مبل شنی یاسی بست وی

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,100,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی یاسی بست وی دارای رنگی جذاب و رویه ای نرم و راحت به همراه شن های یونولیتی در داخل آن ، محصولی منعطف و با وزن اندک و تحمل وزن بالا می باشد . خرید مبل شنی کروی شکل به صورت حضوری و اینترنتی و از طریق شرکت اینتکس و از سراسر نقاط کشور میسر می باشد .

مبل شنی یاسی بست وی از سری مبل های شنی کروی شکل می باشد که دارای طرفداران به خصوصی بوده و با توجه به رنگ منحصربفرد و ابعاد مناسب قابل استفاده برای هر گروه سنی می باشد که این نکته حق انتخاب این محصول جذاب را برای دوستداران این نوع مبل شنی افزایش می دهد . همانطور که در تصویر مشاهده می نمایید بر روی بدنه آن یک جیب بزرگ تعبیه شده است که امکان همراه داشتن اشیاء مورد نیاز شما را در حین استراحت فراهم آورده است . جدا از جذابیت های ظاهری محصول ، دارا بودن طول عمری بالا و کیفیت مطلوب نیز از مهم ترین ویژگی های یک مبل شنی می باشد که قادر است محبوبیت آن را افزایش داده و آن را به محصولی کاربردی مبدل نماید . به همین جهت بدنه آن از پارچه ای منعطف و در عین حال مقاوم تولید شده است که در حین استراحت و جا به جایی و نیز در هنگام شستشو دچار آسیب دیدگی و تغییر رنگ نخواهد شد .  بدیهی است که راحتی مبل های شنی از مهم ترین ویژگی های قابل بررسی می باشد که شرکت بست وی با قرار دادن یونولیت های خرد شده در داخل آن محصولی بسیار نرم و راحت تولید و در اختیار شما قرار داده است . دارا بودن وزن 5 کیلو گرمی و تحمل وزنی در حدود 120 کیلو گرم نیز از ویژگی های مهم این مبل شنی جذاب می باشد . برای تهیه این محصول می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی اقدام نموده و آن را به همراه ضمانت نامه ای دو ساله از فروشگاه بزرگ اینتکس دریافت نمایید .

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع110 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه پارچه 
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده بست وی 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابل شست و شو
قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
  

 

مبل شنی یاسی بست وی

مبل شنی یاسی بست وی یکی دیگر از محصولاتی است که مورد توجه افراد مختلف قرار گرفته است و توانسته بهترین گزینه برای به آرامش رسیدن افراد در زمان استراحت باشد. این مبل شنی به رنگی روشن طراحی شده است و ساخته شده توسط شرکت بزرگ بست وی می باشد. این محصول موفق ترین محصول طبی از بین تولیدات شرکت بست وی می باشد و قادر به ارائه بهترین خدمات در طول این سال های بوده است. مبل شنی راحت و طبی است و می تواند افراد را در بر بگیرد. با این وجود است که محصولات راحتی که با کیفیت و مرغوب هستند از سوی این شرکت بزرگ طراحی و تولید شده اند. مبل شنی را می توان در نقاط مختلف منزل قرار داد و از وجودش بهره گرفت. همچنین می توان آن را در اتاق خواب قرار داد و در زمان مطالعه به آن پناه برد. علاوه بر این موارد محصول برای تجهیز کردن باغ و ویلا به اسباب طبی و راحتی مناسب است و به کار گرفته می شود. با این وجود دارای ویژگی های خاصی است که به بیان آن ها می پردازیم.


ویژگی های منحصر به فرد محصول

مبل شنی به دلیل قابلیت هایی که دارد توانسته جایگاه خود را در بین افراد در رده سنی مختلف پیدا کند و توانسته بهترین گزینه را برای آن ها ایجاد نماید. از این رو جزو دسته بندی محصولات خاص و منحصر به فرد می باشد که دارای ویژگی هایی است که آن را لازم و ضروری در هر خانه ای  می کند. مبل شنی رویه ای ضد حساسیت دارد با این وجود است که گروه سنی کودکان نیز قادر به استفاده از آن خواهند بود. به علاوه این مبل شنی خاصیت ضد تعریق نیز داشته که می تواند برای افراد مسن که مشکلات مفاصل و عضلانی دارند محیطی مناسب و مطلوب را فراهم سازد. در واقع مبل شنی مطلوب تمامی سنین است و قادر به فراهم کردن فضایی راحتی برای استراحت می باشد. در زمان استراحت بخش های کناری افراد را در بر می گیرند و بخش میانی آن فرورفتگی ایجاد می کند. این فرورفتگی در واقع محل نشستن افراد است و تعیین کننده نشیمن محصول می باشد. منعطف بودن بدنه سبب افزایش کارایی آن شده و درجه با کیفیت بودن آن ار افزایش می دهد. از این رو می تواند تایم زیادی برای افراد استفاده شود و برای آن ها مفید واقع گردد. 


بخشی بر روی محصول

برای راحت بودن افراد و در دسترس بودن وسایل مورد نیاز آن ها بر روی مبل شنی یک عدد کیسه بزرگ وجود دارد که می تواند وسایل لازم و ضروری افراد را در خود جای دهد. این بخش سبب می شود تا در هر زمان وسایل در اختیار افراد باشد و برای استفاده از آن ها دیگر نیازی به بلند شدن از محصول نباشد. کنترل تی وی یکی از این وسایل است که در دسترس بودن آن در زمان استراحت ضروری می باشد. به همین خاطر است که آن را در داخل کیسه محصول قرار می دهیم تا در زمان تماشای تی وی به کار بیاید. گوشی موبایل نیز وسیله ای شخصی است که در هر زمان می بایست در دسترس افراد باشد. به همین خاطر در داخل کیسه قرار گرفته و به کمک افراد می آید.


دوخت محکم

مبل شنی با برش های مختلف پوسته تشکیل شده است و با پر شدن بدنه به شکل عادی خود می رسد. شکل اصلی محصول گرد است که با وجود دوخت هایی که بین تیکه های پوسته محصول ایجاد شده است به شکل مطلوبی می رسد. این دوخت ها محکم بوده و تضمینی هستند و می توانند برای مدت زمان طولانی از استفاده از محصول در جای خود باقی بمانند و سست نشوند. سست شدن دوخت ها به منظور از بین رفتن بدنه است و حالت خود را از دست می دهد.


خرید 

برای علاقه مندان به خرید مبل شنی یاسی بست وی فروشگاه اینتکس تهران آن را ارائه می دهد که افراد می توانند با مراجعه به آن محصول را خریداری نمایند.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...