استخر بادی فروشی

استخر بادی می تواند تجربه آب تنی در محیط های خانگی را برای کودکان و بزرگسالان به وجود بیاورد . امروز که در این هیاهوی دنیا و مشکلات به وجود آمده شاید در هر زمانی که مایل بودیم نتوانیم به استخر های عمومی مراجعه کنیم قطعا استخرهای بادی می توانند بهترین گزینه برای استفاده ما باشند . البته باید بگوییم که استخر های بادی در هشتاد درصد مدل ها ساخته شده برای کودکان و نوجوانان می باشند و شرایط استفاده بزرگسالان را ندارد و در برخی مدل ها می توانید بدون محدودیت از آن ها بهره مند شوید . استخر بادی توسط برند های بسیاری در دنیا تولید می شود که از جمله برند های با کیفیت که بازار را در سلطه خود گرفته اند و با نوآوری و کیفیت های فراتر از استانداردی که در اختیار مشتریان قرار می دهند دیگر فضای رقابت را برای برند های دیگر باز نگذاشته اند .

انواع استخر های بادی را به طور واقع بینانه اگر بخواهیم نگاه کنیم می توانیم پر فروش ترین و محبوب ترین دسته بندی محصولات بادی در نظر بگیریم که در فصول گرم سال این فروش استخر بادی بسیار بالا می رود و تقاضا به سمت این محصولات هدایت می شود . استخر بادی همین دو برند بست وی و اینتکس در تنوع بسیار گسترده می باشد و شاید در هنگام خرید این محصولات با هزاران مدل مواجه شوید و سردرگمی برای شما ایجاد شود . حال خرید استخر بادی می تواند مستلزم داشتن دانش ابتدایی باشد تا به ساده ترین روش ممکن بتوانید بهترین محصول را که مطابق با نیازهای شما است انتخاب کنید . در ادامه این مقاله قصد داریم تا بهترین نکات را به شما گوش زد کنیم که در هنگام خرید به سادگی بتوانید بهترین استخر بادی که پاسخگوی نیازهای شما است را انتخاب کنید و سفارش دهید پس در ادامه این راه همراه ما باشید .

نکاتی مهم در هنگام خرید استخر بادی

همانطور که در بخش های گذشته گفتیم استخر های بادی دارای مدل های متنوع می باشد که بخش اعظمی از آن ها برای استفاده کودکان طراحی شده است . ابتدا باید ماهیت استفاده خود را از این محصولات شناسایی کنید تا بدانید کدام مدل از استخر ها را می توانید خریداری کنید . اگر خواهان استفاده از استخر بادی کودک هستید باید بگوییم که بالاخره مدلی را انتخاب می کنید زیرا تنوع گسترده در این دسته وجود دارد و شکل های فانتزی و کارتونی بدنه های این محصولات بالاخره می تواند توجه کودک شما را به خود جلب کند و دست خالی فروشگاهی را ترک نخواهید کرد . اما اگر به دنبال استخر بادی بزرگسال هستید باید به شما پیشنهاد بدهیم که بهتر است به دنبال استخر های نیمه بادی ایزی ست بروید . زیرا این محصولات دارای بدنه های برزنتی هستند که وزن های بالا را به راحتی مهار می نمایند و در واقع مختص استفاده بزرگسالان طراحی شده اند .

اما پس از این امر اولین فاکتوری که مورد بررسی قرار می دهید باید جنس بدنه محصولات باشد ، باید بگوییم که محصولات بادی به طور گسترده از جنس های بدنه ای به نام پی وی سی یا همان وینیل استفاده می کنند . بسته به اندازه و ابعادی که برای استخرهای بادی در نظر گرفته می شود و همچنین حجم آب داخلی که دارند از وینیل در لایه های مختلف استفاده  می کنند . به عنوان مثال در استخر بادی با ابعاد بزرگ از وینیل دو لایه استفاده می شود که کیفیت و مقاومت بسیار بالایی را در اختیار شما قرار می دهد . این نوع از وینیل را می توان مقاومت ترین و مستحکم ترین وینیل در ساخت محصولات بادی در نظر گرفت که البته به صورت چرمی است و نفوذ آب را به بیرون استخر به طور کلی غیر ممکن می کند و از دیواره های استخر سدی در برابر آب می سازد .

استخر های بادی در حالت اولیه که خالی از باد هستند دارای ابعاد بسیار کوچک و در  بسته بندی های جمع و جور قرار می گیرند که پس از درآوردن از بسته بندی اولین وسیله جانبی که برای راه اندازی استخر به آن نیازمند می شوید پمپ باد است . پمپ باد ها در دو دسته پمپ باد دستی و پمپ باد برقی هستند که مسلما در صورت استفاده از پمپ باد برقی مدت زمان کوتاه تر و انرژی کمتری از شما صرف می شود و در بزرگ ترین ابعاد استخر بادی راه اندازی این محصولات در مدت زمان چهار دقیقه صورت می گیرد و در این زمینه کار سختی را پیش رو نخواهید داشت . پس باید بگوییم که در مرحله بعد از به همراه داشتن پمپ باد درون بسته توجه داشته باشید و یا به صورت جداگانه آن را خریداری کنید .

قیمت استخر های بادی چند است ؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم کدام نوع از استخر بادی ؟ چه ابعادی از استخر بادی ؟ کدام برند از استخر بادی ؟ استخر بادی ساده یا استخر بادی سرسره دار ؟ استخر بادی با کدام جنس بدنه ؟ شاید با این سوالات به منظور ما پی برده باشید که این سوال به صورت کلی است و قیمت گذاری استخر های بادی می تواند از جنبه های گوناگونی صورت بپذیرد و باید ببینید که شما کدام مدل از استخر بادی را انتخاب می کنید . البته از جنبه دیگر نیز باید بگوییم که در ایران محصولات بادی تولید نمی شوند و به صورت کامل وارداتی هستند و این امر می تواند در قیمت محصولات بادی تاثیرگذار باشد زیرا این محصولات رابطه مستقیمی با نرخ ارز در کشور دارند . بالا رفتن قیمت ارز می تواند تاثیر منفی در قیمت و پایین آمدن قیمت ارز تاثیر مثبت داشته باشد . شما عزیزان برای به دست آوردن قیمت استخر بادی و همچنین کسب اطلاعات در مورد استخر های بادی موجود و در واقع جدیدترین مدل های استخر بادی و استخر ایزی ست بزرگسال می توانید به دسته بندی استخر بادی در همین وب سایت مراجعه کرده و مدل های موجود را به همراه قیمت به روز شده و اطلاعات جامع مشاهده کنید .

شاید سوال بزرگی که برای شما پیش آمده باشد این است که استخر بادی از کجا بخرم ؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که دو برند اینتکس و بست وی به عنوان بزرگ ترین تولید کنندگان محصولات بادی در دنیا ، در ایران نیز دارای نمایندگی می باشند و به راحتی می توانید خرید خود را با خیالی راحت انجام دهید . فروشگاه اینتکس تهران به عنوان نمایندگی مرکزی فروش محصولات بادی اینتکس و بست وی در ایران می باشد که جدیدترین محصولات را با کیفیت فوق العاده و ارزان ترین قیمت در اختیار شما قرار می دهد . به همراه این محصولات ضمانت اصالت ، مهلت تست و همچنین خدمات پس از فروش حرفه ای وجود دارد که پس از خرید نیز خیال شما را راحت می کند و در صورت بروز هر گونه مشکل در طی سالیان استفاده می توانید از خدمات پس از فروش حرفه ای نمایندگی بهره مند شوید . فروشگاه اینتکس تهران با سابقه فعالیت بلند بالایی که دارد ، علاوه بر سفارش اینترنتی برای مشتریان خود قابلیت مراجعه حضوری به دفاتر نمایندگی را ایجاد کرده است که در این زمینه می توانید از شعب نمایندگی اینتکس تهران در استان تهران و مازندران بهره مند شوید و محصولات را به صورت حضوری مشاهده کنید .