مبل شنی راحتی یونولیتی

intex 62566

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
10%
2,100,000
1,900,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی می تواند مبلی بی نظیر برای شما باشد تا بتوانید زیاد از آن استفاده کنید و از نشستن طولانی مدت بر روی آن ها لذت ببرید . مبل شنی یک انتخاب بی نظیر برای شما خواهد بود ، به این دلیل که مبل ها می توانند سطحی نرم داشته باشند که کوچک ترین فشاری را بر روی اندام های خود احساس نکنید . در ابتدا که این مبل شنی را خریداری خواهید کرد ، ظاهر آن ساده خواهد بود که حتی تکیه گاه نیز ندارد ، ولی شما می توانید با نشستن به آن فرمی بدهید که تکیه گاه داشته باشد . از ویژگی های بارز این مبل ها می توان به سبک بودنشان اشاره کنیم ، به همین دلیل می توانید آن را برداشته و جابجا کنید . بدین ترتیب می توانید مبل را در مقابل تلویزیون قرار دهید و یا در اتاق خواب قرار دهید و کتابی مطالعه نمایید .

اگر شما فردی هستید که علاقه زیادی به بازی کردن دارید ، باز هم این مبل شنی می تواند یک انتخاب خوب برای شما باشد . دلیل اینکه مبل شنی تک نفره اصل وزن سبک دارد این است که داخل آن از یونولیت پر شده است ، شاید تعجب کنید که چرا از یونولیت برای این مبل استفاده شده است، از آنجایی که یونولیت های استفاده شده به صورت خرد شده هستند ، خاصیت اسفنجی و نرم دارند که شرایط خوبی را برای نشستن فراهم می کند . یونولیت همچنین نیازی به شستشو و تمیز کاری نداشته و کیفیت فوق العاده خوبی را به مبل خواهند بخشید . دلیل اینکه نام این مبل ها ، مبل شنی قرار داده شده است ، این است که یونولیت ها به صورت خرد شده و شنی هستند . دسترسی به محتوای داخلی مبل وجود دارد و برای همین یک زیپ بر روی آن قرار گرفته است .

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع80 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 70 سانتی متر
جنس بدنه پارچه چرم مصنوعی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده مبل شنی آرامش
نوع مبل دو نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابل شست و شو
قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
 

مبل شنی راحتی یونولیتی با طراحی خوش رنگ و زیبایی که دارد یکی از گزینه های اقتصادی برای استفاده در محیط های خانگی و همچنین کاری می باشد. این مبل شنی دارای رنگبندی های بسیار متنوعی می باشد که از این رو تمامی سبک ها و سلیقه ها را پوشش می دهد و باعث می شود تا بتوانید به راحتی آن را با سایر لوازم خانگی خود ست کنید. یکی از محیط هایی که از این مبل شنی استفاده می شود، در اتاق های نوجوانان برای پذیرایی از نفرات می باشد که با توجه به قابلیت تحمل وزن بالا و همچنین رنگبندی شادی که دارد، هم با روحیات این سنین سازگاری دارد و هم افراد سنگین وزن را به راحتی می تواند بر روی خود مهار نماید.

خرید مبل شنی نیاز به تحقیقات دارد تا بتوانید گزینه ای را انتخاب کنید که علاوه بر سازگاری با نیازهای تان ، از قیمت مقرون به صرفه ای نیز برخوردار باشد، به همین خاطر اگر قصد خرید این مبل شنی زیبا را دارید در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا مبل شنی را برایتان به نقد و بررسی بگذاریم. در اولین فاکتور بررسی بهتر است تا به سراغ جنس بدنه این محصول برویم، جایی که در قسمت رویه آن از چرم مصنوعی با کیفیت استفاده شده است. مبل های شنی چرمی دارای طرفداران خاص خود می باشند و برای مصارف مختلفی به کار گرفته می شوند که یکی از برترین گزینه ها برای استفاده در محیط های خانگی به شمار می آیند.

این نوع متریال سازگاری بالایی با پوست بدن افراد دارد و به هنگام کشیده شدن پوست بدن بر روی سطح مبل شنی هیچگونه خراشی بر روی بدن ایجاد نمی شود. علاوه بر آن باید گفت که چرم به کار گرفته شده در ساختار بدنه این مبل شنی کاملا ضد حساسیت می باشد و در جهت استفاده برای انواع پوست های حساس نیز هیچگونه محدودیتی نخواهید داشت. یکی از مزیت های این نوع متریال را می توان سهولت در تمیز کردن آن دانست، به گونه ای که ساختار رویه آن با پارچه نم دار نیز به راحتی تمیز می شود و کار بسیار ساده ای در خانه تکانی ها خواهید داشت.

با توجه به بکارگیری متریال درجه یک و مستحکم در ساختار داخلی بدنه این مبل شنی، قابلیت تحمل وزنی فراتر از استاندارد را در اختیار شما قرار می دهد. قابلیت تحمل وزن این مبل شنی یک نفره بالغ بر 130 کیلو گرم می باشد که نشان از کیفیت ساخت بالای آن دارد و به راحتی می توان وزن افراد سنگین وزن را نیز بر روی خود مهار نماید. در بدنه داخلی این محصول از فوم مخصوص خرد شده منعطف استفاده شده است که مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه دارد. این نوع متریال علاوه بر استحکام بالا دارای انعطاف پذیری فوق العاده ای می باشد که حس لذت بخش راحتی را در هنگام استفاده برای شما پدید می آورد.

در قسمت کف این مبل شنی یک زیپ بزرگ تعبیه شده است که دسترسی متریال داخلی و همچنین جداسازی چرم رویه از بدنه را امکان پذیر می کند. این مبل شنی تولید فروشگاه اصلی اینتکس تهران می باشد و به همین خاطر و با توجه به کیفیت ساخت فوق العاده ای که دارد، ضمانت دو ساله کیفیت و خدمات پس از فروش ارائه می شود تا خریدی مطمئن و لذت بخش داشته باشید. وزن این مبل شنی بالغ بر 6 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد و کار اصلا سختی برای جا به جایی مبل نخواهید داشت. همین حالا می توانید این مبل شنی ارزان قیمت را از تولیدی مبل شنی اینتکس تهران سفارش داده و آن را هر جای ایران که هستید درب منزل تحویل بگیرید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...