مبل شنی سایز بزرگ مخمل

intex5554141

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
27%
5,300,000
3,900,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی سایز بزرگ مخمل ، مبل شنی از معدود مبل های راحتی به شمار می رود که قابلیت حمل داشته و شما می توانید به آسانی آن را برداشته و جابجا کنید . برای همین است که حتی برای مبل شنی فوق یک دستگیره در نظر گرفته شده است تا بتوانید با گرفتن آن ، به آسانی مبل را برداشته و آن را جابجا کنید . این مبل ها بسته به موادی که با آن پر می شوند می توانند وزن های متغیری داشته باشند . به طور مثال اگر داخل مبل شنی با یونولیت پر شده باشد ، وزن آن بسیار سبک تر شده و می تواند به  5 تا 7 کیلوگرم برسد . ولی اگر با الیاف پر شود ، وزنی نسبتا بیشتر خواهد داشت . دلیل اینکه از الیاف برای ساخت برخی از مبل های شنی استفاده می شود ، افزایش ماندگاری مبل در همان حالت اولیه بوده و مانع از افت مبل شنی در دراز مدت خواهد شد . 

این در حالی است که یونولیت نیازمند شارژ مجدد بوده و پس از سال ها نیاز است که اینکار را انجام دهید . البته توجه داشته باشید که شارژ مجدد مبل شنی اصلا کار دشواری نبوده و هزینه زیادی نیاز نخواهد داشت . شما می توانید به صورت ترکیبی مبل شنی خود را سفارش دهید تا از یونولیت و الیاف به صورت ترکیبی استفاده شود . رویه پارچه ای این مبل کیفیت فوق العاده خوبی دارد و فروشگاه اینتکس به دلیل اینکه از متریال بسیار خوب و پارچه های مخملی درجه یک برای ساخت مبل شنی استفاده می شود ، این مبل را با ضمانت 2 ساله به فروش می رساند تا شما عزیزان بتوانید با اطمینان خاطر محصولات شنی را تهیه کنید . این مبل به دلیل کیفیت بالای خود ، به بهترین شکل ممکن می تواند وزن بزرگسالان را نیز تحمل نماید .

طول 160 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع110 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه پارچه
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازندهمبل آرامش
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابل شست و شو
قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
 

مبل شنی سایز بزرگ مخمل که در این بخش به شما معرفی خواهیم کرد یکی از بزرگ ترین مدل های موجود در فروشگاه مبل شنی اینتکس تهران می باشد. این مبل شنی دارای کیفیت ساخت فوق العاده، ابعاد بزرگ، وزن سبک و مهمتر از آن قیمت بسیار مقرون به صرفه می باشد که آن را به یکی از پرفروش ترین مدل های مبل شنی بزرگ بازار بدل کرده است. در ساختار بدنه این مبل شنی که توسط تولیدی ص اینتکس تهران عرضه شده است از متریال درجه یک استفاده شده است و به همین خاطر علاوه بر بزرگ بودن، از با کیفیت ترین مدل های بازار به حساب خواهد آمد و اگر قصد خرید مبل شنی با کیفیت و مقرون به صرفه را دارید در ادامه این راه همراه ما باشید تا یکی از برترین گزینه ها را برایتان به نقد و بررسی بگذاریم.

اولین فاکتوری که در هنگام خرید مبل های شنی باید به آن توجه داشته باشید، جنس بدنه و متریال به کار گرفته شده در ساخت مبل می باشد؛ به همین خاطر بهتر است تا ابتدا به سراغ این فاکتور رفته و آن را بررسی کنیم. این مبل شنی دارای رویه ای پارچه ای از نوع پارچه جاسمین می باشد که بسیار نرم است و از انعطاف پذیری بالایی برخوردار می باشد. این نوع پارچه بهترین گزینه برای استفاده در محیط های خانگی می باشد، زیرا در تماس مستقیم با بدن افراد است و سازگاری بالایی با پوست بدن خواهد داشت.

این نوع پارچه کاملا ضد حساسیت می باشد و از این رو با خیالی راحت می توانید از آن برای انواع پوست های حساس نیز از کودک تا بزرگسال استفاده نمایید. در قسمتی از کف این مبل شنی یک زیپ بزرگ تعبیه شده است که قابلیت جداسازی اجزای مختلف ساختار بدنه مبل شنی را برای شما امکان پذیر می کند. یکی از مزیت های این نوع پارچه را می توان قابلیت شستشوی آن دانست، جایی که به راحتی پارچه رویه را از بدنه اصلی جدا کرده و آن را درون ماشین لباسشویی می اندازید و در این خصوص محدودیتی نخواهید داشت. این امر می تواند برای مبل های شنی خانگی بسیار حیاتی باشد زیرا دیگر دغدغه ای در خصوص تمیز نگه داشتن مبل نخواهید داشت.

اما فارغ از پارچه رویه این مبل شنی می توان به ساختار داخلی مقاوم و البته انعطاف پذیر این مبل شنی نیز اشاره داشته باشیم؛ جایی که درون آستر پارچه ای داخلی از فوم های مخصوص خرد شده استفاده شده است. این نوع فوم ها به صورت دانه های ریز و با تراکم بسیار بالایی در کنار هم قرار گرفته اند و استحکام فوق العاده ای را به وجود آورده اند. لازم به ذکر است که توسط زیپی که در قسمت های بالاتر نیز به آن اشاره داشتیم، می توانید به مواد داخلی مبل نیز دسترسی داشته باشید و اقدام به تعویض، افزایش و یا کاهش آن نمایید.

فوم های خرد شده این محصول به صورت مجزا توسط فروشگاه اینتکس تهران عرضه می شود و قیمت ارزانی نیز دارد، به همین خاطر پس از سال های استفاده در صورت تحلیل رفتن مواد داخلی می توانید اقدام به تعویض آن با هزینه بسیار کم نمایید و مبل شنی را با استحکامی به همانند روز اول در اختیار داشته باشید. یکی دیگر از مزیت های این نوع مبل شنی را می توان تنوع در رنگبندی پارچه رویه دانست که باعث می شود تا به راحتی بتوانید آن را با سایر لوازم خانگی خود ست کرده و دیزاینی جذاب را در اختیار داشته باشید.

به گفته تولیدی مبل شنی اینتکس تهران می توانید از این مبل شنی چهار نفره تا وزن 350 کیلو گرم به راحتی استفاده کنید که برای نگهداری وزن 4 نفر بزرگسال استانداردسازی شده است. همچنین وزن این مبل شنی به دلیل ابعاد بزرگی که دارد کمی سنگین تر از سایر مبل های شنی فروشگاه اینتکس تهران و بالغ بر 10 کیلو گرم می باشد که به نسبت اندازه ای که دارد به خوبی وزن آن سبک نگه داشته شده است. همین حالا می توانید این مبل شنی مقرون به صرفه و جذاب را به سبد خرید خود افزوده و با نهایی کردن مراحل خرید آن را در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید و خریدی لذت بخش را تجربه کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...