مبل شنی سفید دستگیره دار اینتکس

کد intex 233121

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,100,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی سفید دستگیره دار اینتکس از سری مبل های شنی جدید و زیبای اینتکس است که با پارچه سفید رنگ ساخته شده ، این مبل شنی در ظاهر شکلی گلابی مانند دارد اما شما می توانید آن را به راحتی فرم دهید تا بتوانید به بهترین شکل بر روی مبل بنشینید ، این مبل شنی به دلیل استفاده از یونولیت های خرد شده انعطاف پذیری بالایی دارد به همین دلیل نیز شما می توانید آن طور که دوست دارید مبل شنی خود را حالت دهید . این رویه سفید رنگ مبل شنی از پارچه مخملی ساخته شده که در برابر وزن های بالا ، ساییدگی و ... مقاوم است ، رویه مخملی باعث می شود تا حد زیادی سطح محصول لطیف تر و ضد تعریق شود . در قسمت بالایی این محصول دستگیره ای طراحی شده است که می توانید با گرفتن آن دستگیره مبل شنی خود را به راحتی جابجا کنید ، وزن کلی این محصول تنها 5 کیلوگرم است علت آن نیز استفاده از محتوای یونولیتی می باشد . مبل شنی از برترین مبل های موجود در بازار است که در ابعاد و رنگ های مختلفی تولید شده است به همین دلیل می توانید نسبت به سلیقه و دکور خانه خود مبل شنی محبوبتان را خریداری کنید ، فروشگاه اینتکس انواع مبل های شنی را با بهترین کیفیت به فروش می رساند ، این محصول یعنی مبل شنی سفید دستگیره دار اینتکس نیز یکی از بهترین و شیک ترین مدل های موجود در فروشگاه است که می توانید با ضمانت 2 ساله آن را خریداری کنید .

طول
 110 سانتی متر
عرض
 95 سانتی متر
ارتفاع
 100 سانتی متر
رنگ بدنه
 سفید
جنس بدنه
 پارچه مخملی
مواد داخلی مبل
 یونولیت (فیبر)
ضمانت
 2 سال
تحمل وزن
 150 کیلو گرم
نوع مبل
 یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها
 قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه
-


مبل شنی سفید دستگیره دار اینتکس

انواع مبل های شنی از گزینه های ایده آل برای استراحت به شمار می روند و هر کسی با هر سنی به راحتی می تواند از این محصولات راحت و فانتزی استفاده نماید. مبل های شنی تنوع بسیار زیادی دارند و نکته مهم و مشترک در تمامی این محصولات، دارا بودن بدنه ای فوق العاده نرم و منعطف و راحت می باشد. مبل شنی سفید دستگیره دار اینتکس یکی از انواع این محصولات است که طراحی فانتزی و رنگ خنثی آن توجه هر کسی را جلب کرده و شخص را به استراحت ترغیب می کند. می خواهیم این محصول زیبا را مورد نقد و بررسی قرار دهیم. 



طراحی بدنه خاص و جذاب

مبل شنی سفید با دستگیره دارای فرم بسیار جالبی می باشد. این مبل شنی همانند یک کیسه طراحی شده است که دارای دوخت هایی به صورت عمودی است. بدنه این مبل به فرم توپ می باشد که در قسمت بالایی آن پارچه بدنه جمع شده است. یک دستگیره در بالای این مبل شنی تعبیه شده است که برای حمل و جابه جایی این محصول استفاده می شود. رنگ این مبل شنی هم باعث شده است تا به سادگی بتوانید آن را با محل مورد استفاده هماهنگ کنید. زیرا رنگ سفید به سادگی با تمامی لوازم و وسایل موجود در هر محیطی هماهنگ می شود و درخشندگی این رنگ، آرامش بیش تری را در حین استفاده به شخص می بخشد. 


کیفیت مواد مورد استفاده

مبل شنی اینتکس از بهترین نوع روکش مخملی تولید شده است. رویه این مبل شنی در برابر ساییدگی و ضربه و فشار مقاومت بسیاری دارد و تا سال ها دچار آسیب نمی شود. در هنگام استفاده نباید وسایل تیز را به بدنه مبل شنی نزدیک کنید. در هنگام جابه جایی نیز نباید مبل شنی را بر روی زمین بکشید و برای این کار، محصول را به طور کامل از روی زمین بلند کنید. در قسمت پشتی این مبل شنی یک زیپ وجود دارد که در صورت نیاز می توانید توسط آن، رویه را از آستر جدا کرده و بشویید. هم چنین توسط این زیپ می توانید در صورت آسیب دیدن رویه مبل شنی، آن را تعویض کنید. مواد داخلی مبل شنی نیز از جنس فیبر می باشد. این مواد سبک بوده و به راحتی قابلیت حمل را به شما می دهند. علاوه بر سبک بودن، انعطاف خوبی داشته و به خوبی در هنگام نشستن فرم بدن شما را می گیرند. مواد داخلی مبل شنی استحکام خوبی داشته و طول عمر بالایی دارد. در صورت لزوم قابلیت شارژ و یا تعویض را نیز دارا می باشد. این محصول دارای ضمانت 2 ساله است که دلیلی بر کیفیت بالای آن می باشد.


مشخصات فنی

این مبل شنی دارای طول 110 سانتی متر، عرض 95 سانتی متر و ارتفاع 100 سانتی متر می باشد. مبل شنی قادر است وزنی معادل 150 کیلوگرم را تحمل کند. 


قابلیت ها

به دلیل ابعاد کوچک و رنگ خنثی از این مبل شنی در هر محیطی که مایل بودید می توانید استفاده نمایید. این مبل شنی را می توانید در دفتر کار قرار دهید و هر زمان که احساس خستگی کردید بر روی آن به استراحت بپردازید. این مبل شنی به دلیل انعطاف بالا، بسیار راحت بوده و در هنگام استراحت کوچک ترین فشاری به اعضای بدن وارد نمی شود. مبل شنی را می توانید در اتاق خود قرار دهید و برای مطالعه طولانی مدت از آن استفاده نمایید. این محصول دارای ارتفاع مناسبی است که در هنگام نشستن به راحتی کف پا بر روی زمین قرار می گیرد. بدنه این محصول نیز ضد تعریق و ضد حساسیت است و برای کسانی که مشکلات تنفسی دارند و یا دارای پوست حساسی می باشند مشکلی ایجاد نمی کند. 


ثبت سفارش

مبل شنی سفید دستگیره دار اینتکس را می توانید با قیمتی ارزان از نمایندگی مرکزی محصولات بادی در ایران خریداری کنید. برای خریداری این محصول وارد سایت اینتکس تهران شوید و پس از ثبت سفارش، این محصول کاربردی را در اسرع وقت درب منزل تحویل بگیرید. 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...