مبل شنی کودک تک نفره

کد ۷۷۹۰۰۰۲

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,550,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی کودک تک نفره از مدرن ترین مبل شنی های سایز کوچک بوده که به شدت مورد پسند کودکان قرار می گیرد . جنس رویه این کالا از پارچه مخمل انتخاب شده تا طول عمر بالایی داشته باشد و در اثر استفاده طولانی مدت دچار آسیب و ایجاد تعریق نشود . رویه این مبل شنی قابل شست و شو است  و در اثر شست و شو نیز دچار رنگ پریدگی و تغییر رنگ نمی شود و استحکام خود را حفظ می کند . این مبل شنی به گونه ای طراحی شده است که کودک تا سنین نوجوانی بتواند از آن استفاده کند . این کالا دارای سه قسمت (محتوای داخلی ، آستر ، رویه  )می باشد که به ضخامت و ماندگاری این محصول کمک شایانی می کند . مبل شنی کودک تک نفره در اتاق کودک ، مهد کودک ها و در هنگام انجام بازی های رایانه ای و استراحت و تماشای تلویزیون و... کاربرد دارد .

 با توجه به این که محتوای داخلی این محصول به صورت جداگانه  در فروشگاه اینتکس تهران به فروش می رسد ، شما می توانید با خرید این محتوا ، حجم و ازتفاع این مبل شنی را به دلخواه تنظیم کنید . با استفاده مداوم از این کالا ، گودی در سطح نشیمنگاه آن ایجاد می شود تا اندام های بدن  کودک را در بهترین حالت ممکن قرار دهد .  لازم به ذکر است که این مبل شنی از نظر طبی بودن نیز مورد تائید پزشکان واقع شده است تا شما با خیالی آسوده این محصول را برای کودکتان تهیه کنید . با توجه به این که این مبل شنی مختص کودکان تولید شده ، دارای رنگبندی متنوعی می باشد که با روحیات آن ها سازگار است و کودک را مجذوب خود می کند . این کالا دارای وزن 3 کیلوگرم و قابلیت تحمل وزن 90 کیلو گرم را دارد . فروشگاه اینتکس تهران مرجع مطمئنی برای خرید اینترنتی یا حضوری این مبل شنی می باشد . 

طول 60 سانتی متر
عرض 60 سانتی متر
ارتفاع 70 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه -
جنس بدنه پارچه مخمل
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده اینتکس
نوع مبل یک نفره کودک
سایر ویژگی هاقابل شست شو
قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
  

 

مبل شنی کودک تک نفره که در این بخش می خواهیم به شما معرفی کنیم قابلیت سفارش در چند رنگ را دارد که می تواند باعث شود به خوبی بتوانید آن را با رنگ اتاق کودک خود ست کنید . این در حال حاضر از مدل های پر فروش فروشگاه اینتکس تهران می باشد که می تواند برای کودکان با وزن های پایین مورد استفاده قرار بگیرد . تحمل وزنی که برای این مبل شنی عنوان شده است نود کیلو گرم می باشد که البته در این خصوص حداکثر وزن در نظر گرفته شده است و بهتر است تا وزن های 50 کیلو گرم از این مبل شنی استفاده کنید تا عملکرد استاندارد آن را مشاهده کنید . مبل های شنی می توانند از انتخاب های شایسته برای استفاده در اتاق های خواب کودکان به شمار بیایند که راحتی آن ها به همانند مبل های کودک چوبی و حتی بهتر از آن ها می باشد و باعث می شود تا کودک بتواند ساعت ها بر روی آن بنشیند .

این مبل شنی یکی از ساختار های بدنه جذاب را دارد که باعث می شود علاوه بر حالت نشسته بتوانید در موقعیت های درازکش نیز از آن استفاده کنید . در ابتدای خرید مبل شنی با ساختاری گرد رو به رو هستید که در چند دفعه اول استفاده حالت نشستن کودک را به خود می گیرد و برای استفاده در حالت نشسته مهیا می شود . با نشستن بر روی قسمت نشیمنگاه این مبل شنی ، در بخش عقبی آن تکیه گاهی به وجود می آید که برای تکیه دادن می توانید از آن استفاده کنید . این تکیه گاه کاملا نرم می باشد و به گونه ای ساخته شده است تا با فشار بیشتر بر روی آن بتوانید در حالت درازکش نیز از آن استفاده کنید .

یکی از دلایلی که از این مبل شنی می توانید در حالت درازکش استفاده کنید این است که مواد داخلی آن در حالت متراکم و به صورت کاملا نرم کارگزاری شده است که باعث می شود حالت پذیری بالایی برای مبل به وجود بیاید . مواد داخلی این مبل شنی ساخته شده از یونولیت خرد شده مخصوص می باشد که درون آستر پارچه ای داخلی قرار می گیرد . این آستر مواد داخلی را از پارچه رویه جدا می کند و باعث می شود تا بتوانید مواد داخلی را در صورت نیاز جدا کرده و یا به آن بیافزایید . این فوم های مخصوص توسط فروشگاه اینتکس تهران و به صورت مجزا قابل تهیه می باشند که در صورت نیاز می توانید آن ها را جایگزین نمایید .

در ساخته رویه این مبل شنی از پارچه جیر استفاده شده است، پارچه جیری که از نوع درجه یک می باشد و با توجه به قابلیت جداسازی از بدنه می توانید آن را به سادگی بشویید . این پارچه قابل شستشو درون ماشین لباسشویی نیز می باشد و با شستشو تغییر رنگ نمی دهد و این موضوع می تواند تاثیر بسزایی در تمیز نگه داشتن مبل شنی داشته باشد . وزن این محصول تنها 3 کیلو گرم می باشد که می توان آن را سبک ترین مبل شنی دانست که تا به حال تولید شده است .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...