مبل شنی استوانه یک نفره

کد ۹۳۰۰۸

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
8%
3,300,000
3,050,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی استوانه تک نفره راحتی محصولی شیک و در عین حال کاربردی، که تولید شده از شرکت اینتکس تهران بوده و در مقایسه با دیگر محصولات و مبل شنی ها، به فروش ویژه ای دست یافته، چرا که از زیبایی منحصر به فرد و طراحی متفاوت و خاصی برخوردار است و می تواند دیزاینی فوق العاده و مدرن را برای محل کار و یا منازل ایجاد کند. نشیمنگاه این کالا به صورت منعطف و راحت طراحی شده که باعث می شود اندام های و مخصوصا ستون فقرات و کمر شما در حالت بسیار مناسب قرار بگیرد شما می توانید از این محصول جهت مطالعه، تماشای تلویزیون، و دیگر کارهای روزانه خود استفاده نمایید و به استراحت های کوتاه و طولانی مدت بپردازید، همچنین لازم به ذکر است این کالا به دلیل دارا بودن، انعطاف پذیری بالا این امکان را ایجاد می کند که شما هرگز احساس درد و خستگی در هنگام نشستن و خوابیدن بر روی این مبل شنی نداشته باشید.

در خصوص طراحی کیفیت بدنه و جنس رویه باید عنوان کرد که از پارچه درجه یک و با کیفیت ساخته شده که علاوه بر خاصیت ضد تعریق و ضد آب، قابلیت شست و شو نیز دارد که می توانید با خیالی آسوده از کالا استفاده کنید، همچنین به جهت انعطاف پذیری بیشتر، محتویات داخلی این مبل شنی از بهترین نوع مواد داخلی تشکیل و پر شده که بسیار مقاوم و مرغوب بوده و در حین استراحت و استفاده به خوبی با بدن شما فرم می گیرد. علاوه بر این لازم به ذکر است که نمایندگی اینتکس تهران این محصول را به همراه ضمانت نامه معتبر 2 ساله جهت آسوده خاطر بودن خریداران عزیز به بازار عرضه کرده است و همچنین حجم و ابعاد این مبل شنی بسیار استاندارد و مناسب طراحی شده که شما می توانید از آن در هر محیطی حتی با متراژ کم نیز استفاده نمایید، علاوه بر این، وزن بسیار سبکی نیز داشته که دارای تحمل وزن بالا می باشد و حتی افراد سنگین وزن هم می توانند از این کالا با به راحتی و با خیالی آسوده استفاده نمایند. 

طول 110 سانتی متر
عرض 110 سانتی متر
ارتفاع 100 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 40 سانتی متر
جنس بدنهمخمل
مواد داخلی مبل یونولیت و الیاف
ضمانت 2 سال
شرکت سازندهاینتکس
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-


مبل شنی استوانه یک نفره دارای رنگ بندی های متنوعی و جذابی بوده که شما میتوانید رنگ آن را با توجه به سلیقه و نیاز خود سفارش دهید و جلوه ای مدرن و شیک را برای محیط های خانگی و اداری خود ایجاد کنید. همچنین جنس این مبل شنی راحتی از پارچه درجه یک و با کیفیت جیر ساخته شده که از دوام و طول عمر بالایی بر خوردار است و بسیار مقاوم در برابر انواع ضربه ها و فشار های احتمالی می باشد. لازم به ذکر است این مبل با ساختار بسیار منعطفی که داشته بدن شما را هنگام استفاده و یا نشستن در بهترین حالت ممکن قرار می دهد و باعث می شود که بدن شما دچار خستگی و درد های احتمالی در ناحیه کمر و گردن نشود. در خصوص این مبل باید عنوان کرد که محتوای تشکیل دهنده این محصول از مواد داخلی فوق العاده سبک و با دوام تشکیل شده است که در عین راحتی خاصیت فرم پذیری بالایی نیز به کالا داده است و همینطور بسیار مقاوم در برابر فشار و ضربه می باشد به همین سبب همه ی افراد می توانند با خیالی آسوده از کالا استفاده نمایند. لازم به ذکر است که این محصول با توجه به حجم و ابعاد استانداردی که دارد می تواند در فضاهای کوچک با متراژ کم نیز مورد استفاده قرار گیرد، دیگر ویژگی که درباره این محصول بسیار حائز اهمیت است، وزن بسیار سبکی آن است که باعث شده تا این مبل شنی به راحتی قابل جا به جایی به هر مکان و جایگاهی باشد. حال قصد داریم تا این محصول فوق العاده و بسیار کار آمد را بیشتر مورد نقد و بررسی قرار دهیم.


مقاومت و تحمل وزن

محتوای داخلی این محصول از مواد درونی بسیار با کیفیت و درجه یک ساخته شده که همین ویژگی سبب طول عمر بالا این مبل شنی شده است. یکی از ویژگی هایی که درباره این محصول بسیار مهم و حائز اهمیت بوده و همچنین از اهمیت بالایی برای خریداران عزیز نیز برخوردار است میزان تحمل وزن این مبل شنی بوده از آنجایی که این مبل وزن سبکی دارد ولی می تواند وزنی بالغ بر 150 کیلوگرم را به راحتی تحمل کند، بدون این که کمترین فشاری به آن وارد شود.


مقاومت جنس رویه محصول 

جنس رویه این مبل از جنس پارچه جیر بوده و یکی از بهترین نوع پارچه های استفاده شده در مبل شنی است زیرا جنس آن بسیار لطیف بوده و هنگام استفاده از آن احساس بسیار خوبی خواهید داشت. یکی دیگر از مهم ترین خصوصیات این محصول این است که رویه پارچه ای مبل قابل جدا سازی بوده و به همین سبب به راحتی می توانید پس از مدتی استفاده و در صورت ایجاد آلودگی، رویه محصول را باز کرده و آن را بشویید و همچنین لازم به ذکر است رویه این مبل بسیار مقام در برابر فشار و وزن بالا بوده و همینطور این نوع پارچه ضد تعریق نیز می باشد و شما می توانید به راحتی در مدت طولانی از این محصول استفاده کنید. همانطور که گفته شد نوع پارچه استفاده شده در رویه این کالا بسیار با دوام است، تا بتواند در برابر فشار و وزن افراد به خوبی مقاومت کند .


شکل ظاهری و طراحی استاندارد 

یکی از مهم ترین ویژگی که باعث متمایز شدن این مبل نسبت به محصولات دیگر شده، طراحی مدرن و شیک آن است. همانطور که در تصویر مشاهده می کنید، این محصول ظاهری تقریبا گرد مانند داشته که از آن می توان هنگام بازی با گیم نت، استراحت روزانه، هنگام گفت و گو با دوستان، گار با لپ تاپ و.. استفاده کرد. طراحان این مبل شنی تمام سعی خود را کرده اند تا محصولی با کیفیت و دوام بالا و در عین داشتن ظاهری شیک و زیبا تولید کرده و به بازار عرضه نمایند. این کالا به دلیل طراحی استاندارد، بسیار مناسب برای افراد میانسال و افرادی بوده که دارای دردهای عضلانی و... هستند.


ابعاد ، حجم محصول و نحوه سفارش

این مبل شنی دارای ابعاد و حجم استانداردی بوده و در هر محیطی حتی با متراژ کم نیز قابل استفاده است تا یک راحت فضای ایده آل را برای افراد محیا سازد تا خریداران عزیز بتوانند استراحت طولانی مدت و راحتی را در آن تجربه کنند.شما می توانید این محصول را از سایت نمایندگی اینتکس تهران به همراه ضمانت نامه 2 ساله تهیه کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...