استخر بادی بزرگسال اینتکس ، تفریحات آبی را امروزه می توان یکی از لذت بخش ترین و پر هیجان ترین نوع تفریحاتی دانست که در میان تمامی مردم جهان محبوبیت بالایی دارد و عموما در فصول گرم سال یکی از پایه های اصلی تفریحات می باشد . وجود استخرهای سنتی در هر خانه ای امکان پذیر نمی باشد و عموما راه اندازی استخرهای بتنی می تواند علاوه بر جا گیر بودن ، هزینه های گزافی را نیز به شما متحمل کند که در این شرایط اقتصادی شاید راه اندازی این گونه استخر ها منطقی نباشد . اما برای رفع این مشکل سالیان درازیست که استخر های بادی به کمک تمامی اقشار جامعه آمده اند و تقریبا به طور کلی این مشکل را برطرف و انجام تفریحات آبی را برای همه امکان پذیر کرده اند . یکی از مزیت های انواع استخر های بادی سهولت در راه اندازی و همچنین استفاده آسان از آن ها می باشد و همچنین بهترین گزینه برای استفاده در خانه هایی می باشند که فضای کمی برای تفریح دارند و به گونه ای می توان گفت که استخرهای بادی حتی قابلیت استفاده در محیط های آپارتمانی را نیز دارند و هزاران مزایا و مشکلات دیگر که در این زمینه می خواهیم در این مقاله بحث کنیم و اطلاعات دقیقی را قبل از خرید استخر بادی بزرگسال در اختیار شما قرار دهیم تا خریدی آگاهانه را متناسب با نیازهایتان داشته باشید پس در ادامه این مسیر همراه ما باشید .

در این مقاله اقدام به بررسی مزایا و معایب استخرهای بادی بزرگسال ، کمپانی های سازنده استخرهای بادی ، جنس بدنه استخرهای بادی ، نحوه صحیح راه اندازی و همچنین معرفی برترین مدل های استخر بادی بزرگسال برای استفاده هر چه بهتر می پردازیم پس در ادامه راه می توانید اطلاعات مفیدی را کسب کنید . ابتدا باید بگوییم که ساخت استخرهای بادی بزرگسال و کودک طبق آزمون و خطاهای بسیاری در طول سالیان طولانی ادامه پیدا کرده است و امروزه جنسی که بدست شما برای استفاده می رسد بسیار کاربردی می باشد و از بهترین نوآوری ها درون آن استفاده شده است تا پاسخگوی نیازهای شما عزیزان باشد . حال وقت آن رسیده است تا به سراغ اولین نکته قابل بررسی یعنی جنس بدنه استخرهای بادی برویم و بدانیم در ساخت محصولات بادی از چه نوع متریالی و به چه دلیلی استفاده می شود . در این بخش از مقاله باید با متریالی به اسم وینیل یا پی وی سی آشنا شوید که ماده اصلی تشکیل دهنده محصولات بادی از ابتدای تولید می باشد و محبوبیت بالایی نیز در میان مصرف کنندگان دارد و از این رو به خوبی توانسته است توجه کمپانی های تولید کننده را نیز جلب کند و این امر در استفاده دائمی این متریال در ساخت محصولات بادی بسیار تاثیر گذار بودن است .


 نرم بودن و همچنین سازگاری بالا با پوست بدن انسان باعث شده است تا از وینیل طرح چرم در ساخت استخرهای بادی کودک و بزرگسال استفاده شود . همچنین یکی از قابلیت های وینیل طرح چرم ضد آب بودن و همچنین جلوگیری از درز آب به بخش های بیرونی می باشد که اغلب برای بالا بردن سطح استحکام این محصولات در بخش های مختلف از وینیل دو لایه استفاده می شود که مقاومت بالایی را همچنین برای استفاده چندین نفر به صورت همزمان دارد . در برخی استخرهای بادی به منظور جلوگیری از آسیب کلی به بخش های دیگر در صورت آسیب دیدن یک بخش ، لایه های مختلف در هنگام ساخت برای استخر تعبیه می شود که هر کدام از این لایه ها به صورت جداگانه باد می شوند ، این امر باعث می شود که به هنگام استفاده اگر بخشی از استخر بادی دچار آسیب دیدگی شدن ، فقط باد آن بخش خالی می شود و بخش های دیگر بدون مشکلمی توانند به کار خود ادامه دهند که جای نگرانی ندارد زیرا در ادامه توضیح می دهیم که محصولات بادی قابلیت تعمییر را توسط پکیج تعمییرات دارند و همچنین اگر استخر بادی خود را از نمایندگی رسمی برند اینتکس و بست وی در ایران یعنی فروشگاه اینتکس خریداری کرده اید باید بگوییم که محصول شما دارای ضمانت کیفیت و خدمات پس از فروش حرفه ای می باشد تا در صورت بروز مشکل به راحتی با تلفن های مشاوره تماس گرفته و محصول خود را به کارشناسان ما بسپارید تا به صورت دقیق اقدام به رفع آسیب دیدگی کنند و محصول را برای شما به صورت مجدد ارسال کنند .

 در این بخش بادی بگوییم که در هنگام خرید استخر بادی به خوبی از معتبر بودن مرکز خرید اطمینان حاصل کنید زیرا محصولات بادی در ایران توسط فروشگاه های متفرقه و با کیفیت های غیر اصل عرضه می شوند که خرید آن ها جز دردسر و دغدغه حاصلی نخواهد داشت ، در این خصوص ما می توانیم فروشگاه اینتکس را که سابقه فعالیت پانزده ساله دارد و دارای فروشگاه حضوری در استان تهران و مازندران می باشد معرفی کنیم تا به خیالی راحت بتوانید تنوع گسترده محصولات را مشاهده و در صورت نیاز با پایین ترین قیمت و بالاترین کیفیت خریداری کنید.

استخرهای بادی به طور کلی در دو دسته استخرهای تماما بادی و استخرهای لبه بادی یا همان استخرهای ایزی ست عرضه می شوند که هر کدام از آن ها برای مصارف مشخص طراحی و تعبیه شده اند و می توانند در محیط های مختلف بهترین کارایی را از خود به نمایش بگذارند . استفاده از این نوع استخرهای بادی بسته به سن و سال و همچنین وزنی که دارید متغیر است و در این بخش می خواهیم تا بهترین استخر را برای بزرگسالان با توجه به محیطی که در اختیار دارند معرفی بکنیم . ابتدای استفاده از استخرهای بادی باید ماهیت استفاده از آن را برای خود مشخص کنید ، اگر می خواهید به همراه خانواده کم جمعیت خود مثلا خانواده سه نفره به همراه فرزند کوچکتان در استخرهای بادی آب تنی کنید ، بهترین گزینه برای شما عزیزان استفاده از استخرهای تماما بادی می باشد . این استخر های معمولا دارای ابعاد کوچک تر از استخرهای لبه بادی می باشند و همچنین عمق آن ها کم است