استخر بادی از کجا بخرم را بسیاری از خریداران محصولات بادی عنوان کرده اند که به دنبال یک فروشگاه معتبر برای خرید استخر بادی کودک و یا استخر بادی بزرگسال می باشند . در این مطلب قصد معرفی انواع استخر های بادی و همچنین اطلاعات درباره مرکز استخر بادی در تهران شهرستان را خواهیم داشت تا شما عزیزان بتوانید به راحتی و با اطمینان اقدام به خرید محصول مورد نظر خود کنید . 

استخر بادی یکی از عمده محصولاتی می باشد که در فروشگاه اینتکس تهران عرضه شده است و دارای نمونه های متنوعی بوده و ابعاد و طرح های مختلفی نیز دارند . استخر بادی کودک ، استخر بادی بچه گانه ، استخر بادی بزرگسال ، استخر بادی خانوادگی ، استخر بادی بزرگسال ، استخر بادی فضای باز ، استخر بادی برزنتی ، استخر بادی ایزی ست ، استخر بادی خانگی و نمونه های دیگر را می توان از سری محصولات در زمینه استخر بادی بوده و می توان با توجه به نیاز خود محصول مورد نظر خود را انتخاب نمایید . 

استخر بادی های بادی اینتکس دارای ارتفاع های مختلفی نیز می باشند که می توان از ارتفاع 10 سانتی متر تا 61 سانتی متر دسته بندی کرد . این دسته از استخر های بادی مناسب برای استفاده کودکان بوده و می توان از آن ها در داخل منزل و یا حیاط خانه ها نیز استفاده نمود . این دسته از استخر ها دارای اشکال مربعی شکل ، مستطیل ، دایره و بیضی می باشند که بسته به فضای خود می توانید محصول مورد نظر خود را انتخاب نمایید . این استخر ها از ابعاد 61 سانتی متر تولید شده اند و تا قطر 3 متر نیز وجود دارند که ابعاد مناسبی برای یک استخر بادی کودک و یا بزرگسال می باشد . ظرفیت این استخر ها نیز متغیر بوده و بسته به ابعاد تغییر خواهد کرد که می توانید با توجه به این ظرفیت و وزن محصول از این استخر ها در شرایط و مکان های مختلف استفاده نمایید . 

استخر بادی ایزی ست نیز یکی دیگر از محصولات اینتکس می باشد که عموما دارای ارتفاع هایی بالاتر از 76 سانتی متر می باشند که مناسب برای استفاده خانوادگی بوده و می توانید از آن ها در پشت بام و یا حیاط و ویلا استفاده نمود این استخر های برزنتی نیز دارای ابعاد متنوعی بوده که از قطر 244 سانتی متر آغاز شده و تا 549 سانتی متر متغیر می باشند . البته باید به نهایت ارتفاع 132 سانتی متری این استخر ها نیز اشاره نمود که بک استخر عمیق و مناسب را برای شما به ارمغان خواهند آورد . این استخر های بادی برزنتی دارای ظرفیت هایی بالاتر از 2500 لیتر بوده و طبیعتا دارای وزن زیادی نیز می باشند و می بایست قبل از استفاده از این محصولات در تراس ، بالکن و یا پشت بام ، از مقاومت سازه خود اطمینان حاصل پیدا کنید . استخر های بادی را می توانید از مرکز فروش استخر بادی در تهران و شهرستان و در شرکت اینتکس تهران تهیه کنید و یک خرید لذت بخش را تجربه نمایید .