مبل شنی مخمل تک نفره

intex 69566

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
14%
4,000,000
3,450,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی مخمل تک نفره ، مبل شنی از نمونه مبل های راحتی است که شما می توانید آن را با رنگ های فانتزی و متنوع خریداری کنید . همانطور که در تصاویر محصول مشاهده می کنید ، رنگ های مختلفی برای ساخت این مبل استفاده شده است و شما می توانید انتخاب کنید که مبل راحتی شما در چه رنگی ارسال شود . ولی در سایر مبل های شنی ، این تنوع رنگ وجود نداشته و دست شما برای انتخاب رنگ مبل ها با رنگ های خاص ، بسته خواهد بود . کیفیت ساخت این مبل شنی بسیار بالا بوده و پارچه استفاده شده در ساخت مبل ، کیفیت فوق العاده خوبی دارد تا شما بتوانید به بهترین شکل ممکن ، برای سال های طولانی از مبل شنی استفاده کنید . شما عزیزان می توانید این مبل شنی را از فروشگاه اینترنتی اینتکس با ضمانت 2 ساله خریداری نمایید . 

مبل های شنی قابل تعمیر هستند و اگر مبادا دچار آسیب دیدگی شوند ، می توانید رویه آن را تعمیر کرده و دوباره استفاده کنید . در ضمن شما می توانید برای تعمیرات مبل شنی از فروشگاه اینتکس کمک بگیرید . همچنین توجه داشته باشید که رویه این مبل های شنی قابلیت تعویض داشته و شما می توانید پس از مدتی استفاده کردن از مبل، رویه آن را تعویض کرده و رویه ای جدید حتی در رنگ های دیگر تهیه کنید . با این اوصاف شما در واقع یک مبل شنی نو برای استفاده خواهید داشت . جالب است بدانید که محتوای داخلی این مبل ها نیز قابل شارژ کردن و یا تعویض کامل می باشد تا شما بتوانید با ریختن مواد نو ، مبل را مانند روز اول نرم و راحت کنید .

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع110 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه پارچه
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده بست وی 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابل شست و شو
قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر

مبل شنی مخمل تک نفره را می توان از پرفروش ترین، کاربردی ترین و با کیفیت ترین مبل های شنی دانست که در سال جدید توسط تولیدی مبل شنی اینتکس تهران به بازار عرضه شده است. این مبل شنی دارای کیفیت ساخت بالا به دلیل استفاده از متریال درجه یک در ساختار بدنه می باشد که باعث شده تا بتوانید از آن در وزن های بالا و همچنین محیط های مختلف استفاده کرده و بهترین کارایی را شاهد باشید. یکی از مزیت های این مبل شنی را می توان استفاده از پارچه با قابلیت تولید در رنگبندی بسیار متنوع دانست، جایی که باعث می شود تا بتوانید با دستی باز اقدام به سفارش محصول در رنگ مورد نظرتان کنید و به راحتی بتوانید این مدل مبل شنی را با سایر مبلمان و یا لوازم خانگی خود ست کنید و دیزاینی جذاب را داشته باشید.

در بخش های مختلف فروشگاه اینتکس تهران با مدل های متنوعی آشنا شدید، اما این بار قصد داریم تا این مبل شنی را با رویه پارچه مخمل جاسمین به شما معرفی کنیم. پارچه ای که علاوه بر تنوع در رنگبندی، دارای سطحی لطیف و بسیار نرم می باشد که به هنگام استفاده حس لذت بخشی را برای شما به همراه خواهد داشت. این نوع پارچه علاوه بر نرمی و لطافت دارای مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه می باشد و در دوخت آن از نخ های مقاوم و دوخت ریز استفاده شده است که می تواند استحکام مبل شنی را در هنگام استفاده به خوبی افزایش دهد.

پارچه فوق سازگاری بسیار بالایی با پوست بدن افراد حتی پوست های حساس دارد و باعث می شود تا با خیالی راحت بتوانید از آن برای انواع پوست های حساس از کودک تا بزرگسال بدون محدودیت سنی استفاده کنید. همانطور که در تصاویر نیز مشاهده می کنید این مبل شنی دارای ابعاد بزرگ تری به نسبت مبل های شنی تک نفره دیگر است و به همین خاطر افراد سنگین وزن نیز می توانند به راحتی از آن استفاده کرده و لذت ببرند. از پرکاربردترین محیط ها برای استفاده از این مبل شنی می توان به استفاده در محیط های خانگی برای بکارگیری از اتاق های خواب و یا تماشای تلویزیون اشاره داشت. همچنین بسیاری از افراد از این مبل شنی در محیط های کاری نه چندان رسمی خود همانند آرایشگاه های زنانه و مردانه و همچنین گیم نت ها استفاده می کنند.

این مبل شنی از سه بخش یعنی پارچه رویه، پارچه آستر داخلی و مواد تشکیل دهنده داخلی ساخته شده است که هر کدام از این بخش ها نقش اساسی را در حفظ استحکام مبل ایفا خواهند کرد. در ساختار داخلی این مبل شنی از فوم های خرد شده مخصوص استفاده شده است که با تراکم بالایی درون پارچه استر داخلی قرار گرفته اند. این متریال کاملا انعطاف پذیر اما مقاوم می باشند و به راحتی می توانند وزن های بالا را بر روی خود مهار نمایند و علاوه بر آن راحتی وصف ناپذیری را به فرد منتقل کنند. استحکام بالای این متریال باعث شده تا با خیالی راحت بتوانید از مبل شنی فوق تا وزن 150 کیلو گرم استفاده کنید و بهترین عملکرد را شاهد باشید.

علاوه بر آن می توان اشاره داشت که برخلاف ابعاد بزرگ این مبل شنی، به دلیل بکارگیری مواد اولیه سبک در ساختار بدنه، وزن محصول به خوبی کاهش پیدا کرده است و به 6 کیلو گرم رسیده است که نشان از سبک بودن آن و سهولت در جا به جایی به هنگام خانه تکانی دارد. لازم به ذکر است که پارچه رویه این مبل شنی کاملا قابل شستشو حتی توسط ماشین لباسشویی می باشد و برای تمیز نگه داشتن آن دغدغه ای نخواهید داشت. در بخش کف این مبل شنی یک زیپ بزرگ تعبیه شده است که قابلیت جدا کردن پارچه رویه از بدنه اصلی و همچنین دسترسی به مواد داخلی را فراهم می کند. همین حالا می توانید این مبل شنی با کیفیت و کاربردی را از نمایندگی اصلی اینتکس تهران سفارش دهید و آن را در کوتاه ترین زمان ممکن هر جای ایران که هستید درب منزل تحویل بگیرید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...