مبل شنی گرد قطر 110 مدل 8 پر الیاف و ابر

intex 52412

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
20%
4,100,000
3,300,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی گرد قطر 110 مدل 8 پر الیاف و ابر ، شما می توانید از فروشگاه اینترنتی اینتکس مبل های شنی زیبا و شیک را با پارچه های مختلف خریداری کنید ، چرا که فروشگاه اینتکس بزرگترین فروشگاه مبل شنی در ایران بوده و تنوع بسیار بالایی از این محصولات شنی را در اختیار شما قرار خواهد داد تا بتوانید با مقایسه بین مدل ها ، بهترین و مناسب ترین مبل شنی را انتخاب کرده و محصول را خریداری کنید . مبل شنی راحتی فوق که شکل و رنگ بسیار زیبایی دارد ، از جنس کتان ساخته شده و پارچه استفاده شده در آن ، خارجی می باشد ، برای همین کیفیت بسیار عالی داشته و می تواند به خوبی در برابر فشار های وارده ، کشیده شدن و ساییده شدن ، شستشو و ... مقاوم بوده و برای همین شما می توانید حتی در صورت کثیف شدن ، آن را بشویید .

با توجه به کیفیت فوق العاده خوب این پارچه ، حتی شما می توانید از مواد شوینده مختلف و حتی با ماشین لباسشویی رویه مبل را بشویید و تمیز کنید . این ویژگی در هیچ مبل راحتی وجود ندارد ولی شما می توانید با داشتن مبل شنی راحتی کتان ، از داشتن یک مبل شنی زیبا و با کیفیت نهایت لذت را ببرید . اگر به تصویر محصول دقت کنید ، در بخش زیرین آن یک زیپ وجود دارد که با باز کردن آن می توانید رویه را از بخش های داخلی جدا کرده و نسبت به شستشو و حتی تعمیرات آن اقدام کنید . از این طریق حتی شما به مواد داخل مبل نیز دسترسی خواهید داشت . مواد داخل مبل ، معمولا از یونولیت یا الیاف پر شده است که شما در هنگام سفارش مبل شنی می توانید نوع جنس آن را مشخص کنید . 

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع110 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه پارچه
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده بست وی 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابل شست و شو
قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
  

در این بخش قصد داریم تا شما را با یکی از جدیدترین، با کیفیت ترین و البته پرفروش ترین مبل های شنی فروشگاه اصلی اینتکس تهران آشنا کنیم. این مبل شنی که در رنگبندی دوست داشتنی به بازار عرضه شده است، یکی از برترین گزینه ها برای استفاده در هنگام تماشای تلویزیون و یا استفاده در اتاق های خواب می باشد. ابعاد این مبل شنی از استانداردهای تعیین شده برای مبل های شنی بزرگ تر می باشد و به همین خاطر می توانید راحت تر بر روی آن نشسته و فضای بیشتری را در اختیار داشته باشید. این مبل شنی با توجه به متریال درجه یکی که در ساختار بدنه خود دارد، از باکیفیت ترین محصولات حال حاضر بازار می باشد و به همین خاطر فروش ویژه ای را به خود اختصاص داده است.

تولیدی مبل شنی اینتکس تهران، به عنوان بزرگ ترین عرضه کننده مبل شنی در ایران، در بخش رویه این مبل شنی خود از پارچه درجه یک کتان استفاده کرده است که کیفیت ساخت را به خوبی بالا نگه داشته است و درصد آسیب پذیری محصول را به حداقل رسانده. این نوع پارچه سازگاری بسیار بالایی با پوست بدن افراد دارد و به همین خاطر با خیالی راحت می توانید از آن برای انواع پوست های حساس از کودک تا بزرگسال استفاده کنید. همچنین به علت نرمی و لطافت بالای این نوع پارچه، به هنگام کشیده شدن پوست بدن بر روی سطح پارچه هیچگونه خراشی بر روی پوست ایجاد نمی شود و این امر برای مبل های شنی که در تماس مستقیم با پوست بدن افراد است، امری حائز اهمیت می باشد.

گفتنی است که این مبل شنی در رنگبندی بسیار متنوعی در فروشگاه اینتکس تهران دیده می شود و از این رو به راحتی می توانید آن را با سایر لوازم خانگی خود ست کنید و در واقع مبل شنی جوان پسند و دوست داشتنی لقب گرفته است. پارچه کتان استفاده شده در بدنه این مبل شنی، قابلیت شستشو را دارد و حتی می توانید آن را از بدنه مبل شنی جدا کرده و درون ماشین لباسشویی بیندازید و در این خصوص محدودیتی نخواهید داشت. در بخش کف این مبل شنی یک زیپ بزرگ تعبیه شده است که امکان جداسازی پارچه رویه از بدنه اصلی و همچنین دسترسی به مواد داخلی را امکان پذیر می کند.

با توجه به حجم بالای مواد داخلی این مبل شنی که درون آستر پارچه ای قرار گرفته اند و همچنین انعطاف پذیری بالای این مواد اولیه، قابلیت تحمل وزنی بی نظیر برای مبل شنی به وجود آمده است که به راحتی می توانید از آن برای افراد سنگین وزن نیز استفاده کرده و بهترین عملکرد را شاهد باشید. این مبل شنی دارای قابلیت تحمل وزنی بالغ بر 170 کیلو گرم می باشد که نشان از کیفیت ساخت بالای آن دارد و در این زمینه از مبل های شنی هم رده خود یک سرو گردن بالاتر است. 

لازم به ذکر است که برخلاف حجم بزرگ این مبل شنی باید بگوییم که وزن آن به خوبی سبک نگه داشته شده است و برابر با 7 کیلو گرم می باشد که برای مبل های شنی یک نفره با این ابعاد بزرگ، به خوبی استانداردسازی شده است. اگر به دنبال مبل شنی راحتی برای استفاده در محیط های خانگی و یا کاری با محیطی خودمانی هستید، این مبل شنی یکی از بهترین پیشنهادها برای شما می باشد و همین حالا می توانید آن را با دو سال ضمانت کیفیت و خدمات پس از فروش از نمایندگی فروش مبل شنی اینتکس تهران سفارش دهید و هر جای ایران که هستید آن را در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...