تخت خواب بادی چند کاره

intex 68566

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 234 سانتی متر
  • عرض: 185 سانتی متر
  • ارتفاع: 64 سانتی متر
21%
5,100,000
4,050,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت خواب بادی چند کاره اینتکس قابل تبدیل شدن به کاناپه بادی در فروشگاه اینتکس تهران ، فروشگاه آنلاین تخت خواب بادی یک نفره و دو نفره

تخت خواب بادی چند کاره اینتکس محصول منحصر بفرد 2014 با فریم مخصوص ، آماده ، با قیمت مناسب، بدون نیاز به تخت چوبی یا فلزی ، قابلیت تبدیل به چند روش مختلف : تخت ، تشک دو نفره ، تشک بیمار با پشتی ، به راحتی قابل حمل است و می توان برای بیمار به آسانی در مسافرت هم جا به جا کرد، دارای رویه مخملی روی سطح تخت بادی که ضد تعریق می باشد ، جدیدترین و بهترین تخت بادی intex با طراحی منحصر بفرد و بسیار زیبا ،از ویژگی های این تخت می توان قابلیت جدا شدن تشک از تخت بادی را نام برد که می شود دو تشک و در سفر می توان برای چند نفر استفاده کرد ، همراه با پمپ و کیف جهت حمل و نقل تخت ، قیمت ارزان و به صرفه در مقایسه با تخت های فنری و چوبی ، مناسب برای ویلا ها و حتی بهتر از تشک های سنتی است برا میهمانان عزیزتان، این تخت خواب بادی کمجا ، مقاوم ، در دو رنگ سبز و مشکی ساخته شده است. تخت بادی کیفیت بسیار بالایی دارد و طول عمر بسیار بالایی داشته و مناسب انواع سلیقه ها به دلیل طراحی بسیار زیبای آن است. هدیه ای با ارزش به عزیزانتان می باشد. به علاوه این تخت خواب رنگ های متنوع و دارد که می توانید از بین آنها انتخاب کنید. از سایر ویژگی های آن می توان به وزن سبک و تحمل وزن بالای آن اشاره کرد. 

یک موضوع مهم در رابطه با تخت خواب بادی وجود دارد و آن هم این است که شما با پرداخت هزینه کمتری می توانید صاحب دو وسیله بادی شوید . چرا که شما پس از تغییر حالت تخت بادی ، آن را شبیه به یک کاناپه بادی کنید . بنابراین با یک تیر دو نشان خواهید زد و یک محصولی را خواهید داشت که هم برای نشستن و هم برای دراز کشیدن مناسب خواهد بود . اگر هنوز این محصول برای شما گنگ می باشد ، می توانید تصاویر محصول را ورق بزنید ، بنابراین مشاهده خواهید کرد که این کاناپه بادی در حالت راه اندازی شده نیز به چه شکل خواهد بود . در هر دو حالت نیز این تخت بادی برای استفاده دو نفره مناسب می باشد . به منظور راحتی بیشتر شما ، این تخت بادی هم از بخش رویه و هم از بخش پشتی به صورت برجسته طراحی شده است .

این تخت بادی را اگر جمع کنید ، متوجه خواهید شد که تخت ابعاد بسیار کوچکی را به خود خواهد دید ، برای همین اگر در داخل یک سوئیت می خواهید یک تخت و یک کاناپه داشته باشید ، ما به شما استفاده از تخت بادی چند کاره را پیشنهاد می کنیم ، برای اینکه شما با هر بار استفاده کردن محصول ، می توانید باد آن را خالی کنید و آن را در گوشه ای از خانه قرار دهید و در زمان هایی که دوست دارید ، تخت خواب بادی چند کاره را راه اندازی کنید . برای اینکار نیز یک پمپ باد برقی به مانند هر تخت بادی ، قرار داده شده است که راه اندازی را برای شما بسیار آسان تر خواهد کرد . 


تخت خواب بادی چند کاره از منحصر به فرد ترین تخت خواب های بادی طراحی شده و موجود در فروشگاه تهران اینتکس می باشد که با توجه به ساختار متفاوتی که دارد ، قابل استفاده دو شکل کاناپه بادی و همچنین تخت خواب بادی را داراست که به بهترین شکل می توانید از آن استفاده کرده و یک نشیمنگاه و یک بستر مناسب برای خواب های شبانه خود داشته باشید . این محصول نیز دارای ساختار بوده که به همین دلیل دارای ویژگی های بسیار خوب پرتابل بودن و قابلیت حمل آسا را دارد که به شما اجازه خواهد داد تا از محصول در هر جایی که دلخواه شماست استفاده کنید . در ادامه نیز به صورت کامل به بررسی تخت خواب بادی چند کاره می پردازیم و راهنمای خرید شما هستیم .

ساختار و طراحی تخت خواب بادی چند کاره

تصاویری از محصول از زوایای مختلف در بخش بالا قرار داده شده است که می توانید این محصول را مشاهده کنید . ساختار این محصول به صورت تا شو بوده و به همین دلیل نیز قابلیت تبدیل به دو شکل مختلف را نیز دارد . در حالت کلی شکل این محصول به صورت یک کاناپه بادی می باشد که می توانید به راحتی از آن استفاده کنید . عریض بودن محصول می تواند فضا را برای استفاده دو نفره فراهم کند . حال یک تشک نیز در بخش زیرین کاناپه بادی قرار دارد که تا شده است ، بنابراین شما می توانید با باز کردن بخش تا شده ، محصول را به یک تخت بادی تبدیل کنید که دارای تکیه گاه نیز می باشد . بدین ترتیب می توانید برای خوابیدن نیز از این محصول استفاده کنید . 

از ویژگی های بسیار خوبی که می توان نسبت به تخت خواب بادی چند کاره اشاره نمود ، رویه مواجی است که برای ساخت و تولید تخت خواب بادی چند کاره استفاده شده و می تواند سبب فرم پذیری و حالت پذیری سطح تخت خواب بادی چند کاره بشود . این نوع طراحی که به رویه مواج و رویه کامفورت شناخته می شود به خوبی می تواند از وارد شدن فشار به اندام ها جلوگیری کرده و به همین دلیل نیز راحتی را در اختیار شما قرار دهد تا بتوانید برای مدت طولانی بر روی تخت خواب بادی چند کاره نشسته و یا دراز کشیده و استراحت کنید . این طراحی نه تنها بر روی هر دو تشک ، بلکه در تکیه گاه و پشتی کاناپه نیز طراحی گردیده است . 

جنس بدنه و رویه تخت خواب بادی چند کاره

تخت خواب بادی چند کاره دارای بدنه ای تماما pvc می باشد که به بهترین شکل از لایه های ضخیم آن برای تولید استفاده شده است . بخش کف محصول نیز ضخامت بیشتری داشته و دولایه است . ولی چرا از پی وی سی برای تولید تخت خواب بادی چند کاره استفاده شده است ؟ تخت خواب بادی چند کاره انعطاف پذیر است ، طول عمر بالایی دارد ، ضد حساسیت پوستی و ضد آب است ، در برابر نور افتاب مقاوم می باشد ، پوسیده و یا ضعیف نمی شود . به همین دلیل نیز برای تولید این محصول زیبا و شیک از لایه های ضخیم و مرغوب پی وی سی استفاده شده است . البته این محصول از یک رویه کاملا جیر نیز تشکیل شده است که این رویه جیر توانسته زیبایی محصول را دوچندان کند ، ولی رویه جیر به جهت عدم تماس بدن با پی وی سی می باشد تا اینچنین از عرق کردن بدن جلوگیری کند ، همچنین این طراحی می تواند سطح محصول را نرم و لطافت آن را بیشتر کند . 

برند تخت خواب بادی چند کاره

برند تولیدی این محصول زیبا و دوست داشتنی شرکت اینتکس می باشد که با طراحی خلاقانه این محصول را تولید کرده است . اینتکس امروزه به عنوان یک برند اورجینال محصولات بادی شناخته می شود که در واقع بزرگ ترین و با سابقه ترین شرکت فعال در زمینه تولید محصولات بادی نیز می باشد . اینتکس همواره سعی کرده است تا رضایت مشتریان خود را با تولید محصولات درجه یک جلب کند . فروشگاه اینتکس تهران نیز از فروشگاه های معتبر و از نمایندگی های رسمی این شرکت در ایران است که می توانید خرید های خود را از فروشگاه با اطمینان خاطر از اصالت محصول خریداری کنید .

نوع
خانگی
طول
234 سانتی متر
عرض
185 سانتی متر
ارتفاع
64 سانتی متر
تحمل وزن
200 کیلو گرم
جنس رویه
PVC مخمل
جنس بخش کناری
PVC مخمل
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
-
سایر ویژگی ها
دارای سطح نشیمنگاه مواج
ضد تعرق و طبی
قابلیت تبدیل به تخت، مبل و تشک دو نفره
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما
ساک حمل
ندارد
نوع کاناپه
دو نفره بزرگسال

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...