داشتن یک استخر بادی در روزهای تابستانی می تواند لذت گرمای تابستان را دو چندان بکند و به طور قطع آب تنی در روزهای گرم تابستانی را بسیاری از افراد با هیچ تفریحی عوض نمی کنند . این محصولات در طول سالیان بسیار زیادی است که توسط افراد در محیط های خانگی و همچنین باغ ها و ویلا ها مورد استفاده قرار می گیرند . یکی از محبوب ترین دسته بندی های محصولات بادی را به طور قطع می توان استخرهای بادی دانست که با توجهبه فروش فوق العاده ای که به خود اختصاص داده اند توجه برندهای محصولات بادی را به خود جلب کرده اند و این امر باعث شده است تا روز به روز ساختارهای جدید و نوآوری های جذابی به این محصولات اضافه شود . این محصولات دارای مدل های بسیاری می باشند که در ادامه این مقاله قصد داریم تا بخشی از دانستنی های قبل از خرید استخر بادی را برای شما مطرح کنیم تا دست به خریدی آگاهانه بزنید پس تا انتهای این راه همراه ما باشید .

استخر بادی حرفه ای را از جنبه های بسیاری می توان بررسی کرد ، در این بخش قصد داریم تا بخشی از معیارهایی که منجر به حرفه ای شدن یک مدل از استخر بادی می شود را برای شما بیان کنیم که هنگام خرید توجه ویژه ای به این معیارها داشته باشید . اولین فاکتور استخر بادی حرفه ای را می توان متریال استفاده شده درجه یک در ساختار بدنه این محصولات دانست . جایی که استخرهای بادی در مدل های ایده آل خود دارای بدنه ای از جنس پی وی سی یا همان وینیل می باشند . پی وی سی متریالی مشترک در ساخت محصولات بادی به حساب می آید که کیفیت و مقاومت بالای آن باعث شده است تا در برابر فشار آبی که به بدنه وارد می شود فوق العاده عمل کند و نفوذ حتی قطره آب به بدنه بیرونی استخر را غیرممکن کند . پی وی سی استفاده شده در ساخت استخرهای بادی از نوع چرمی می باشد که برای استخرهای بادی حرفه ای از پی وی سی دو لایه استفاده می شود .

استخر بادی بزرگ : از معیارهای دیگری که بسیاری از خریداران به دنبال آن هستند و دارا بودن این معیار را دلیل حرفه ای بودن استخر بادی خود می دانند ابعاد بزرگ این محصولات می باشد . استخرهای بادی بزرگ که دارای طرفداران بسیاری می باشند این امکان را برای شما فراهم می کنند که به همراه خانواده و یا دوستان به صورت مشترک از استخر استفاده نمایید . باید گفت که در تولید استخرهای تماما بادی می توان بزرگ ترین ابعاد استخر را به طول سه متری دانست که بیشتر از آن در بازار محصولات بادی عرضه نمی شود . به همین دلیل بهتر است که اگر به دنبال فضای بیشتر هستید ، در دسته بندی استخرهای نیمه بادی یا همان استخرهای ایزی ست و استخر های پیش ساخته به دنبال انتخابی شایسه باشید تا پاسخگوی نیازهای شما عزیزان باشد ، البته باید خاطر نشان کرد که این دو دسته بندی از نظر قیمتی دارای اختلاف بالایی با قیمت استخرهای بادی هستند . بزرگ ترین استخر بادی اینتکس را می توان استخر بادی مستطیلی اینتکس و یا استخر بادی صندلی دار دانست که تمامی این مدل های را می توانید با بهترین کیفیت از فروشگاه اینتکس تهران با مراجعه به دسته بندی استخر بادی در همین وب سایت خریداری نمایید .

استخر بادی عمیق ارزان : عمق آبی که استخرهای بادی دارند نیز از مهمترین فاکتورها در انتخاب این محصولات برای بسیاری از افراد می باشد . باید گفت که این محصولات دارای عمق آب 30 الی 60 سانتی متری می باشند که نشان از این دارد برای شنا توسط بزرگسالان ایده آل نیستند اما می توانند بهترین انتخاب برای آب تنی در محیط های خانگی به شمار بیایند . گفتنی است که عمق شصت سانتی متری شامل کل ارتفاع استخر می شود و شما باید ظرفیت نود درصدی استخر را به هنگام راه اندازی پر از آب بکنید و نباید استخر را لب به لب پر کنید زیرا در این صورت فشار غیر استانداردی به بدنه استخر وارد می کنید . اگر بخواهیم به صورت واقع بینانه نگاهی به استخرهای بادی داشته باشیم همانطور که در قسمت بالاتر هم اشاره داشتیم مناسب برای آب تنی در یک روز گرم تابستانی هستند و مصرف شنا برای بزرگسالان ندارند ؛ البته باید گفت که از قیمت های بسیار پایین و مقرون به صرفه ای برخوردار هستند و از جمه محصولاتی با کاربرد تفریحات آبی اقتصادی به شمار می آیند .

قیمت انواع استخر بادی حرفه ای : قیمت استخر های بادی به پارامترهای بسیاری بستگی دارد و باید گفت که این پارامترهایی که تا اینجای کار گفتیم به صورت مستقیم در قیمت گذاری تاثیر خود را به خوبی نشان می دهند . به عنوان مثال می توان گفت که استخر بادی با بدنه دو لایه پی وی سی برند اینتکس می تواند علاوه بر کارایی فوق العاده ، طول عمر بسیار بیشتری را داشته باشد و سالیان سال مورد استفاده قرار بگیرد تا به نسبت استخرهای بادی برند متفرقه با بدنه پی وی سی تک لایه . همچنین ابعاد استخرها بسیار متنوع می باشد و هر چه استخر بادی که انتخاب می کنید بزرگتر باشد و امکانات داخلی استخر بیشتر باشد از قیمت های بیشتری برخوردار هستند . در سال های جدید با استخرهای بادی رو به رو بودیم که درون ساختار داخلی خود دارای سرسره های بادی و اسباب بازی های بادی بوده اند که به خوبی توانستند جای خود را در میان مردم باز کنند و به فروش فوق العاده ای دست پیدا کنند . این استخرهای بادی اغلب دارای شکل های فانتزی بوده اند و همچنین ریزه کاری های بسیاری در بدنه آن ها صورت گرفته است که در یک نمونه می توان به تعبیه شدن آبپاش در قسمت های مختلف استخر اشاره داشت . تمامی این فاکتورها که برای استخر بادی انتخابی شما در نظر گرفته می شود ، این محصول را با استخرهای دیگر متمایز می کند . به همین عنوان نمی توان قیمت استخرهای بادی حرفه ای را در یک کلام خلاصه کرد و بهترین راه برای اطلاع دقیق از قیمت استخر بادی مراجعه به دسته بندی استخر بادی در همین وب سایت می باشد که در این دسته بندی قیمت به اطلاعات جزئی ترین امکانات و مشخصات هر محصول درج شده است و راهنمایی جامع برای خرید محسوب می شود .

خرید استخر بادی حرفه ای

خرید استخر بادی و به طور کلی محصولات بادی امروزه به سادگی یک کلیک صورت می گیرد و نیازی به دردسرهای فراوان و تحمل ترافیک نخواهد داشت ؛ اما فروشگاهی اینترنتی که از آن خرید خود را انجان می دهید باید دارای سابقه بالا و همچنین اعتبارات لازم باشد تا با خیالی راحت اقدام به خرید نمایید . فروشگاه اینتکس تهران را به عنوان نمایندگی مرکزی برند اینتکس و بست وی و به طور کلی محصولات بادی در ایران می توان بهترین انتخاب عنوان کرد که برای تمامی محصولات ارائه شده خود ضمانت تست و تحویل و پرداخت درب منزل را قرار داده است . علاوه بر آن خدمات پس از فروش حرفه ای را برای مشتریان خود در نظر گرفته است که این امر باعث می شود پس از خرید استخر بادی خود و با به وجود آمدن هر گونه مشکل دچار سردرگمی نشوید و در واقع کار را به کاردان های حاضر در دفتر نمایندگی بسپارید و با خیالی راحت به ادامه استفاده از استخر بادی خود بپردازید . این فروشگاه علاوه بر امکان خرید حضوری با مراجعه به دفتر نمایندگی امکان خرید تمامی محصولات از جمله استخر بادی را با بهترین کیفیت و ارزان ترین قیمت در وب سایت خود فراهم کرده است که سفارشات را در کوتاه ترین زمان ممکن به دست خریداران می رساند .