تخت خواب بادی کودک

intex 66810

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 168 سانتی متر
  • عرض: 107 سانتی متر
  • ارتفاع: 25 سانتی متر
3,100,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت خواب بادی کودک اینتکس در تنها نمایندگی رسمی اینتکس در ایران ، فروشگاه اینتکس تهران و نمایشگاه تخت بادی کودک و تخت خواب بادی

تخت خواب بادی کودک اینتکس ، از جدید ترین تخت خواب های مورد استفاده کودکان بوده و همچنین یکی از جنس PVC با روکش مخمل طراحی شده است. از مهمترین ویژگی های این محصول میتوان به این موضوع اشاره کرد که این  این تخت بادی دو تکه می باشد وبه دو قسمت تخت و تشک تقسیم می شود شما میتوانید این دو قسمت را از هم جدا کرده و به طور مستقل مورد استفاده قرار دهید. ویژگی های منحصر به فرد دیگر در مورد این تخت بادی سبکی، زیبایی و ابعاد مناسب است . این محصول به صورت دو تکه بوده و از یک تشک بادی مجزا در داخل خود بهره مند است که می توان در هر زمانی آن را به صورت جداگانه استفاده کرد. این کالا به دلیل داشتن وزن سبک به راحتی در هر مکانی قابل حمل خواهد بود . شما می توانید با مراجعه به سایت اینتکس تهران از دگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید این محصول با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . 

به منظور اهمیت بسیار شما به داشتن یک تخت خواب بادی مخصوص کودک ، فروشگاه اینتکس تهران ، تخت خوابی را موجود کرده است که دارای حفاظ بوده و یکی از ایمن ترین تخت خواب های بادی است که شما می توانید برای کودکان خود استفاده کنید . این تخت در واقع به صورت دو تکه است ، طراحی خاصی که تنها شما می توانید آن را در این مدل و در تخت خواب های بادی برند اینتکس مشاهده کنید . اینتکس همواره خلاق بوده و تخت هایی با اشکال جالب را طراحی کرده است . حتی خود کودکان نیز علاقه خاصی به استفاده از این تخت خواب بادی خواهند داشت ، برای اینکه محصول به صورت بادی ساخته شده است و خاصیت فنری که تخت خواب بادی دارد ، می تواند نظر هر کودکی را به خود جلب کند . سطح و رنگ این تخت خواب بادی نیز بسیار زیباست . معمولا طرح های کمی از تخت خواب ها هستند که دارای رویه کرمی رنگ باشند ، این رنگ خاص برای این تخت انتخاب شده است و برای همین مشتریان زیادی خواهان آن هستند . 

فروش بسیار خوب این تخت بادی باعث شده است تا در برخی از مواقع محصول ناموجود باشد ، برای اطمینان از موجود بودن این تخت و استعلام قیمت تخت خواب بادی کودک ، بهتر است که با فروشگاه تماس بگیرید . طرح های دیگری نیز از تخت خواب های بادی مخصوص کودکان وجود دارد که توصیه می شود در هنگام تماس با فروشگاه و یا مراجعه حضوری خود ، از فروشنده بخواهید تا طرح ها و مدل های دیگر را نیز برای شما آورده و آن ها را به شما معرفی کند . لازم است بدانید که آن تشکی که در داخل این تخت بادی قرار دارد قابلیت جدا شدن دارد و شما می توانید آن را از بخش لبه های بادی نیز جدا کنید . این محصول ضد آب است و اگر کودکان روی آن آب بریزند نیز وارد تخت بادی نخواهد شد . همچنین این تخت ها به دلیل اینکه به صورت بادی طراحی شده اند ، در استفاده طولانی مدت اصلا بو نمی گیرد و نیازی به شستشو پیدا نمی کند .

تخت بادی کودک یکی از بهترین تخت خواب های تولید شده برای استفاده ی کودکان بوده که  توسط  شرکت اینتکس ساخته و تولید شده و میتواند آن را از با کیفیت ترین تخت خواب های کودک دانست که دارای ویژگی های بسیاری است و این روز ها مورد توجه بسیاری از والدین قرار گرفته است. این تخت خواب بادی کودکداری چند ویژگی مهم می باشد که این ویژگی ها از اصلی ترین دلایل فروش بالا و رضایت مشتریان از این محصولات است.تخت خواب بادی کودک توسط شرکت اینتکس در سالهای اخیر به بازار عرضه شده و دارای ابعاد مناسب برای کودکان و همچنین کیفیت قابل قبولی میباشد .در ادامه این مطلب نیز قصد داریم به بررسی ویزگی های این محصول بپردازیم پس با ما همراه باشید .


ابعاد و وزن

یکی از بزرگ ترین مشخصه یک تخت بادی کودک که مورد توجه قرار میگیرد، وزن ایده آل آن و ابعاد بسته بندی آن است که کاملا برای کودکان ساخته و طراحی شده و میتوان بدون هیچ مشکلی از آن استفاده کرد.این موضوع برای کودکان نیز مهم بوده که تخت مورد استفاده ی آنها بیش از حد بزرگ یا کوچک نباشد و بتوانند در آن به راحتی استراحت کنند.این  تخت بادی کودک  نیز  دارای ابعاد مناسبی برای استفاده کودکان است و این ابعاد به صورت طول آن 168 ساتی متر و عرض 107 سانتی متر می باشد. وزن کلی این محصول نیز 4 کیلو گرم بوده و وبا این ابعاد قادر به تحمل وزنی حدود 115 کیلوگرم خواهد بود و  با ابعاد بسته بندی کوچکی که دارد، می توان به سادگی آن را حمل کرد و با به همراه داشتن ساک مخصوص حمل میتوان آن را به سادگی با خود جابجا کرد. لازم به ذکر است که ارتفاع کلی تخت برابر با 25 سانتی متر است همچنین این تشک بادی دارای نشان استاندارد میباشد و این ابعاد برای استفاده دو نفر به صورت همزمان بسیار مناسب است و هنگام استفاده هیچ مشکلی برای شما به وجود نخواهد آمد و استراحتی لذت بخش را تجربه خواهید کرد.

طراحی و جنس :

طراحی یک محصول برای کودکان موضوع مهمی است و شرکت اینتکس نیز آن را فراموش نکرده.یکی از مهمترین ویژگی های تخت خواب های بادی مخصوص کودک داشتن طراحی مناسب است این طراحی باید با سلیقه ی کودکان همخوانی داشته باشد..مانند انواع دیگر تولیدات اینتکس تخت خواب بادی کودک از طراحی ساده و خاصی برخوردار است و یکی از ساده ترین تخت خواب های بادی را تولید کرده است تا  سلیقه های متفاوت را  هم راضی نگه دارد. غیر از سادگی ظاهری در طراحی این محصول دقت شده تا رویه تخت  به صورت مواج باشد  که  این ویژگی  کاربرد زیادی دارد ، بخصوص برای کودکان تا استراحتی لذت بخش داشته باشند.این محصول به صورت گود طراحی شده تا از غلت خوردن کودکان هنگام خواب جلوگیری کنند.  این تخت بادی به دلیل ویژگی هایی که دارد از جنس بسیار مقاومی نیز برخوردار است ، جنس رویه این تخت بادی PVC مخملی ، جنس بخش کناری از PVC طرح چرم و جنس کف از PVC دولایه می باشد.استفاده از این جنس در طراحی تخت خواب های بادی علاوه بر اینکه باعث میشوند تا تخت خواب سبک شده ،کیفیت بالای تخت نیز از همین جنس سبب میشود.این تخت خواب نیز به دلیل استفاده از جنس PVC در ساختار خود مقاومت زیادی در مقابل ضربه و فشار داشته و کودکان میتوانند بدون نگرانی از آسیب دیدن تخت از آن استفاده کنند.

جمع بندی

تخت خواب بادی کودک دارای جنس بسیار مقاومی است و در کنار کیفیت بالا ابعاد مناسبی داشته که استفاده از آن را برای کودکان ساده تر کرده است.علاوه بر این این تخت بادی در نوع خانگی طراحی و تولید شده و با توجه به شکل ظاهری که دارد می توان در هر جایی از خانه استفاده نمود.در این تخت خواب بادی از جنس PVC استفاده شده تا کودکان هنگام استفاده از آن راحتی زیادی داشته باشند. این تخت دارای یک پمپ باد برقی سرخود می باشد که در قسمت کناری محصول تعبیه شده و کمک بسیاری به استفاده آسان تر از محصول می کند.این تخت بادی همان گونه که از نامش پیداست برای استفاده کودکان طراحی و تولید شده است و خاصیت ها بسیاری بخصوص برای کودکان دادر  تخت بسیار راحتی است. 

نوع
خانگی
طول
168 سانتی متر
عرض
107 سانتی متر
ارتفاع
25 سانتی متر
تحمل وزن
116 کیلو گرم
جنس رویه
PVC با رویه مخملی
جنس بخش کناری
مخمل
جنس کف
مخمل دولایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
-
سایر ویژگی ها
دارای تشک بادی مجزا
دارای سطح موج دار
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما
ساک حمل
ندارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...