مبل شنی خز یونولیتی

intex 52558

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3%
4,100,000
4,000,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبلی که در حال مشاهده آن هستید ، یکی از راحتی ترین مبل هایی است که با نشیمنگاه کوتاه طراحی شده تا بتوانید به راحتی بر روی آن نشسته و بتوانید پاهای خود را دراز کنید . این طراحی در برخی از مبل های شنی انجام می شود که در برخی موارد ، به سفارش مشتری می باشند . بنابراین شما می توانید مبل های شنی خود را با ارتفاع بلند و یا کوتاه خریداری کنید . البته که خود شما نیز می توانند تا حد زیادی فرم دلخواهتان را به مبل شنی بدهید ، اما با سفارش مبل شنی راحتی کوتاه بزرگسال ، همین محصول برای شما تولید خواهد شد . رنگی که برای ساخت این مبل شنی در نظر گرفته شده است ، اگرچه رنگ توسی دارد ، ولی شما می توانید رنگبندی های دیگری را نیز برای ساخت آن در نظر بگیرید ، زیرا فروشگاه اینتکس به دلخواه مشتری مبل های شنی را تولید خواهد کرد . 

شما عزیزان حتی می توانید به صورت حضوری به فروشگاه اینتکس که واقع در تهران می باشد ، مراجعه کرده و با مشاهده انواع مبل های شنی و استفاده از آن ها ، نرمی و راحتی بی نظیر این محصولات نرم و راحت را تست کرده و سپس سفارش خود را انجام دهید . هر چند شما عزیزان از سراسر ایران می توانید خرید هایتان را به صورت اینترنتی سفارش دهید و آن را درب منزل تحویل بگیرید . معمولا فروشگاه اینترنتی اینتکس مبل های شنی خود را ضمانت می کند که برای مبل شنی راحتی کوتاه خود ، تضمین دو ساله ارائه کرده است تا بتوانید با اطمینان خاطر از کیفیت بالای محصول ، مبل شنی را خریداری کنید . این مبل ها برای استفاده ثابت نیستند و سبک بودن آن ها به شما اجازه می دهد تا مبل شنی را بتوانید جابجا کنید .

طول 120 سانتی متر
عرض 100 سانتی متر
ارتفاع 90 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنهمخمل
مواد داخلی مبل یونولیت و ابر
ضمانت 2 سال
شرکت سازندهتهران اینتکس
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

مبل شنی خز یونولیتی را به جرات می توان از با کیفیت ترین، پرفروش ترین و زیباترین مدل هایی دانست که در سال گذشته در تنوع رنگ بسیار گسترده ای توسط فروشگاه اصلی اینتکس تهران به بازار عرضه شده است. به دلیل تولیدکننده بودن فروشگاه اینتکس تهران، قیمت نهایی این مبل شنی ارزان تر از سایر بازار می باشد و برای راحت شدن خیال شما، دو سال ضمانت و خدمات پس از فروش حرفه ای به همراه مبل شنی ارائه می شود که می تواند برگ برنده ای برای خریداران گرامی باشد. اگر شما هم به دنبال خرید مبل شنی راحت و زیبا هستید در ادامه این راه همراه ما باشید تا یکی از برترین گزینه را به نقد و بررسی بگذاریم.

این مبل شنی همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید دارای ابعادی بزرگ تر از سایر مبل های شنی یک نفره است به گونه ای که به راحتی می توانید از آن در حالت درازکش نیز استفاده کنید و بهترین عملکرد را شاهد باشید. این محصول دارای نشیمنگاهی بزرگ می باشد که در بخش پشتی آن یک تکیه گاه بلند تعبیه شده است که می تواند کمر را به خوبی در بربگیرد و باعث شود تا در استفاده های طولانی مدت نیز با خستگی رو به رو نشوید. پارچه رویه این مبل شنی به گونه ای تعبیه شده است که به راحتی در دست قرار می گیرد و به این ترتیب دیگر برای جا به جایی مبل شنی نیاز به دستگیره نخواهید داشت.

برند اینتکس تهران در ساخت بدنه بیرونی این مبل شنی از پارچه مخمل خزدار استفاده کرده است که بهترین متریال برای بکارگیری در بدنه مبل های شنی خانگی می باشد. این نوع پارچه علاوه بر انعطاف پذیری بالا و سازگاری فوق العاده با پوست بدن افراد، ضد حساسیت نیز می باشد و از این رو باعث شده تا با خیالی راحت بتوانید از آن برای انواع پوست های حساس نیز استفاده کنید. یکی از مزیت های این نوع پارچه را می توان قابلیت شستشوی آن دانست که از این رو دیگر برای آلوده شدن آن در هنگام استفاده دغدغه ای نخواهید داشت و می توانید آن را حتی درون ماشین لباسشویی بیندازید.

در قسمت زیرین این پارچه با کیفیت می توان یک پارچه ساده را مشاهده کرد که به صورت آستر جداکننده مواد داخلی و پارچه رویه تعبیه شده است تا به هنگام جدا کردن پارچه رویه از بدنه اصلی با برهم ریختگی مواد داخلی رو به رو نشوید. برای سهولت در جدا کردن پارچه رویه و همچنین دسترسی به مواد داخلی یک زیپ بزرگ در بخش کف محصول تعبیه شده است که شرایط فوق را به راحتی آب خوردن فراهم می آورد. در بخش داخلی این مبل شنی از فوم مخصوص خرد شده ریز با تراکم بسیار بالا استفاده شده است که در هنگام استفاده بر روی هم لغزیده و راحتی وصف ناپذیری را به وجود می آورد.

قابلیت تحمل وزن این مبل شنی با توجه به متریال درجه یک به کار گرفته شده در ساختار بدنه به خوبی بالا نگه داشته شده است و بدون دغدغه می توانید از این محصول تا وزن 150 کیلو گرم استفاده کنید. همچنین وزن سبک 6 کیلو گرمی مبل شنی باعث شده تا دیگر دغدغه ای برای جا به جایی آن حتی در خانه تکانی ها نداشته باشید. این مبل شنی یکی از بهترین انتخاب ها برای استفاده در جلو تلویزیون و تماشای فیلم مورد علاقه تان می باشد و همچنین می توانید از آن در محیط هایی همچون سالن های آرایشی و اتاق خواب نیز استفاده کنید. همین حالا می توانید این مبل شنی با کیفیت و ارزان قیمت را از فروشگاه اینتکس تهران سفارش داده و آن را در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...