استخر بادی قابل حمل بزرگ

استخر بادی ، یک نوع استخر جدید و پر طرفدار کشور های خارجی بوده که امروزه در ایران نیز می توانید آن ها را از فروشگاه اینترنتی اینتکس واقع در تهران خریداری کنید . استخر های بادی استخر هایی هستند که به صورت بادی طراحی شده اند و بدنه آن ها به صورت محفظه هایی است که نیاز بوده تا آن ها را برای استفاده باد کنید تا فرم گرفته و یک استخر ایده آل را برای تفریحات آبی خود داشته باشید . نکته مهم در رابطه با استخر بادی این است که تنوع زیادی از آن ها تولید شده اند که شما می توانید مدل های مختلفی از استخر ها را بر اساس نوع طراحی و همچنین ابعاد و اندازه خریداری کنید . به همین دلیل دستان شما در خرید استخر بادی باز بوده و حتی می توانید استخر های بادی سایز بزرگی را خریداری کنید که قابلیت حمل را داشته باشند . 

استخر های بادی به دلیل طراحی خاصی که دارند قابلیت حمل دارند و در رابطه با این موضوع یعنی استخر بادی قابل حمل بزرگ ، قصد داریم تا در این مطلب به بررسی بیشتر این محصولات بادی بی نظیر پرداخته و ویژگی ها و خصوصیات آن ها را بیان کنیم . استخر های بادی تنوع بسیار زیادی از نظر ابعاد و سایز دارند ، به طوریکه برخی از استخر های بادی برای استفاده بزرگسالان طراحی شده اند و شما می توانید از آن ها به عنوان یک استخر سایز بزرگ خانوادگی استفاده کنید ، این استخر های سایز بزرگ عمدتا با نام استخر بادی بزرگسال و یا استخر بادی خانوادگی شناخته می شوند و عمدتا می توانند تعدادی را در خود جای دهند . 

به طور معمول استخر بادی قابل حمل بزرگ برای استخر 2 تا 4 نفره طراحی شده است که پر طرفدار ترین آن ها استخر های بادی 4 نفره بزرگسال می باشد که دارای طراحی خاصی بوده و شبیه به حوضچه ها و جکوزی هایی هستند که می توانید داخل آن نشسته یا دراز بکشید تا اینچنین در یک فضای عالی بتوانید ریلکس کنید . شما می توانید داخل استخر های بادی بزرگ را با آب ولرم ، سرد یا گرم پر کنید ، بنابراین محدودیتی از بابت دمای آب برای پر کردن استخر بادی وجود ندارد . 

دلیل اینکه گفته می شود استخر بادی قابل حمل بزرگ ، این است که استخر های بادی حتی در بزرگترین سایز های خود نیز وزن بسیار سبکی داشت و همچنین حجم بسته بندی آن ها بسیار کوچک است . توجه داشته باشید که استخر های بادی یک نوع محصول بادی هستند که برای استفاده نیاز است تا آن ها را راه اندازی کنید . بنابراین در بدنه این استخرها محفظه هایی وجود دارد که قابلیت باد شدن را دارا هستند . بدین منظور شما در زمان هایی که باد استخر خالی باشد ، حجم بسته بندی استخر نیز کاهش خواهد یافت به طوریکه شما می توانید آن ها را در یک کیسه و یا در کارتن بسیارکوچک خود جابجا کنید . 

عمدتا سایز بسته بندی استخر بادی قابل حمل بزرگ در فروشگاه ها و نمایندگی های بزرگ ، همچون نمایندگی اینتکس مشخص شده است و همچنین شما می توانید تصاویر بسته بندی شده استخر های بادی را در مدل های مختلف مشاهده کنید که راحت ترین راه برای مشاهده تصاویر بسته بندی و حجم بسته بندی استخر بادی قابل حمل بزرگ این است که به فروشگاه اینترنتی اینتکس مراجعه کرده و تصاویر کارتن یا باکس محصول را در وبسایت فروشگاه ملاحظه کنید و یا به صورت حضوری به دفتر فروش ، فروشگاه اینترنتی اینتکس مراجعه نمایید که واقع در تهران بوده و چند شعب دیگر نیز در سراسر کشور دارد . 

و اما استخر بادی قابل حمل بزرگ از نظر وزنی نیز بسیار سبک بوده و میانگین وزنی استخر های بادی به طور کلی 5 کیلوگرم است ، برخی از استخر های بادی مخصوص کودکان حتی وزنی کم تر از 1 کیلوگرم را دارند و بزرگترین و سنگین ترین آن ها نیز وزنی کمتر از 10 کیلوگرم را دارا هستند . به همین واسطه شما به راحتی می توانید حتی بزرگترین استخر های بادی طراحی شده در بازار را نیز به سادگی حمل کنید زیرا تمامی استخر های بادی پرتابل و قابل حمل هستند و دلیل آن نیز در مطالب گذشته به صورت کامل گفته شد . از دلایل سبک بودن استخر های بادی همچنین به جنس استخر ها می توان اشاره کرد که بسیار سبک می باشد . 

پی وی سی لایه هایی هستند که بیشتر سازندگان استخر های بادی از آن ها برای تولیدات استخر بادی استفاده می کنند . چرا که پی وی سی حتی در نازک ترین لایه های خود به خوبی می تواند وزن های بالا را تحمل کند و در برابر وزن آب موجود در استخر مقاومت خوبی داشته باشد . عمدتا برای ساخت استخر بادی بزرگ از لایه های 0.30 الی 0.50 میلی متری پی وی سی استفاده می شود که با در نظر گرفتن متراژ و بزرگی استخر بادی باز هم وزن نهایی پایینی را خواهد داشت . این جنس کاملا ضد آب بوده و همچنین در برابر رطوبت ، دمای مختلف آب استفاده شده برای استخر و یا هوای اطراف و محیط مقاوم بوده و طول عمر بالایی را دارد . 

از نظر ابعاد استخر های بادی را می توان به عنوان استخر بادی قابل حمل بزرگ در نظر داشت که طول آن ها از دو متر بزرگ تر باشد . استخر های بادی سایز بزرگ عمدتا 3 متری بوده که فضای کافی را برای نشستن بزرگسالان فراهم خواهد کرد و به آن ها اجازه خواهد داد تا به راحتی پاهای خود را نیز دراز کنند . عمده استخر های بادی سایز بزرگ مناسب بزرگسالان دارای سکو های بادی و یا صندلی های بادی هستند که افراد بتوانند در شرایط ایده آل تری از استخر بادی استفاده کنند . به همین دلیل نیز اگر شما دوست دارید که استخر بادی قابل حمل بزرگ را خریداری کنید ، استخر هایی را خریداری کنید که صندلی دار هستند . 

استفاده از صندلی های بادی در ساخت استخر بادی قابل حمل بزرگ ، نیز نمی تواند باعث عدم حمل این استخر ها شوند ، چه بسا حتی این استخر ها نیز قابلیت جابجایی و حمل را دارند و در هنگام خرید استخر بادی قابل حمل بزرگ صندلی دار نیز دچار تردید نشوید و با خیالی راحت و آسوده خرید های خود را انجام دهید . در حال حاضر برند های بزرگ و معروفی استخر های بادی را تولید می کنند که از ابعاد بزرگی برخوردار بوده و وزن سبکی دارند . از نمونه برند های معروف می توان به برند هایی نظیر اینتکس و بست وی اشاره کنیم که از محبوبیت بسیار بالا و فروش عالی برخوردار هستند ، این در حالی است که استخر های بادی برند هایی همچون اینتایم و جیلانگ نیز معروف بوده و کیفیت ساخت بسیار خوبی را دارند . 

استخر پیش ساخته بادی قابل حمل بزرگ اینتکس و بست وی در جدید ترین مدل های خود دارای ویژگی های بسیار عالی در طراحی ظاهری هستند که آن ها را بسیار زیبا و لوکس خواهید دید ، چرا که این برند ها به دنبال افزایش کیفیت استخر های بادی خود بوده و از آن مهم تر به زیبایی ظاهری و طراحی استخر ها نیز اهمیت می دهند . با توجه به محبوبیت بالای استخر های بادی تولید شده برند اینتکس و بست وی در سراسر دنیا ، فروشگاه تهران اینتکس نیز مدل هایی پر فروش این برند ها را موجود کرده است تا شما مشتریان عزیز بتوانید سری جدید استخر بادی قابل حمل بزرگ را از فروشگاه اینتکس با قیمت ارزان و مناسب خریداری کرده و از آن ها استفاده کنید . فروش استخر بادی قابل حمل بزرگ تنها برای استفاده بزرگسالان نبوده و با توجه به اینکه عمدتا این استخر ها عمقی نیم متری دارند ، کودکان نیز می توانند از آن ها استفاده کرده و در کنار والدین و بزرگتر ها به تفریحات آبی بپردازند .