . این موضوع یکی از دلایل محبوبیت بالای مبل بوده و بسیاری از مشتریان با توجه به آن ، خرید های خود را انجام می دهند . این مبل قابل خرید به صورت تکی بوده و نیازی نیست که سرویس کاملی از آن را خریداری کنید . 

همچنین شما در فروشگاه اینترنتی اینتکس می توانید مبل های شنی خود را در رنگبندی های دیگری خریداری کنید تا آنطور که سلیقه شماست ، مبل دو نفره ای در خانه داشته باشید که برای نشستن و دراز کشیدن بتوانید از آن استفاده نمایید . پارچه بدنه این مبل ، مخملی بوده و حالت حوله ای نیز دارد ، برای همین بدن شما در تماس با این مبل ، می تواند احساس خوشایندی را به شما بدهد . رویه حوله ای مبل می تواند گرم و نرم باشد و در عین حال خاصیت ضد تعریقی داشته باشد تا در فصول گرم سال نیز یک مبل مناسب برای شما باشد . این مبل حتی اگر بزرگ باشد ، باز هم وزن سبکی دارد تا شما بتوانید به اسانی مبل را برداشته و آن را جابجا کنید . دوخت مبل شنی فوق العاده خوب بوده و باعث دوام بالای مبل شنی شده است . 

طول 140 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع80 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 70 سانتی متر
جنس بدنه پارچه
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده مبل شنی آرامش
نوع مبل دو نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابل شست و شو
قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
  

مبل های شنی سایز بزرگ امروزه به یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین مدل های مبلمان شنی تبدیل شده اند، چراکه کاربردهای بسیاری دارند. در این بخش قصد داریم تا شما را با یکی از محبوب ترین مدل های مبل شنی سایز بزرگ آشنا کنیم که توسط فروشگاه اینتکس تهران به عنوان تولیدکننده مبل شنی به بازار عرضه شده است. این مبل شنی سایز بزرگ دارای ساختاری بسیار نرم و منعطف می باشد که راحتی وصف ناپذیری را برایتان ایجاد می کند و باعث می شود تا بتوانید مدت ها بدون خستگی بر روی آن دراز کشیده و به تماشای فیلم مورد علاقه تان مشغول باشید.

این مبل شنی ابعاد بزرگ دارد که باعث می شود علاوه بر حالت نشسته در ظرفیت دو نفره بتوانید در حالت درازکش نیز از آن استفاده کنید و لذت ببرید. به چنین ابعاد این مبل های شنی، تختخواب شنی نیز گفته می شود که به دلیل استفاده در حالت خوابیده به این نام شهرت دارد. علاوه بر ابعاد بزرگ این مبل شنی می توان گفت که ارتفاع آن تا زمین نیز به خوبی بالا نگه داشته شده است و این امر با پر کردن قسمت داخلی مبل از فوم حجم صورت گرفته. فوم خرد شده قرار گرفته درون این مبل شنی به صورت دانه های ریز و با تراکم بالا می باشد که درون آستر داخلی قرار گرفته است و باعث شده تا با مبل شنی بزرگ و مرتفع رو به رو باشید که حس لذت بخشی را در هنگام استفاده برای شما ایجاد می کند.

علاوه بر استفاده از متریال درجه یک در ساختار داخلی این مبل شنی، در قسمت بیرونی نیز از پارچه مخمل استفاده شده است که بسیار نرم و لطیف است. این نوع پارچه با تار و پودهای نرمی که دارد حس لذت بخش استفاده را برای شما ایجاد می کند و علاوه بر آن می توان گفت که سازگاری بسیار بالایی با پوست بدن افراد دارد. همچنین یکی از نکات بسیار مثبت این نوع پارچه را می توان ضد حساسیت بودن آن دانست که باعث شده تا استفاده از آن برای انواع پوست های حساس محدودیتی نداشته باشد و با خیالی راحت بتوانید از آن استفاده کنید.

یکی از نکات پیش بینی شده درون این مبل شنی را می توان تعبیه شدن زیپ بزرگ در بخش کف آن دانست که باعث می شود تا دسترسی به مواد داخلی این مبل شنی امکان پذیر شود. از این رو در صورت نیاز و در طول سالیان استفاده می توانید مواد داخلی این مبل شنی را تعویض کرده و یا به آن بیافزایید. همچنین این مدل زیپ قابلیت جدا کردن پارچه بیرونی مبل شنی از بدنه اصلی را برای شما فراهم می آورد و با توجه به قابلیت شستشوی پارچه، دیگر دغدغه ای بابت تمیز نگه داشتن مبل شنی نخواهید داشت.

ابعاد بزرگ این مبل شنی شاید باعث شود که حس کنید با مبل شنی سنگینی رو به رو هستید، اما باید بگوییم که وزن این مبل شنی فقط 10 کیلو گرم می باشد که از این رو با محصولی سبک رو به رو خواهید شد که برای جا به جایی آن کار سختی را پیش رو ندارید. همچنین قابلیت تحمل وزنی که برای این مبل شنی در نظر گرفته شده است به صورت استاندارد 200 کیلو گرم می باشد که نشان از کیفیت ساخت و استحکام بالا آن دارد. این محصول تولید شده توسط فروشگاه اصلی اینتکس تهران می باشد و برای تضمین کیفیت آن ضمانت دو ساله به همراه خدمات پس از فروش حرفه ای وجود دارد که خیال شما را پس از خرید نیز راحت می کند. همین حالا می توانید این مبل شنی را در رنگبندی دلخواه به سبد خرید خود اضافه کنید و محصولی زیبا، کاربردی و البته با کیفیت را در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...