عنوان مقاله : آنچه قبل از خرید استخر بادی باید بدانید

استخر بادی یکی از جذاب‌ترین و محبوب‌ترین محصولات برای تفریحات تابستانی در آب است . این نوع استخر به صورت قابل حمل بوده و به راحتی می‌توان آن را در هر مکانی نصب ، راه اندازی و استفاده کرد . استخر بادی دارای ساختاری بسیار ساده است که از بدنه ای کاملا بادشونده ساخته شده است و این قسمت دارای دریچه هایی می باشد که قابلیت اتصال به انواع پمپ باد دستی و یا برقی را دارد و در مدت زمان کوتاهی می توانید آن را راه اندازی کنید . استخرهای بادی دارای ساختارهای متنوع و شکل های ظاهری مختلفی می باشند که برای رده های سنی مختلف تولید شده اند و بهترین انتخاب برای آب تنی در باغ و ویلا و یاحتی محیط های کوچک تر همانند پارکینگ و پشت بام خانه ها می باشند . خرید استخر بادی باید با اطلاعات کافی صورت بگیرد تا برترین و کاربردی ترین انتخاب را داشته باشید ، به همین خاطر در این مقاله قصد داریم تا اطلاعات مفیدی را در اختیارتان بگذاریم و به بهترین تصمیم گیری دست پیدا کنید .


یکی از مزیت‌های استخر بادی این است که به راحتی نصب و حمل می‌شود و نیازی به تخصص فنی ندارد. همچنین، استخر بادی دارای قابلیت تنظیم ارتفاع آب بوده که برای استفاده در برخی فعالیت‌های آبی، مانند شنا و ورزش‌های آبی، بسیار مفید است. در نهایت، مقرون به صرفه بودن استخر بادی به عنوان یک محصول تفریحی و ورزشی برای خانواده‌ها و دوستان را باید به عنوان یکی از مهمترین مزایای آن برشمرد. با توجه به تمام این مزایا، استخر بادی یکی از محصولات محبوب و پرفروش در بازار محصولات بادی به شمار می رود .

 حال در این بخش قصد داریم تا بهترین برندهای تولید کننده‌ی استخر بادی را برایتان معرفی کنیم . البته باید توجه داشته باشید که انتخاب بهترین برند، به ویژگی‌هایی که شما در یک استخر بادی می‌خواهید، بستگی دارد. در زیر لیستی از برترین برندهای تولید کننده‌ی استخر بادی را برایتان آورده‌ام:

استخر بادی اینتکس intex 

برند Intex، یکی از برترین و معروف‌ترین برندهای تولید کننده‌ی استخر بادی در جهان است. این برند برای تولید محصولاتش، از مواد با کیفیت و مقاومی استفاده می‌کند و طراحی بسیار زیبا و عملکرد عالی دارد. استخر بادی اینتکس، با اندازه‌های مختلفی از جمله استخرهای کوچک برای کودکان تا استخرهای بزرگ برای خانواده‌ها و دوستان، تولید می‌شوند که استخر بادی کودک اینتکس را می توان از پرفروش ترین نمونه های این محصولات در بازار دانست زیرا از ابتدا نیز ماهیت تولید استخرهای بادی برای این رده سنی بوده است .

استخرهای بادی اینتکس با قیمت مناسب و کیفیت بالا، در بازار به شدت محبوب هستند و بیشتر مشتریان با این برند راضی هستند. علاوه بر این، شرکت Intex، تعداد زیادی از لوازم جانبی برای استخرهای بادی خود را نیز تولید می‌کند، که شامل پمپ باد در نمونه های دستی ، برقی و یا پایی و همچنین پمپ های تصفیه آب که البته برای استخر ایزی ست مورد استفاده قرار می گیرند می‌شوند. در کل، اگر به دنبال یک استخر بادی با کیفیت و قیمت مناسب هستید، برند Intex یکی از بهترین گزینه‌هاست.

استخر بادی بست وی Bestway 

استخر بادی برند Bestway نیز یکی دیگر از برترین برندهای تولید کننده‌ی استخر بادی در جهان است. این برند با داشتن تکنولوژی پیشرفته و کیفیت بالا در تولید محصولاتش، محبوبیت بسیاری را در بین مصرف‌کنندگان به دست آورده است. استخر بادی بست وی را می توان در تمامی رده های سنی از کودک تا نوجوان و بزرگسال در بازار مشاهده کرد که مدل های بسیار متنوعی نیز دارد . یکی از مزیت های استخر بادی بست وی را می توان نوآوری در تولید این محصولات دانست ، زیرا سال به سال که جلوتر می رویم ، امکاناتی همچون سرسره و آبپاش های کودک درون بسته بندی این محصولات می تواند هیجان بی نظیری را در هنگام آب تنی به وجود آورد .

ویژگی های یک استخر بادی خوب می تواند مطابق با موارد زیر باشد :

اندازه و ابعاد مناسب: یک استخر بادی خوب باید ابعاد مناسبی داشته باشد که بتوانید به راحتی در آن شنا کنید و همچنین افراد بیشتری بتوانید از این محصولات کاربردی بهره مند شوید .

جنس و متریال بسیار باکیفیت : استخر بادی باید از جنس و متریال باکیفیتی ساخته شده باشد تا دوام و مقاومت بالایی داشته باشد و به راحتی نشکند یا پاره نشود. از برترین مواد اولیه ای که در ساخت استخرهای بادی توسط برندهای مطرح جهانی همچون اینتکس و بست وی استفاده می باشود ، می توان به پی وی سی چرمی یا همان وینیل اشاره داشت که مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار ، ضربه و حجم بالای آب دارد .

طراحی زیبا و مناسب: استخر بادی خوب باید دارای طراحی زیبا و جذاب باشد که با محیط اطراف هماهنگ باشد و به خصوص توجه کودکان را به خوبی به سمت خود جلب نماید تا حس رضایت بخشی از آب تنی داشته باشند .

قابلیت نصب و جمع‌آوری آسان : استخر بادی خوب باید دارای قابلیت نصب و جمع‌آوری آسان باشد تا بتوانید به راحتی آن را نصب کنید و در مکان‌های مختلف در مدت زمان کوتاهی پس از راه اندازی بتوانید به استفاده از آن بپردازید .

ایمنی: استخر بادی باید دارای سیستم‌های ایمنی مناسبی باشد که از حوادثی مانند فروپاشی و ... جلوگیری کند. همچنین در صورتی که استخر بادی برای کودکان استفاده شود، باید دارای سیستم‌های ایمنی خاصی برای حفاظت از کودکان باشد. استخر بادی باید دارای پایداری مناسبی باشد تا در صورتی که با باد مواجه شود و یا در هنگام آب تنی حجم بالای فشار به آن وارد شد ، بتواند به راحتی ایستادگی کند و از استحکام خود را از دست ندهد .

قابل حمل: استخر بادی باید دارای وزن و اندازه مناسبی باشد تا به راحتی بتوانید آن را جابجا کنید و در هر مکانی که می‌خواهید استفاده کنید.

ضمانت کیفیت و گارانتی: برند‌های معتبری که استخر بادی تولید می‌کنند، باید ضمانت کیفیت و گارانتی را به مشتریان خود ارائه دهند تا در صورت هر گونه مشکل، به مشتریان خود خدمات پشتیبانی را ارائه کنند. با توجه به این ویژگی‌ها، می‌توانید استخر بادی مناسبی را برای خود انتخاب کنید که بهترین تجربه شنا را برای شما و خانواده‌تان فراهم کند.

قیمت استخر بادی

قیمت استخر بادی می‌تواند بسیار متفاوت باشد و بسته به اندازه، برند، کیفیت و تعداد افرادی که می‌توانند در آن شنا کنند، متفاوت است. همچنین فصل خرید و نوع فروشگاهی که از آن خریداری می‌کنید نیز می‌تواند بر قیمت تأثیر بگذارد. قیمت استخر بادی اغلب در بازار با محدوده قیمتی متفاوتی از ۵۰۰ هزار تا ۳ میلیون تومان مشاهده می‌شود. اما برای اطمینان از کیفیت و اصالت محصول بهتر است از فروشگاه‌های معتبر و برندهای اصلی خرید کنید. همچنین می‌توانید از فروشگاه‌های آنلاین و سایت‌های خرید و فروش محصولات جانبی استفاده کنید که قیمت‌های رقابتی‌تری ارائه می‌دهند، اما بهتر است قبل از خرید، از کیفیت و اصالت محصول اطمینان حاصل کنید.

فروشگاه اینتکس تهران به عنوان نمایندگی برتر فروش محصولات بادی در ایران ، اقدام به عرضه جدیدترین استخرهای بادی کرده است که در این زمینه به عنوان مرجعی معتبر شناخته می شود . اینتکس تهران فروشگاه اینترنتی و حضوری می باشد که علاوه بر امکان خرید اینترنتی استخر بادی می توانید خرید حضوری را نیز در استان تهران تجربه نمایید . برای مشاهده جدیدترین استخرهای بادی از برترین برندهای تولید کننده محصولات بادی کافیست تا همین حالا به دسته بندی مربوطه از طریق منوی سایت مراجعه نمایید .