مبل شنی دو نفره تختشو

intex 61418

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
33%
7,800,000
5,300,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی دو نفره تختشو فروشگاه اینتکس به تازگی مبلی را موجود کرده است که از ابعاد بزرگی برخوردار بوده و می تواند برای استفاده دو نفره مناسب باشد . از سوی دیگر ، بزرگ بودن این مبل می تواند به شما اجازه دهد تا به عنوان تخت شنی از این نوع مبل استفاده کنید . همانطور که در تصاویر محصول مشاهده می کنید ، فضای باز و گرد مبل ، می تواند به شما اجازه دهد تا به طور کامل روی آن دراز کشیده و استراحت کنید . از آنجایی که این مبل شنی بسیار انعطاف پذیر است ، به داخل مبل فرو رفته و در یک شرایط ایده آل و بسیار راحت می توانید به خواب عمیق رفته و یک خواب با کیفیت و لذت بخش را داشته باشید . تنها با یکبار تجربه از مبل های شنی تخت شو ، عاشق این محصولات بی نظیر خواهید شد . 

شما عزیزان می توانید با مراجعه حضوری به فروشگاه اینترنتی اینتکس ، از نزدیک مبل شنی را مشاهده کرده و حتی از آن استفاده کنید . دلیل نرمی و انعطاف پذیری بالای مبل ، این است که داخل آن از الیاف و مواد یونولیتی پر شده است ، به همین جهت با فشرده شدن مبل با توجه به وزنی که دارید، مبل مقداری فرو رفته و شما می توانید در بهترین حالت خود از آن استفاده کنید . در ضمن شما می توانید به صورت دو نفره از مبل استفاده کرده و با اعضای دیگر خانواده در کنار یکدیگر نشسته و به تماشای تلویزیون بپردازید . کیفیت ساخت فوق العاده بالای این مبل ، باعث شده است تا به خوبی بتواند وزن دو فرد بالغ و بزرگسال را تحمل کند . پارچه استفاده شده در ساخت مبل از پارچه مخمل حوله ای درجه یک می باشد که علاوه بر کیفیت خوب ، ظاهر بسیار شیک و دوست داشتنی را به مبل بخشیده است . 

طول
 180 سانتی متر
عرض
 100 سانتی متر
ارتفاع
50 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه
 70 سانتی متر
جنس بدنه
 پارچه خزدار
مواد داخلی مبل
 یونولیت (فیبر)
ضمانت
 2 سال
شرکت سازنده
 مبل شنی آرامش
نوع مبل
 دو نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها
قابل شست و شو
قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر

مبل شنی دو نفره تختشو یکی از محصولات کاربردی و پرطرفدار تولیدی مبل شنی اینتکس تهران می باشد که از قیمت بسیار مقرون به صرفه ای نیز برخودار است. این محصولات دارای رویه ای بسیار نرم و لطیف می باشد که قابلیت استفاده از آن برای تمامی پوست های حساس نیز فراهم می شود. در بخش رویه این مبل شنی از پارچه خزدار استفاده شده است که حس لذت بخشی را در هنگام استفاده برای شما پدید خواهد آورد و باعث می شود تا ساعت ها بتوانید بدون خستگی از آن استفاده کنید و بهترین عملکرد را شاهد باشید. اگر شما هم قصد خرید مبل شنی با کیفیت و البته بزرگ را دارید در ادامه این راه همراه ما باشید تا یکی از بهترین گزینه ها را برایتان به نقد و بررسی بگذاریم.

همانطور که در بخش های ابتدایی نقد و بررسی عنوان کردیم، این مبل شنی از رویه ای با پارچه خزدار بهره می برد که علاوه بر مقاومت بالا در برابر فشار و ضربه، دارای لطافت خاصی است که حس لذت بخشی را در هنگام استفاده برای شما پدید خواهد آورد. این نوع پارچه برخلاف سایر مدل های پارچه خزدار، کاملا ضد حساسیت می باشد و از این رو با خیالی راحت می توانید از آن برای انواع پوست های حساس از کودک تا بزرگسال استفاده کنید.

همچنین خزهای موجود بر روی این پارچه با شستشو دچار هیچگونه کاهش کیفیت نخواهند شد و با خیالی راحت می توانید این پارچه را درون ماشین لباسشویی بشویید. یکی از مزیت های این مدل از مبل شنی را می توان قابلیت جداسازی پارچه رویه از بدنه اصلی دانست. این امر توسط زیپی که در بخش کف محصول تعبیه شده است امکان پذیر می باشد و باعث می شود تا برای تمیز نگه داشتن مبل شنی دغدغه ای نداشته باشید. همچنین زیپ بزرگ کف مبل شنی این امکان را برای شما ایجاد می کند که به مواد داخلی مبل نیز دسترسی داشته باشید و به آن افزوده و یا از آن بکاهید.

قابلیت دسترسی به مواد داخلی این مبل شنی باعث شده تا در طول سالیان طولانی استفاده نیز در صورت بروز هر گونه مشکل با صرف هزینه ای جزئی بتوانید فوم های مخصوص مبل شنی را به صورت جداگانه تهیه کرده و به محفظه داخلی مبل منتقل کنید تا استحکامی به همانند روز اول استفاده برای مبل شنی ایجاد شود. مواد داخلی این مبل شنی از نوع یونولیت های خرد شده مخصوص می باشد که با تراکم بالا درون آستر پارچه ای قرار گرفته اند و استحکام فوق العاده ای را ایجاد کرده اند. این مواد داخلی به صورت دانه های ریز درآمده اند و بر روی هم به صورت استاندارد و مهندسی شده می لغزند تا راحتی فوق العاده ای را ایجاد کنند.

با توجه به ابعاد بزرگ این مبل شنی می توانید از آن در حالت نشسته و همچنین خوابیده استفاده کنید و بهترین گزینه برای استراحت کردن و تماشای فیلم مورد علاقه تان می باشد. مبل شنی فوق قابلیت تحمل وزنی بالغ بر 300 کیلو گرم را دارد که برای نگهداری وزن دو نفر بزرگسال حتی افرد سنگین وزن به خوبی استانداردسازی شده است و دغدغه ای در این خصوص نخواهید داشت. اما وزن مبل شنی برخلاف ابعاد بزرگی که دارد به خوبی سبک نگه داشته شده است و بالغ بر 10 کیلو گرم است که قابلیت جا به جایی در خانه تکانی ها را به راحتی برای شما امکان پذیر می کند.

تولیدکننده این مبل شنی تختشو فروشگاه اصلی اینتکس تهران می باشد و ضمانت دو ساله کیفیت و خدمات پس از فروش حرفه ای را برای آن قرار داده است تا پس از خرید نیز خیال شما را به طور کلی راحت کند. همین حالا می توانید این مبل شنی تختشو را به سبد خرید خود افزوده و با نهایی کردن سفارشتان آن را در کوتاه ترین زمان ممکن هر جای ایران که هستید درب منزل تحویل بگیرید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...