مبل شنی یک نفره آبی

کد : اینتکس 49313

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,850,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی یک نفره آبی از سری محصولاتی هستند که در دسته بندی مبل های شنی قرار میگیرد .این مبل شنی مخصوص استفاده های یک نفره طراحی و تولید شده و ابعاد مناسبی دارد که این ابعاد به صورت 90 سانتی متر طول ، 90 سانتی متر عرض و 110 سانتی متر ارتفاع 110 سانتی متری برای آن بسیار مناسب میباشد و طبق استاندارد های شرکت اندازه گیری شده است. این مبل شنی وزن بسیار سبکی دارد که با این ویژگی میتوانید آن را جابجا کرده و در هر مکانی که تمایل داشتید مورد استفاده قرار دهید.  استفاده از این نوع مبل های شنی   به تجهیزات خاصی مثل پمپ باد وابسته نیست و تنها کافی ست تا مکانی مناسب و هموار پیدا کرده و از آن استفاده کنید.این مبل شنی از دیگر محصولات شرکت اینتکس میباشد که دارای جنس باکیفیتی است که از نوع چرم مصنوعی بوده و از یونولیت های ریز در داخل خود بهره میبرد که این یکی از ویژگی های اصلی این مبل شنی میباشد. لازم به ذکر است که این محصول دارای رنگ بندی میباشد که رنگ های آبی و مشکی و قرمز در سایت اینتکس تهران موجود میباشد و در دسته بندی مبل های شنی میتوانید آن را مشاهده کنید و یا  مستقیما به صفحه مبل شنی منتقل شوید.

طول
 90 سانتی متر
عرض
 90 سانتی متر
ارتفاع
 110 سانتی متر
جنس رویه
 پلی استر
حجم داخلی
 220 لیتر
مواد داخلی مبل
 یونولیت
ضمانت
 1 سال
شرکت سازنده
 تهران اینتکس
نوع مبل
 یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها
 وزن بسته بندی: 3.5 کیلوگرم
 انعطاف پذیر
 دارای تیکه گاه بلند
اقلام همراه
-


مبل شنی یک نفره آبی

از ویژگی های جذابی که برای مبل های شنی می توان عنوان کرد دارا بودن طراحی فانتزی و فوق العاده راحت می باشد. این محصولات برای استراحت بین روز عالی به نظر می رسند و ساعت های طولانی بدون خستگی می توان بر روی این محصولات نرم و راحت به استراحت پرداخت. مبل شنی یک نفره آبی یکی از محصولات خاص و جذاب این گروه می باشد که در ادامه به بررسی مشخصات آن می پردازیم. 

مبل شنی یک نفره آبی | نمایندگی اینتکس


طراحی ظاهری مبل شنی

این مبل شنی فرم جالبی دارد. این محصول برای دراز کشیدن نیز مناسب به نظر می رسد. مبل شنی یک نفره دارای یک تکیه گاه با ارتفاع بلندی می باشد که کاملا کمر شخص را دربر می گیرد. مبل شنی دارای ارتفاع مناسبی می باشد که فرد به راحتی می تواند بر روی آن نشسته و در هنگام برخاستن نیز کمر شخص اذیت نمی شود. با این محصول دارای ظاهر زیبایی بوده و رنگ آبی جذابی دارد که مورد توجه تمامی گروه های سنی قرار می گیرد. 


مصارف مبل شنی

مبل شنی یک نفره آبی به دلیل طراحی خاص و جالبی که دارد برای استفاده در مقابل تلوزیون بسیار کاربردی می باشد. این محصول برای دراز کشیدن و یا نشستن طولانی در برابر تلوزیون و یا بازی های کامپیوتری گزینه مناسبی می باشد. از این مبل شنی در هر محیطی می توان استفاده نمود. این محصول را می توان در اتاق قرار داد و از آن برای مطالعه استفاده نمود. به دلیل دارا بودن تکیه گاه بلند، در صورت استفاده طولانی مدت به گردن و کمر شخص آسیبی وارد نمی شود. هم چنین به دلیل نرمی و انعطاف بالای مبل شنی، با نشستن شخص بر روی محصول، بدن در وضعیتی ایده آل قرار گرفته و به هیچ وجه اذیت نمی شود. با نشستن شخص مبل شنی به فرم بدن فرد درمی آید. از این مبل شنی در محل کار نیز می توان استفاده نمود. می توانید این محصول را در دفتر کار خود قرار دهید و هنگامی که از کار خسته هستید بر روی این مبل شنی راحت به استراحت بپردازید. 


مشخصات فنی مبل شنی

این مبل شنی از موادی به نام فیبر پر شده است. نام دیگر این مواد داخلی یونولیت خرد شده می باشد. این مواد داخلی در برابر فشار بسیار مقاوم بوده و دلیل دارا بودن تحمل وزن بالای محصول، استفاده از همین مواد داخلی می باشد. مواد داخلی مبل شنی سبک می باشند و به همین دلیل به راحتی می توان مبل شنی را از زمین بلند کرد و جابه جا نمود. این مواد دارای انعطاف بسیار بالایی هستند. مواد داخلی مبل شنی طول عمر بالایی دارند. در صورت برخورد آب و یا مایعات دیگر با این مواد داخلی، یونولیت ها به هم چسبیده و متراکم می شوند. به همین دلیل از کیفیت آن ها کاسته می شود. در صورت این اتفاق می توانید از طریق سایت اینتکس تهران مواد داخلی مبل شنی را خریداری کرده و مواد جدید را جایگزین یونولیت های قبلی کنید. با این کار مبل شنی به کیفیت سابق بازمی گردد. 


اندازه های ظاهری مبل شنی

این محصول دارای ابعادی به مشخصات طول 90 سانتی متر و عرض 90 سانتی متر و ارتفاع 110 سانتی متر می باشد. مبل شنی یک نفره از حجم 220 لیتر برخودار است که با مواد یونولیتی پر شده است. این مبل شنی دارای ضمانت 1 ساله می باشد که مهر تأییدی بر کیفیت بالای آن می باشد. وزن بسته بندی این مبل شنی کم تر از 4 کیلوگرم می باشد که به راحتی قابل حمل است. مبل شنی برای راه اندازی نیازی به تجهیزات خاصی ندارد و به سادگی در هر محیطی می توان آن را قرار داد. فقط کافی است محل مناسبی را برای مبل در نظر گرفته و محصول را از بسته بندی خارج کنید و بر روی آن بنشینید.


نحوه خرید

مبل شنی یک نفره آبی را می توانید با کیفیت عالی و قیمتی ارزان و مقرون به صرفه از طریق سایت فروشگاه اینتکس تهران سفارش دهید. 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...