مبل شنی لاکچری اینتکس

intex 2250

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,300,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی لاکچری اینتکس رویه مخمل جیب دار، مبلی بسیار نرم و راحت است که طراحی به خصوص آن ، موجب شده است تا مبل بتواند با انعطاف خوب خود ، فرم بدن شما را به خود گرفته و گودی کمر و سایر بخش های نشیمنگاهی را پوشش دهد تا در استفاده طولانی مدت ، به هیچ عنوان احساس خستگی و یا کوفتگی نکنید . دلیل آن هم این است که وزن بدن شما در سطح مبل پخش شده و به همین علت فشاری بر روی بدن خود احساس خواهید کرد ، لذا با این شرایط ، جریان خون در بدن به بهترین شکل خود گردش خواهد داشت و احساس گرفتگی نخواهید داشت . به همین علت است که فروشگاه اینتکس برای شما عزیزانی که مدت های طولانی را به صورت نشسته سپری می کنید و یا اهل مطالعه هستید و یا فیلم زیادی تماشا می کنید ، بهترین گزینه خرید مبل شنی راحتی رویه مخمل خواهد بود . در کناره مبل شنی یک جیب برای قرار دادن وسیله های همراه دارید که کاربرد زیادی خواهد داشت .

حتی برای تولید این مبل ، دستگیره ای در قسمت بالایی آن تعبیه شده است تا در صورت نیاز به جابجایی ، بتوانید به راحتی مبل را بلند کرده و جابجا کنید . از ویژگی های بسیار خوب این مبل می توانیم به وزن بسیار سبک آن اشاره کنیم ، مخصوص اگر مواد داخل آن را یونولیت تشکیل داده باشد . شما می توانید مبل شنی خود را سفارش دهید که با یونولیت یا الیاف پر شوند که هر یک از آن ها ویژگی های خاص خود را دارد . به طور مثال یونولیت انعطاف پذیر تر بوده و وزن سبکی دارد ، اما الیاف نرم تر است و می تواند وزن های بیشتری را تحمل نماید ولی وزن مبل بیشتر خواهد شد . شما می توانید سفارش دهید که از مواد ترکیبی برای ساخت مبل شنی استفاده شود . پارچه استفاده شده در ساخت مبل شنی همانطور که در نام محصول اشاره شده است ، از پارچه مخملی بوده که رویه آن دارای خزه های بسیار کوتاه است که رنگ براق تری نسبت به دیواره های کناری مبل دارد . 

طول
 90 سانتی متر
عرض
 90 سانتی متر
ارتفاع
110 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه
 50 سانتی متر
جنس بدنه
 چرم مصنوعی
مواد داخلی مبل
 یونولیت (فیبر)
ضمانت
 2 سال
شرکت سازنده
 بست وی
نوع مبل
 یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها
قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر

مبل شنی لاکچری اینتکس که توسط نمایندگی فروش مبل شنی اینتکس تهران به بازار عرضه شده است یکی از گزینه های ایده آل و کابردی برای استفاده در محیط های خانگی، اداری و کاری می باشد. این مبل شنی که در رنگبندی های مختلفی به بازار عرضه شده است به خوبی توانته تمامی سبک ها و سلیقه ها را پوشش دهد و به یکی از پرفروش ترین مبل های شنی چرمی بدل شود. در ساختار بدنه این مبل شنی از متریال درجه یک استفاده شده است و همچنین استحکام فوق العاده آن باعث شده تا برای استفاده از آن در وزن های بالا محدودیتی نداشته باشید. برای داشتن اطلاعات بیشتر در خصوص این مبل شنی پیشنهاد می کنیم تا در ادامه این نقد و بررسی نیز همراه ما باشید.

این مبل شنی را در واقع می توان یکی از مبل های شنی چند کاره دانست که علاوه بر استفاده در محیط های خانگی، قابلیت استفاده در محیط های اداری و کاری را نیز فراهم می آورد؛ چراکه این مبل شنی ساختاری رسمی دارد و برای پذیرایی از مراجعه کنندگان نیز به خوبی استانداردسازی شده است. به عنوان مثال اگر سالن آرایشی دارید و یا به فکر راه اندازی گیم نت هستید، این مبل شنی می تواند بهترین انتخاب برای تجهیز دفتر کاری شما باشد. مبل شنی فوق علاوه بر ساختار رسمی که دارد، از کیفیت ساخت فوق العاده ای نیز برخوردار است و باعث می شود تا مراجعه کنندگان بتوانند ساعت ها بدون خستگی از آن استفاده کنند.

همانطور که تصاویر این محصول مشاهده می کنید در بخش رویه آن از دوخت های مستحکم و مقاوم استفاده شده است که به راحتی می تواند فشارهای بالا را بر روی خود مهار نماید و علاوه بر آن باز شدن درز ها به خوبی به دلیل مقاوم سازی های ایجاد شده، غیرممکن شده است. در قسمت بالایی تکیه گاه می توان دستگیره نگهدارنده را مشاهده کرد که به بدنه متصل شده است و برای جا به جایی مبل شنی در خانه تکانی ها به کار گرفته می شود. باید بگوییم که وزن این مبل شنی به خوبی سبک نگه داشته شده است و بالغ بر 6 کیلو گرم می باشد که توسط تمامی افراد قابل جا به جایی است.

تکیه گاه بلند و دستگیره های متصل به آن باعث شده تا به هنگام نشستن بر روی این مدل از مبل شنی، راحتی بالایی داشته باشید و ساعت ها بدون خستگی به استفاده از آن بپردازید. در ساختار رویه این مبل شنی از چرم صنعتی استفاده شده است که مقاومت بالایی در برابر وزن بالا سنگین، فشار و شرایط آب و هوایی مختلف را دارد و به همین خاطر سالیان سال بدون دغدغه می توانید از آن بهره مند شوید. برای اثبات تضمین کیفیت این مبل شنی، به همراه آن دو سال ضمانت و خدمات پس از فروش وجود دارد که خیال شما را پس از خرید نیز راحت نگه می دارد.

به گفته برند سازنده این مبل شنی با خیالی راحت می توانید از آن تا وزن 130 کیلو گرم استفاده کنید که با توجه به ظرفیت یک نفره بزرگسالی که دارد، قابل استفاده برای افراد سنگین وزن نیز است. همچنین وزن سبک این مبل شنی کمک بسیاری در خانه تکانی ها برای شما خواهد شد تا دغدغه ای برای جا به جایی آن نداشته باشید. یک زیپ بزرگ در بخش کف مبل شنی تعبیه شده است که دسترسی به مواد داخلی را امکان پذیر کرده و همچنین قابلیت جدا کردن رویه از بدنه اصلی را فراهم می کند. برای تمیز کردن رویه این مبل شنی نیز اصلا کار سختی ندارید و می توانید از پارچه های نم دار نیز استفاده کنید.

همین حالا می توانید این مبل شنی را به سبد خرید خود با ارزان ترین قیمت بازار در فروشگاه اصلی اینتکس تهران افزوده و با نهایی کردن سفارشتان آن را در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید و خریدی لذت بخش را تجربه کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...