استخر بادی اورجینال

در میان محصولات بادی می توان استخر بادی را پر فروش ترین این محصولات بدانیم چرا که با استفاده از آن ها می توان بستر های مناسبی برای تفریحات آبی برای کودکان و حتی بزرگسالان در خانه ، حیاط و ... فراهم کرد . استخر های بادی امروزه در تنوع بسیار بالایی ساخته شده اند به طوریکه می توان انواع استخر های بادی بزرگ خانوادگی و استخر های بادی کودک و نوزاد را خریداری کرد . این محصولات بادی سطح کیفی بسیار بالایی دارند و طول عمر آن ها بسیار بالاست ، اما باید در نظر داشت که در هنگام خرید استخر بادی بایستی به اصالت و اورجینال بودن محصول دقت کنید تا بتوانید بهترین و با کیفیت ترین مدل های استخر بادی را خریداری کنید . در بازار های جهانی محصولات بادی درجه 2 و کیفیت پایین نیز وجود دارد که بعضا شناخت استخر بادی متفرقه با استخر بادی اورجینال دشوار خواهد بود به همین دلیل قصد داریم تا با بیان توصیه هایی ، راهنمای خرید استخر بادی اورجینال شما باشیم .

از مهم ترین توصیه هایی که می توان نسبت به خرید استخر بادی اورجینال و اصل گفت این است که برند های شناخته شده و معتبر در زمینه تولید و فروش استخر بادی را بشناسید تا بتوانید به درستی محصول خود را خریداری کنید . شرکت های بزرگ و معتبری در زمینه ساخت محصولات بادی و استخر بادی در سراسر دنیا هستند که محبوب ترین آن ها شرکت هایی چون : اینتکس ، بست وی ، جیلونگ می باشند ، این برند ها با کیفیت ترین و متنوع ترین استخر های بادی بازار جهانی را دارند که البته پیشگامان تولید این نوع محصولات نیز می باشند . به همین دلیل با توجه به تجربه کاری بسیار بالایی که دارند با کمک بهترین طراحان و دستگاه ها ، بهترین استخر های بادی اورجینال را طراحی کردند که از سایر محصولات بادی یک سر و گردن بالا تر هستند .

شرکت های اینتکس و بست وی هر دو از شرکت های آمریکایی تولید کننده محصولات بادی هستند که می توان آن ها را از قدیمی ترین تولید کنندگان محصولات بادی دانست ، این دو برند مطرح همواره با رقابت سالم و تنگاتنگ خود سعی کردند تا بهترین و کاربردی ترین استخر های بادی را در تنوع بسیار بالا و با سطح کیفی مناسب طراحی کنند تا بتوانند تمامی نیاز ها و سلیقه های مشتریان خود را پاسخگو باشند به همین دلیل می توان گفت بیشترین تنوع استخر های بادی را برند های اینتکس و بست وی دارند . البته تنوع در سایر محصولات بادی این برند ها نیز بسیار زیاد است که همین موضوع باعث شده است تا اینتکس و بست وی را بزرگ ترین تولید کنندگان محصولات بادی در جهان دانست .

تمامی محصولات بادی تولید شده اینتکس و بست وی پس از تولید مورد ارزیابی و تست قرار می گیرند تا صحت و سلامت محصول تایید گردد تا سپس محصول به مرحله بسته بندی برسد ، از این رو می توان گفت کمتر از 1% ممکن است که محصولات بادی این شرکت ها با مشکل مواجه شوند و یا ایرادی را در طراحی داشته باشند . با این وجود بست وی ، اینتکس و سایر شرکت های معتبر و همچنین تمامی نمایندگی های فروش مرتبط استخر های بادی را با ضمانت تعمیر به فروش می رسانند .

بسته بندی استخر های بادی کودک متفرقه با استخر بادی اورجینال نیز متفاوت است ، بسته بندی های استخر های بادی اورجینال اینتکس و بست وی دارای کد محصول بوده و می توانید از صحت و سلامت محصول مطلع شوید . همچنین شما می توانید با مقایسه تصاویر بسته بندی های استخر بادی اورجینال و تطبیق آن با محصول خود به اورجینال بودن محصول و اصالت آن پی ببرید . پس همواره به نوع بسته بندی محصول و همچنین اطلاعات درج شده بر روی آن توجه داشته باشید و آن را مطالعه کنید .

همواره در هنگام خرید استخر بادی یا دیگر محصولات بادی از پمپ بودن محصول اطمینان حاصل فرمایید چرا که محصولات بادی به صورت پلمپ به فروش می رسند و تنها در مواقعی که به فروش رفته باشد می توانید محصول را باز کنید .

شما می توانید در صورت نیاز در هنگام خرید حضوری استخر بادی خود از فروشنده بخواهید تا محصول را باز کرده و آن را راه اندازی کند تا به سلامت محصول پی ببرید ، در صورت بروز مشکل می توانید محصول را به نسبت قوانین فروشگاه تعمیر و حتی تعویض کنید . فروشگاه اینترنتی اینتکس از بزرگترین فروشگاه ها و نمایندگی فروش استخر بادی در ایران است که هموطنان گرامی می توانند با خیال راحت محصولات بادی خود به ویژه استخر بادی را به صورت اینترنتی ، حضوری و تلفنی خریداری کنند . فروشگاه اینتکس همچنین محصولات بادی را با تنوع بسیار بالا در فروشگاه خود موجود کرده است که تنها با مراجعه به دسته بندی استخر بادی فروشگاه اینتکس می توانید این تنوع را ببینید .

محصولات بادی و استخر های بادی اورجینال همچنین از بهترین اجناس ساخته شده اند و همین موضوع  باعث شده تا کیفیت محصولات اورجینال بالا تر باشد . طبق تحقیق و بررسی های انجام شده نسبت به استخر های بادی اورجینال برند های بزرگی چون اینتکس ، بست وی ، جیلونگ و ... می بینیم که 99% آن ها از اجناسی چون pvc و vinyl ساخته شده اند ، این اجناس دارای ویژگی ها و خصوصیات بسیار عالی می باشند که باعث شده است تا برند های مطرح از آن ها برای ساخت استخر بادی استفاده کنند . هر دو اجناس نام برده شده در برابر رطوبت مقاوم هستند و می توانند وزن های بسیار بالا را بدون اینکه پاره شوند تحمل کنند ، به همین دلیل برای ساخت دیگر محصولات بادی چون تشک و تخت خواب بادی ، قایق بادی ، جکوزی بادی پیش ساخته و ... استفاده کرده اند .

از آن جا که استخر های بادی بزرگ ممکن است در برابر اجسام تیز و برنده آسیب پذیر باشند در صورت استاده نادرست ممکن است سوراخ شوند به همین دلیل در کنار بیشتر استخر های بادی اورجینال بسته های تعمیراتی قرار دارند که در صورت آسیب دیدن محصول بادی خود می توانید با کمک لیبل و چسب های مخصوص تعمیراتی ، قسمت آسیب دیده استخر خود را ترمیم کنید . در کنار استخر های بادی بزرگ معمولا پمپ های باد دستی نیز قرار دارند که با استفاده از آن ها می توانید استخر بادی خود را به سرعت راه اندازی کنید .

استخر بادی اورجینال

همواره تمامی مردم به دنبال این هستند که انواع وسیله ها و کالای خود را از برند های اورجینال خریداری کنند ، چرا که محصولات اورجینال به دلیل داشتن کیفیت بالا شناخته شده هستند و خرید محصولات اورجینال می تواند اطمینان خاطری برای خریداران باشد تا بتوانند با دلی خوش و با حال خوب از این محصولات استفاده کنند . این موضوع در محصولات بادی به خصوص استخر بادی نیز صدق کرده و همواره خریداران دوست دارند که با خرید استخر بادی اورجینال خیالشان از بابت کیفیت این محصولات راحت باشد . 

استخر های بادی وسیله ها و ابزار های بسیار خوب برای بازی و آب تنی هستند که مدل های کودکانه آن بیشتر جنبه بازی و یا حمام کردن را داشته و مدل های بزرگسال استخر بادی نیز بیشتر برای ریلکس کردن و تفریح در کنار کودکان طراحی شده اند . اما در این بخش ما به موضوع اصلی یعنی استخر بادی اورجینال خواهیم پرداخت و سعی خواهیم کرد تا شما با را با انواع استخر بادی اورجینال آشنا کرده تا بتوانید بهترین و مناسب ترین مدل ها را انتخاب و با اطمینان خاطر از آن ها استفاده کنید . 

در واقع برند های معتبری که استخر های بادی با کیفیت بسیار عالی و استاندارد تولید می کنند به دلیل محبوبیت روز افزون و فروش بسیار بالایی که کسب می کنند به عنوان برند های اورجینال شناخته می شوند و محصولات بادی آن ها و استخر بادی آن ها با عنوان اورجینال یا کالای اصلی شناخته می شوند ، بنابراین در صورتی که شرکت های ثانویه ای تولیداتی را مشابه شرکت های اصلی تولید کنند به دلیل اینکه شرکت اصلی نبوده و ممکن است همان کیفیت اصلی برند اولیه را نداشته باشند ، به عنوان محصولات کپی و تقلبی شناخته می شوند . 

بنابراین بهتر است که برند هایی را بشناسید که به عنوان اولین و بهترین شرکت های تولید کننده استخر بادی در دنیا شناخته می شوند و محصولاتی اورجینال و اصلی را تولید می کنند . بنابراین در ادامه مطلب همراه ما باشید تا شما را با این برند ها آشنا کرده و راه های شناخت یک استخر بادی اورجینال را به شما بگوییم تا در صورت خرید اینترنتی استخر بادی اورجینال و یا خرید استخر بادی اورجینال به صورت حضوری بتوانید آن ها را تشخیص و خریداری کنید . 

استخر بادی اینتکس از بهترین استخر های بادی است که توسط یک شرکت بزرگ و معروف به نام اینتکس تولید شده و شاید در سراسر دنیا وقتی نام استخر بادی اورجینال گفته می شود ، همه تنها نام استخر بادی اینتکس را به خاطر می آورند . استخر های بادی اینتکس بدون شک با کیفیت ترین و شناخته شده ترین استخر های بادی اورجینال بازار هستند که به دلیل تولیداتی خاص و با کیفیت بسیار عالی اینچنین شناخته شده اند و افراد زیادی نیز سعی دارند تا استخر های این شرکت را تهیه کرده و از آن ها استفاده کنند . برند اینتکس یک برند آمریکایی است و می توان گفت که قدیمی ترین و با سابقه ترین شرکت های فعال در حوزه ساخت و فروش استخر بادی اورجینال می باشد . 

این شرکت تولیداتی بسیار موفق و با تنوع بسیار زیاد دارد که می توانید در جستجوی های خود مشاهده کنید که تنوع بسیار زیادی از استخر های بادی اینتکس وجود دارد که برای رده های سنی مختلف از نوزادان و کودکان گرفته تا استخر های بادی بزرگسال و برخی از استخر های بادی ایزی ست که ابعادی به مراتب بزرگتر را داشته که برای استفاده خانوادگی تولید شده اند و به عنوان استخر شنا ویلایی شناخته می شوند . 

استخر بادی اورجینال اینتکس در مدل های جدید تر خود با تغییراتی اساسی و بهتر ، کیفیت بسیار بیشتری را داشته و البته از نظر زیبایی نیز خاص تر و پسندیده تر شده اند ، به همین علت است که شرکت اینتکس هر ساله سعی داشته تا با تولیدات جدید تر و بهتر ، محبوبیت خود را میان هواداران کسب کند . شرکت اینتکس چندین سال است که خط تولید خود را در کشور چین قرار داده است تا اینچنین تولیدات خود را انبوه تر کند و همچنین استخر های بادی با تیراژ بسیار بیشتر و با طراحی های مختلف البته با کیفیت بالا ولی با قیمت ارزان تر تولید کند که در این مسیر نیز بسیار موفق بوده و نتیجه آن را هنوز هم می توان از فروش بسیار عالی و محبوبیت این برند مشاهده کرد . 

به دنبال نام استخر بادی اورجینال اینتکس ، نام استخر های بادی بست وی نیز به چشم می خورد که شاید محبوبیتی هم اندازه با استخر های بادی برند اینتکس دارد ، دلیل آن نیز به مانند شرکت اینتکس تولیداتی بی نظیر و با طراحی های خاص و منحصر به فرد است که توانسته به خوبی به یکی از رقبای اصلی برند اینتکس تبدیل شود و به یک رقابت سالم در تولید استخر بادی اورجینال تبدیل شود . این برند نیز شرایطی مشابه با برند اینتکس داشته و تولیدات خود را در کشور چین قرار داده است ولی محصولاتش تحت لیسانس آمریکا بوده و کیفیت بسیار عالی دارد . 

این برند ها تولیدات خود را همواره مورد تست و ارزیابی قرار داده و توانسته اند محصولات خود را طی سال ها فعالیت از نظر کیفیتی ارتقاء دهند . به همین علت است که برند بست وی نیز به مانند اینتکس به عنوان برند اورجینال خارجی شناخته می شود . به دنبال ای برند ها می توان دو برند دیگر را نیز معرفی کرد که می توان گفت استخر بادی اورجینال تولید کرده و از بهترین ها در این صنعت هستند ، این دو برند ، شرکت های جیلانگ و اینتایم هستند که استخر های بادی اورجینالی را تولید می کنند که می تواند با دو برند قبلی برابری کند . این برند ها از پایه در کشور چین تاسیس و فعالیت می کنند و خط تولید آن ها و حتی دفتر مرکزی آن ها نیز در کشور چین قرار دارد ، ولی تولیداتی را داشته که در سراسر جهان به خوبی مورد استقبال قرار گرفته است . این دو برند شاید یک پله پایین تر از برند های اینتکس و بست وی باشند . 

از نظر راه های شناخت استخر بادی اورجینال در مرحله اول باید به نکته بسیار مهم توجه کنید که آن هم خریداری این محصولات بادی از نمایندگی های معتبر و یا فروشگاه های بزرگ و شناخته شده است . تنها نمایندگی استخر بادی اورجینال در تهران و در ایران ، فروشگاه اینتکس تهران می باشد که چند دهه سابقه در این حوزه داشته و نمایندگی استخر بادی اینتکس و استخر بادی بست وی بوده و شما می توانید با اطمینان خاطر از کیفیت محصولات و اصالت کالا محصولات خود را انتخاب و خریداری کنید . 

با توجه به اعتمادی که می توانید به فروشگاه اینترنتی اینتکس کنید ، با خیالی راحت حتی می توانید اقدام به خرید اینترنتی استخر بادی اورجینال کرده و با پسندیدن این محصولات بادی با تصاویری که توسط فروشگاه و نمایندگی تهیه شده است و اطلاعات دقیقی که از محصولات در اختیارتان قرار گرفته است ، خرید های خود را انجام داده و به سادگی سفارش های خود را ثبت و استخر بادی اورجینال خود را چند روز بعد و یا در صورت ساکن بودن در تهران و یا شهر هایی که فروشگاه اینتکس نمایندگی دارد ، در همان روز تحویل بگیرید . 

و اما راه های دیگری که برای ساخت استخر بادی اورجینال وجود دارد ، نوع بسته بندی و باکس محصول بادی است ، برند های بزرگ و معروف همچون intex و bestway در کنار جعبه دارای بارکد و یک کد اختصاصی محصول می باشد که می توانید با جستجو کد محصول ، تصاویر و اطلاعات آن را در اینترنت مطالعه کنید . همواره از خرید استخر های بادی که داخل جعبه نیستند و یا از حالت وکیوم شده خود خارج شده اند ، خریداری نکنید . 

شما عزیزان می توانید حتی خرید های خود را به صورت حضوری از فروشگاه تهران اینتکس انجام دهید ، چرا که در خرید های حضوری شما می توانید محصولات را از نزدیک مشاهده کرده و با در نظر داشتن مدل و ابعاد یا سایر ویژگی های محصول انتخاب خود را کرده و استخر بادی اورجینال خود را نیز خریداری کنید و حتی از فروشگاه بخواهید تا محصول را برای شما راه اندازی کند تا آن را مشاهده کنید . امیدواریم که با مطالعه این مطلب بهتر و راحت تر بتوانید استخر بادی اورجینال خود را خریداری کنید .