چادر مسافرتی اتوماتیک کیت

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: اتوماتیک
  • طول: 270 سانتی متر
  • عرض: 240 سانتی متر
  • ارتفاع: 175 سانتی متر
4,900,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی اتوماتیک کیت ، شرکت اینتکس تهران انواع چادر های مسافرتی را با ویژگی هایی بسیار در فروشگاه اینترنتی خود عرضه می کند که هر خریداری می تواند با مراجعه به سایت اصلی این شرکت اقدام به خرید این محصولات بکند. چادر مسافرتی اتوماتیک کیت یکی از چادر های موجود در این شرکت می باشد که ظرفیت 10 نفر را داراست. طول این چادر مسافرتی 270 سانتی متر ، عرض چادر 240 سانتی متر و ارتفاع آن 175 سانتی متر می باشد. این چادر ظرفیت 5 نفر را در حالت دراز کش دارد. قابلیت راه اندازی به صورت اتوماتیک نیز از ویژگی های مهم این چادر می باشد.

چادر مسافرتی اتوماتیک کیت

چادر مسافرتی اتوماتیک کیت یکی دیگر از محصولاتی است که امروزه مورد استفاده افراد برای رفتن به مسافرت قرار می گیرد و جزو اساسی ترین وسایلی است که می بایست به همراه افراد باشد. این چادر مسافرتی طراحی منحصر به فرد دارد و می تواند با دوام بالا مدت زمان زیادی استفاده شود و علاوه بر آن قادر به به کار گیری در مناطق مختلف است. با داشتن این محصول افراد می توانند به راحتی در محل هایی که دارای آب و هوای نامساعد است حضور پیدا کنند و بهترین شرایط را تجربه نمایند. چنین محصولی علاوه بر کارایی ها و قابلیت هایی که بر اساس طراحی آن به وقوع پیوسته است می تواند دارای دوام و طول عمر بالا یی باشد تا استفاده کنندگان در هر شرایطی بتوانند از وجود آن بهره مند شوند. چادر مسافرتی دارای رنگبندی جذابی در بدنه می باشد که سبب جذابیت محصول شده است تا در محل های مختلف مورد پسند افراد قرار بگیرد. از این رو دارای ویژگی های مطلوبی می باشد که از نظر منتقدین جزو محصولاتی با طول عمر بالا است. برای خرید این محصول و کسب اطلاعات در مورد آن با ما همراه باشید.


خصوصیات چادر مسافرتی 

این محصول خاص دارای سازه هایی از جنس آلومینیوم است که از نوع اتوماتیک می باشد و با این روش نصب و راه اندازی می گردد. این محصول خاص از یک رویه بدنه نیز تشکیل شده است که از نوع پارچه شمعی است که ضد آب بوده و دارای استحکام لازم می باشد. با وجود چنین بدنه ای استفاده از محصول هم آسان می شود و هم به بیش ترین میزان انجام می شود. علاوه بر آن این چادر مسافرتی دارای دوام بالا نسبت به محصولات مشابه است و در زمان استفاده بیش ترین کارایی را دارد. بدنه منحصر به فرد چادر مسافرتی دارای ضخامت است که می تواند در برابر عوامل مختلف مقاوم باشد. چادر مسافرتی یک وسیله کاربردی در جنگل و مناطق کوهستانی است و می تواند بهترین گزینه برای گردشگران و کوهنوردان باشد. با این وجود است که افراد در چنین محل هایی دارای سر پناه می شوند و می توانند به راحتی اقامت داشته باشند. مدت زمان سفر با وجود چادر مسافرتی افزایش می یابد و به طولانی مدت می انجامد. چادر مسافرتی سازه های پیشرفته ای دارد که خارج از بدنه واقع شده اند و با بند هایی به سازه ها متصل است.


چگونگی نصب محصول

همن طور که گفته شد این چادر مسافرتی دارای سیستم راه اندازی آسان است و از نوع اتوماتیک می باشد. به همین خاطر است که سازه های آن به روش اتوماتیک طراحی شده اند و می تواند در زمانی کم نصب شود. با این وجود است که نصب محصول آسان است و به وسیله در دست داشتن برخی وسایل و ابزار انجام می شود. این ابزار در کنار چادر مسافرتی وجود دارد و با خرید آن به افراد داده می شود. طناب و میخ نصب یکی از این ابزار ها می باشد که در کنار محصول می تواند کاربرد داشته باشد و بدنه را به سطح زمین متصل کند. همچنین در شرایط مختلف محصول را ثابت نگه می دارد و سبب تحرک محصول بر روی سطح نمی شود. تمامی این مراحل در دفترچه راهنمای محصول آمده است که می بایست قبل از نصب به طور کلی خوانده شود.


مناسب برای خانواده 

این چادر مسافرتی بر اساس امکاناتی که دارد می تواند برای خانواده ها استفاده شود و قادر به گنجایش 5 فرد به طور همزمان در داخل خود می باشد. این چادر مسافرتی مناسب استفاده افراد خانواده می باشد و می تواند برای خانواده های پر جمعیت استفاده شود و کاربرد مفیدی داشته باشد. با این وجود با توجه به تعداد بالا خانواده ها قادر به سفر کردن هستند و می توانند پناهگاهی امن را داشته باشند. با این وجود در هر شرایطی محصول نصب و استفاده می شود.


خرید

چادر مسافرتی اتوماتیک کیت را می توان با داشتن کیفیت مطلوب از فروشگاه اینتکس ایران در تهران خریداری کرد.

نوع
اتوماتیک
طول
270 سانتی متر
عرض
240 سانتی متر
ارتفاع
175 سانتی متر
ظرفیت
10 نفره
جنس بدنه
پارچه شمعی برزنتی
جنس پایه ها
آلومینیوم
اتوماتیک
بله
درپوش
خیر
ضد آب
بله
تعداد پنجره
3
سایر ویژگی ها
ساخت شرکت کیت
ظرفیت دراز کش 5 نفر
قابلیت راه اندازی اتوماتیک
اقلام همراه
ساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...