مبل شنی گرد بزرگ یونولیتی

intex 225000

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
13%
3,100,000
2,700,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی منعطف بزرگسال همانطور که از نامش مشخص است ، مبلی با انعطاف پذیری بالاست که می توانید با نشستن بر روی آن، به ساده ترین شکل ، به مبل خود فرم دهید تا آنطور که راحت تر هستید از آن استفاده کنید . اگر به تصاویر محصول دقت داشته باشید ، در یکی از تصاویر ، مبل به صورت استوانه ای شکل است که هیچ فرمی ندارد ، اما در تصاویر بعدی مشاهده می کنید که فردی بر روی مبل نشسته و به آن فرم داده است ، به همین دلیل است که نام این مبل راحتی ، مبل شنی منعطف بزرگسال قرار گرفته است . با بلند شدن از روی مبل شنی ، تا حدودی مبل به راحت اولیه خود بر میگردد که دوباره با نشستن ، فرم بدن شما را به خود خواهد گرفت . شما عزیزان می توانید مبل را با دست تغییر شکل دهید . 

رده سنی که برای این مبل شنی در نظر گرفته شده است ، رده سنی بزرگسال است و به همین علت هر فرد با هر وزنی که دارد می تواند از مبل استفاده کند . معمولا بیشتر مبل های شنی می توانند به سادگی 150 کیلوگرم را تحمل کند ، بنابراین اگر سنگین وزن هستید ، باز هم مشکلی برای مبل به وجود نخواهد آمد . کیفیت بالای بدنه مبل است که باعث شده تا هر فرد با هر وزنی که دارد بتواند از مبل استفاده کند . این پارچه مخملی بوده و سطح آن نرم و لطیف است تا در صورت استفاده و نشستن بر روی مبل احساس خوشایندی به شما دست دهد . در ضمن این پارچه قابل شستشو بوده و از آنجایی که رنگ رنگ آن توسی چرک است ، در صورت کثیف شدن ، خیلی قابل مشاهده نبوده و می توانید دیر به دیر رویه مبل را بشویید .

طول 140 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع140 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 70 سانتی متر
جنس بدنه پارچه
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده بست وی 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابل شست و شو
قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
  

مبل شنی گرد بزرگ یونولیتی با ساختاری مشابه سایر مبل های شنی در بازار عرضه شده است. این مبل شنی دارای مواد اولیه ای منعطف می باشد که حس راحتی وصف ناپذیری را به هنگام استفاده به شما منتقل می کند و باعث می شود تا به انتخابی شایسته برای استفاده در محیط های خانگی تبدیل شود. البته باید بگوییم که این محصول در بسیاری از محیط های دیگر همانند محیط های کاری از جمله سالن های آرایشی مورد استفاده قرار می گیرد و این امر نشان از کارایی بالای آن دارد. اگر شما هم به دنبال خرید مبل شنی با کیفیت و مدرن هستید در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا یکی از پرفروش ترین گزینه ها را برایتان به نقد و بررسی بگذاریم.

مواد اولیه یکی از مهمترین فاکتورهایی می باشد که در هنگام خرید محصول باید به آن توجه داشته باشید زیرا تضمین کننده کیفیت ساخت محصول می باشد. این مبل شنی در بخش رویه خود از پارچه مخمل بهره می برد که از محبوب ترین و پرفروش ترین گزینه های بازار در دسته بندی مبل شنی است. این نوع پارچه قابلیت شستشو را به راحتی برای شما فراهم می آورد و باعث می شود تا دغدغه ای در خصوص تمیز نگه داشتن مبل شنی نداشته باشید. همچنین با توجه به زیپی که در بخش کف مبل شنی تعبیه شده است، به راحتی می توانید پارچه رویه را از بدنه اصلی جدا کرده و یا به مواد داخلی مبل شنی دسترسی داشته باشید.

گفتنی است که مواد داخلی مبل شنی درون آستر پارچه ای قرار گرفته اند تا با جدا کردن پارچه رویه از بدنه اصلی با برهم ریختگی مواد داخلی رو به رو نشوید. در قسمت داخل این مبل شنی از فوم مخصوص خرد شده استفاده شده است که به صورت دانه های ریز درآمده اند و علاوه بر استحکام بالا دارای انعطاف پذیری ایده آل نیز می باشند که در نتیجه راحتی فوق العاده ای را برای شما ایجاد خواهد کرد. این مبل شنی ابتدای خرید به صورت گرد می باشد اما با چندین بار نشستن به خوبی فرم بدن شما را به خود می گیرد و محصولی با آرگونومی استاندارد محسوب می شود.

یکی از مزیت های خرید محصول از تولیدی مبل شنی اینتکس تهران را می توان علاوه بر تنوع گسترده در حوزه مدل های زیبا، انتخاب رنگبندی دلخواه عنوان نمود. مزیتی که در این مبل شنی نیز دیده می شود و می توانید آن را علاوه بر رنگی که مشاهده می کنید در دنگ دلخواه نیز داشته باشید و به راحتی آن را با سایر لوازم خانگی خود ست کنید. به گفته شرکت سازنده این مبل شنی می توانید از آن تا وزن 150 کیلو گرم در ظرفیت یک نفره استفاده کنید که این امر نشان از مقاومت بالای آن خواهد داشت.

همچنین وزن مبل شنی بالغ بر 6 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد و دغدغه ای در خصوص جا به جایی آن در خانه تکانی ها نخواهید داشت. لازم به ذکر است که در صورت تحلیل رفتن مواد داخلی این مبل شنی در مدت زمان استفاده چندین ساله نیاز به هیچگونه نگرانی نیست، زیرا با توجه به زیپی که در بخش کف مبل تعبیه شده است به مواد داخلی دسترسی خواهید داشت و به راحتی می توانید آن را تعویض کنید. مواد داخلی مبل های شنی نیز توسط فروشگاه اصلی اینتکس تهران عرضه می شود و قیمت ناچیزی نیز دارد. همین حالا می توانید با نهایی کردن سفارش خرید این مبل شنی با کیفیت، آن را در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید و خریدی لذت بخش را تجربه کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...