عنوان مقاله : استخر بادی برای نوزاد

استخر بادی یکی از محبوب ترین و البته پرفروش ترین دسته بندی های محصولات بادی می باشد که در سال های گذشته در جهت کاربردهای بسیاری مورد استفاده قرار گرفته است . یکی از موارد پرمصرف استخر های بادی را می توان جهت آب تنی کودکان و نوزادان در نظر گرفت که برای این امر نیز اتفاقا به خوبی استانداردسازی شده است تا بهترین عملکرد را از خود به نمایش بگذارد . استخر بادی برای نوزاد یکی از انتخاب های بسیاری از خانواده ها می باشد تا محیطی امن و دوست داشتنی را برای آب تنی نوزاد خود فراهم آورند ؛ این محصولات به گونه ای ساخته شده اند که قابلیت استفاده در حمام را نیز دارند و برای استفاده از آن ها در محیط های سرپوشیده و یا روباز محدودیتی نخواهید داشت .

خرید استخر بادی برای نوزادان می تواند چالش های خاص خود را داشته باشد و در این مسیر بهتر است ابتدا به اطلاعات مفیدی در خصوص ساختار و طرز کارایی استخرهای بادی برسید تا بتوانید بهترین انتخاب را برای کودک خود رقم بزنید . استخرهای بادی از ابتدا نیز برای استفاده کودکان طراحی و به بازار عرضه شدند و سپس با پیشرفت های صورت گرفته و همچنین افزایش تقاضا از سمت بزرگسالان ، توجه شرکت های سازنده را به خود جلب کردند تا در ابعاد بزرگ تر به بازار عرضه شوند . یکی از مهمترین پارامترهایی که در هنگام خرید استخر بادی کودک باید مدنظر داشته باشید ، عمق آب استخری است که  انتخاب می کنید .

استخرهای بادی به طور کلی در جهت آب تنی مورد استفاده قرار می گیرند و عمق آب زیادی نخواهند داشت و مناسب برای شنا نیستند . به همین خاطر عمق آب استاندارد این محصولات از 20 سانتی متر تا حداکثر 60 سانتی متر می باشد که در مدل های مختلف این عمق آب متغیر می باشد اما از بازه ذکر شده بالاتر و یا پایین تر نخواهد رفت . توصیه می کنیم اگر قصد خرید استخر بادی برای نوزاد خود را دارید ابتدا به عمق آب استخر و سپس ابعاد کلی استخر توجه ویژه ای داشته باشید . اگر قصد استفاده از استخر بادی نوزاد در خانه را دارید بهتر است تا محیط مورد نظر را اندازه گیری کنید و سپس استخری را انتخاب کنید که متناسب با ابعادی محیط مورد نظر شما باشد تا بهترین عملکرد را از استخر مشاهده کنید زیرا استخرهای بادی کودک دارای مدل های بسیار متنوعی می باشند و در فروشگاه امکان سردرگمی خریداران وجود خواهد داشت .

یکی دیگر از پارامترهای کلیدی در هنگام انتخاب استخر بادی کودک را می توان جنس بدنه این محصولات و متریال استفاده شده در ساختار بدنه آن ها دانست . پارامتری که در تماس مستقیم با بدن نوزاد می باشد و این امر نشان از اهمیت بالای این ویژگی خواهد داشت . برترین و پرمصرف ترین متریال استفاده شده در ساختار بدنه استخرهای بادی را می توان مواد اولیه ای به نام وینیل یا همان پی وی سی دانست که به صورت طرح چرم در ساختار استخرهای بادی مورد استفاده قرار می گیرد . این نوع متریال مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربه دارد و بازیگوشی های کودکانه نمی تواند آسیب بالایی به بدنه وارد کند . 

البته باید مدنظر داشته باشید که از پریدن کودک در محیط استخر به صورت نامتعارف و یا برخورد اجسام تیز و دارای حرارت بالا به بدنه استخر جلوگیری کنید زیرا نه تنها استخرهای بادی بلکه تمامی محصولات بادی در برابر اجسام تیز و یا حرارت بالا آسیب پذیر می باشند . متریال پی وی سی یا همان وینیل طرح چرم با ضخامت لایه ای استاندارد می تواند بهترین انتخاب برای استخر بادی باشد که انتخاب می کنید . این متریال کاملا ضد آب و همچنین ضد حساسیت می باشد و سازگاری بالایی با پوست بدن افراد نیز دارد ؛ به همین خاطر در صورت کشیده شدن پوست بدن بر روی بدنه استخر نیز هیچ گونه خراشی بر روی بدن ایجاد نخواهد شد و با خیالی راحت می توانید از دیدن آب تنی کودک تان درون استخر لذت ببرید .


یکی از سوالات پرتکرار در هنگام خرید استخر بادی نوزاد ، مرتبط با نحوه راه اندازی این محصولات می باشد که دغدغه بسیاری از خانواده ها است . در پاسخ به این سوال باید بگوییم که استخرهای بادی نوزاد اغلب بدون پمپ باد سرخود و همچنین پمپ باد مجزا می باشند اما به راحتی می توانید انواع پمپ باد دستی و یا برقی مجزا را از نمایندگی اینتکس تهران به صورت جداگانه خریداری کنید . در بخشی از بدنه استخرهای بادی ، دریچه باد دو کاره تعبیه می شود که قابلیت اتصال به انواع پمپ باد دستی و یا برقی را دارد و به این طریق می توانید در مدت زمان کوتاهی بسته به ابعاد استخری که در اختیار دارید ، اقدام به راه اندازی استخر نمایید . دریچه های باد دو کاره به گونه ای می باشند که علاوه بر راه اندازی سریع ، در جهت تخلیه باد سریع نیز کمک شایانی به شما می کنند و با توجه به تست های صورت گرفته ، مدت زمان راه اندازی استخرهای بادی در کوچک تری استخر تا بزرگ ترین مدل ها می تواند از دو دقیقه تا نهایتا پنج دقیقه زمان از شما بگیرد .

قیمت استخر بادی نوزاد بسته به بسیاری از پارامتر ها از جمله جنس بدنه ، ابعاد و ظرفیت ، لوازم جانبی که درون بسته بندی محصول وجود دارد و همچنین نرخ ارز در کشور تعیین می شود . قیمت استخرهای بادی به دلیل وارداتی بودن ، رابطه مستقیمی با نرخ ارز در کشور دارند و نوسان قیمتی در این حوزه می تواند قیمت استخر بادی را نیز تغییر دهد . به همین خاطر نمی توان قیمت دقیقی را در این مقاله که به صورت جامع اقدام به بررسی استخرهای بادی نوزاد کرده است عنوان نمود . پیشنهاد می کنیم برای استعلام دقیق قیمتی به دسته بندی مربوطه از طریق منوی سایت مراجعه کرده و یا با شماره تلفن های موجود در بخش های مختلف همین وب سایت تماس بگیرید و علاوه بر استعلام قیمتی از مشاوره تخصصی رایگان بهره مند شوید . فروشگاه اینتکس تهران به عنوان اولین و برترین نمایندگی فروش استخر بادی در ایران ، جدیدترین مدل ها را از برترین برندهای جهان همچون اینتکس ، بست وی و اینتایم فراهم آورده است و همین حالا می توانید این محصولات را در دسته بندی استخر بادی از طریق منوی سایت ، مشاهده کرده و اقدام به ثبت سفارش نمایید تا در کوتاه ترین زمان ممکن هر جای ایران که هستید ، استخر بادی منتخب خود را درب منزل تحویل بگیرید .