مبل شِنی سُندُس مدل آراز سایز L کد F628

intex 55811

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
16%
2,500,000
2,100,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شِنی سُندُس مدل آراز سایز L کد F628 ، مبل راحتی ، بهترین انتخابیست که می توانید برای نشستن از آن استفاده کنید ، برای اینکه معمولا مبل های راحتی ، انعطاف پذیرتر هستند و به همین علت شما احساس خوبی را در هنگام استراحت کردن خواهید داشت . یکی از این مبل ها ، مبل شنی است که مواد داخل آن با مواد یونولیتی و یا الیاف پر می شود که هر دو متریال نرمی خاصی داشته و باعث می شوند که مبل بسیار راحتی برای استفاده کرده داشته باشید . به خصوص مبل شنی راحتی طرح خوابیده فوق که فروشگاه مبل شنی اینتکس به تازگی از آن رونمایی کرده است تا شما عزیزان بتوانید مبل هایی را خریداری کنید که دوکاره هستند تا برای دراز کشیدن و یا نشستن بتوانید از آن استفاده کنید . همانگونه که در تصاویر محصول مشخص است، شما می توانید در چند حالت از مبل استفاده کنید . 

در واقع فرم پذیری این مبل بسیار بالا بوده تا شما بتوانید محصول را به یک مبل تکیه گاه دار تبدیل کنید و یا آن را بخوابانید تا بتوانید بر روی مبل دراز کشیده و استراحت کنید . شما عزیزان این مبل را نیز به مانند بسیاری از مبل های شنی فروشگاه اینتکس می توانید در رنگ دلخواهتان سفارش دهید . دوخت بدنه این مبل فوق العاده مقاوم و قوی خواهد بود ، و از آنجایی که از پارچه درجه یک برای ساخت محصول استفاده شده ، شما می توانید با اطمینان خاطر از مبل استفاده کنید ، بدون اینکه نگران آسیب دیدن مبل باشید . این مبل ها می تواند وزن های بالا را حتی بیش از 150 کیلوگرم تحمل کند ، بدون اینکه مشکلی برای آن به وجود بیاید . رویه این مبل قابل شستشو بوده و دسترسی به محتویات داخل آن وجود دارد .

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع110 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه پارچه
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده بست وی 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابل شست و شو
قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
  

در این بخش قصد داریم تا یکی از متفاوت ترین مبل های شنی را از نظر ساختار بدنه معرفی کنیم. مبل شنی که طرفداران بسیاری را به سمت خود جذب کرده است و توانسته تا فروش فوق العاده ای را به خود اختصاص دهد. این مبل شنی دارای ساختاری مستقیم شکل می باشد که با چند بار نشستن فرم بدن را به خود می گیرد و تکیه گاهی بلند در بخش عقبی آن ایجاد می شود که باعث می شود تا به هنگام استفاده در طولانی مدت با کمر درد رو به رو نشوید. این مبل شنی محصولی دو کاره می باشد و علاوه بر استفاده به صورت نشسته می توانید از آن در حالت درازکش نیز استفاده کرده و بهترین عملکرد را شاهد باشید. مبل شنی فوق که جدیدترین محصول فروشگاه اصلی اینتکس تهران می باشد یکی از با کیفیت ترین و البته متفاوت ترین مدل های مبل شنی این فروشگاه است که قصد داریم در ادامه این مطلب آن را به نقد و بررسی بگذاریم.

این مبل شنی بهترین انتخاب برای استفاده در محیط های خانگی به منظور تماشای تلویزیون و یا استفاده در اتاق های خواب می باشد. در قسمت پشتی این مبل شنی یک تکیه گاه منعطف تعبیه شده است که راحتی فوق العاده ای را ایجاد می کند و باعث می شود تا بتوانید ساعت ها بدون خستگی از آن استفاده نمایید. همانطور که در قسمت تصاویر نیز مشخص است، در بدنه این مبل شنی از دوخت های مقاوم و متراکم استفاده شده است که باز شدن درزها را غیرممکن می کند و باعث می شود تا بتوانید سال ها بدون دغدغه از آن استفاده کنید.

پارچه رویه این محصول از جنس مخمل درجه یک می باشد که شرایط ایده آلی را حتی برای افرادی که دارای حساسیت پوستی هستند ایجاد می کند. این نوع پارچه با تار و پود های فوق العاده ای که دارد، در مقابل مواد شوینده نیز به خوبی استانداردسازی شده است و با خیالی راحت می توانید حتی آن را درون ماشین لباسشویی بیندازید و همانند روز اول آن را تمیز و پاکیزه تحویل بگیرید و به همین خاطر دیگر دغدغه ای در خصوص چرک آلود شدن مبل شنی در محیط های خانگی نخواهید داشت. این پارچه با توجه به تعبیه شدن زیپی بزرگ در قسمت پشتی مبل شنی به راحتی از بدنه اصلی جدا می شود و می توانید آن را بشویید.

تولیدی مبل شنی اینتکس تهران به عنوان عرضه کننده این مبل شنی، این امکان را برای شما فراهم آورده است تا محصول فوق را در رنگبندی دلخواه در اختیار داشته باشید و باید بدانید که رنگ های موجود در تصاویر تنها رنگ های این مبل شنی نمی باشند و می توانید آن را در طیف رنگی گسترده تری و با هماهنگی فروشگاه تهیه کنید و دیزاینی جذاب را برای محیط های خانگی و کاری خود پدید آورید. به همانند سایر مبل های شنی اینتکس، در بخش داخلی این مبل شنی نیز از یونولیت های خرد شده مخصوص استفاده شده است که مقاومت بسیار بالایی را در کنار انعطاف پذیری ایده آل برای شما ایجاد می کند و باعث می شود تا پس از ساعت ها استفاده از محصول، احساس خستگی به شما دست ندهد.

قابلیت تحمل وزن این مبل شنی بالغ بر 150 کیلو گرم می باشد که برای استفاده یک الی دو نفره بزرگسال به خوبی استانداردسازی شده است. همچنین وزن این محصول برابر با 6 کیلو گرم است که نشان از سبک بودن آن دارد و از این رو دیگر دغدغه ای بابت جا به جایی آن در خانه تکانی ها نخواهید داشت. به منظور تضمین کیفیت این مبل شنی باید گفت که به همراه آن ضمانت دو ساله کیفیت وجود دارد و خیال شما را پس از خرید نیز راحت می کند. همین حالا می توانید این مبل شنی را به همراه ضمانت دو ساله از فروشگاه اینتکس تهران سفارش داده و هر جای ایران که هستید آن را در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...