مبل شنی حوله ای دو نفره

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2%
5,900,000
5,800,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی حوله ای دو نفره

مبل شنی حوله ای بزرگ طرح خوابیده می تواند مبلی مناسب برای آن دسته از افرادی باشد که دوست دارند در حالت نیمه دراز کش از مبل استفاده کنند . همانطور که در تصاویر مختلف محصول مشاهده می فرمایید ، این مبل نشیمنگاه کشیده و بلندی دارد ، همچنین تکیه گاه خوبی برای مبل در نظر گرفته شده است که می توانید در یک شرایط مناسب از مبل استفاده کنید . رویه این مبل نخی بوده و ضخامت خوبی دارد ، برای همین می تواند دوام بالایی را از خود نشان دهد و همچنین وزن افراد را تحمل کند . این مبل شنی برای سنین بزرگسال بوده و می تواند وزن هر فردی را تحمل کند . این مبل می تواند تا 180 کیلوگرم را تحمل کند ولی وزن خود آن بسیار سبک بوده و به 6 کیلوگرم می رسد . 

شاید این وزن سبک برای شما جالب باشد ، اما این مبل به دلیل اینکه از یونولیت خرد شده ساخته شده است ، وزن بسیار سبکی داشته تا شما بتوانید آن را برداشته و در هر جایی از خانه استفاده کنید . رنگ این مبل شنی بسیار خاص و زیباست و یکی از دلایل پر فروش بودن آن نیز طراحی زیبا و رنگ دوست داشتنی محصول است . دوخت بدنه مبل شنی طرح خوابیده اورجینال نیز کیفیت مطلوب دارد و دلیل آن هم این است که از متریال خوب و از نخ مناسب برای دوخت مبل استفاده شده است . پس با خیال راحت می توانید این مبل اورجینال و اصل را خریداری کنید . شما عزیزان می توانید این طرح را در مدل های ایرانی و با کیفیت بسیار عالی از فروشگاه اینتکس حتی در رنگبندی های دیگر سفارش دهید . شرایط خرید سفارشی مبل شنی را فروشگاه اینتکس در اختیار شما قرار داده است تا از سراسر ایران بتوانید محصول را خریداری کنید . 

طول 140 سانتی متر
عرض 120 سانتی متر
ارتفاع90 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه پارچه حوله ای
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازندهمبل شنی آرامش
نوع مبل دو نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابل شست و شو
قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
  

مبل شنی حوله ای دو نفره که در تصاویر با ساختار ظاهری آن بیشتر آشنا شدید یکی از محصولات پرطرفدار تولیدی مبل شنی اینتکس تهران می باشد. این مبل شنی از ساختاری استاندارد برخوردار است که به همانند سایر مبل های شنی راحتی به هنگام نشستن بر روی آن حس لذت بخشی به شما دست می دهد و در صورت استفاده در طولانی مدت با خستگی رو به رو نخواهید شد. این محصول در بخش بیرونی خود از پارچه نرم و درجه یک استفاده می کند که می تواند برای انواع پوست های مختلف مورد استفاده قرار بگیرد و همچنین استفاده از متریال انعطاف پذیر داخلی باعث شده تا به عنوان مبل شنی راحتی برای استفاده در محیط های استراحت و همچنین پذیرایی به یکی از گزینه های ایده آل برای خرید مبل شنی توسط جوانان تبدیل شود.

در بخش داخلی این مبل شنی می توان مواد اولیه ای به نام فوم خرد شده مخصوص را مشاهده کرد که به صورت دانه های ریز درآمده اند و با توجه به تراکم بالایی که دارند به خوبی فشار وارده را بر روی خود مهار می کنند. این مواد داخلی درون آستر پارچه ای قرار گرفته اند و به همین خاطر با جداسازی پارچه رویه از بدنه اصلی، با برهم ریختگی مواد داخلی رو به رو نخواهید شد. یکی از مزیت های این نوع مواد اولیه را می توان وزن پایین آن دانست که باعث می شود تا برخلاف ابعاد حجیمی که برای مبل شنی ایجاد می کند، وزن آن را به خوبی پایین نگه دارد.

ابعاد بزرگ این مبل شنی باعث شده تا به عنوان مبل شنی دو نفره نیز از آن نام برده شود و همچنین با خیالی راحت می توانید از بابت قابلیت تحمل وزن در ظرفیت دو نفره بزرگسال از آن استفاده کنید. این مبل شنی دو نفره دارای قابلیت تحمل وزنی بالغ بر 180 کیلو گرم می باشد که با توجه به تست های صورت گرفته استفاده از آن در وزن های بالاتر نیز به راحتی صورت می گیرد. ابعاد بزرگ این محصول باعث شده تا در ظرفیت دو نفره به صورت نشسته و در ظرفیت یک نفره در حالت درازکش نیز قابلیت استفاده را داشته باشد.

یکی از نقاط قوت این مبل شنی را می توان پارچه ساختار رویه آن دانست. این نوع پارچه با توجه به تار و پودهای نرم و لطیفی که دارد، سازگاری بسیار بالایی با پوست بدن افراد خواهد داشت و از این رو با خیالی راحت می توانید از آن برای رده سنی کودک تا بزرگسال استفاده کنید. همچنین پارچه استفاده شده در بدنه بیرونی این مبل شنی زیبا کاملا ضد حساسیت می باشد و از این رو بیماران پوستی هم دغدغه ای بابت استفاده از این محصول نخواهند داشت و به گزینه ای کاربردی برای استفاده در محیط های خانگی و همچنین کاری همانند آرایشگاه های مدرن تبدیل شده است.

رنگ اختصاصی این محصول که در تصاویر مشاهده می کنید، رنگ فیروزه ای است که یکی از پرفروش ترین رنگ های این مدل محسوب می شود. اما باید خاطر نشان کنیم که سایت اصلی اینتکس تهران قابلیت سفارش این مبل شنی در رنگبندی دلخواه را برای شما فراهم کرده است و می توانید به راحتی با سفارش مبل شنی در رنگ دلخواه، محیط خانه خود را با مبلمان مشنی خود ست کنید و فضایی زیبا به وجود آورید. وزن این محصول بالغ بر 6 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد و برای جا به جایی آن در خانه تکانی ها هیچ دغدغه ای نخواهید داشت. همچنین پارچه رویه این محصول توسط زیپی که در بخش کف آن تعبیه شده است قابل شستشوی می باشد و به راحتی از بدنه اصلی جدا می شود. لازم به ذکر است که دسترسی به مواد داخلی مبل شنی نیز توسط همین زیپ به سادگی امکان پذیر شده است.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...