عنوان مقاله : استخر بادی کودک برای تابستان

استخر بادی را به طبع می توان محبوب ترین و البته پرفروش ترین دسته بندی محصولات بادی دانست که در طرفداران بسیاری در بازار دارد. اما استخرهای بادی دارای کابردهای بسیاری می باشند و در محیط های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند تا بهترین عملکرد را به نمایش بگذارند و به خوبی بتوانند خاطره های فراموش نشدنی را برای شما و خانواده تان رقم بزنند. یکی از فصل هایی که استخرهای بادی بسیار مورد استفاده قرار می گیرند، تابستان است به دلیل اینکه می توانند در گرمای تابستان، خاطرات خنک و فراموش نشدنی را برای کودک به همراه داشته باشند تا بدون گرما زدگی به آب تنی مشغول شود. اما بهترین استخر بادی کودک برای تابستان کدام است؟ استخر بادی تابستانی باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟ برای پاسخ به این سوالات پیشنهاد می کنیم تا در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا بهترین انتخاب را برای خود رقم بزنید و محصولی را انتخاب کنید که مطابق با نیازهای تان باشد.

استخر بادی کودک تابستانی بهتر است تا دارای فواره های آبی باشد که به صورت مداوم بتواند جریان آب را به داخل فضای استخر فواره نماید. با فواره کردن آب به داخل فضای استخر قطعا هوا به خوبی خنک می شود و دیگر کودک شما به دور از گرمای هوا می تواند به آب تنی مشغول باشد. اما جریان آب فواره های این استخر ها چگونه تامین می شود و روشی برای روشن و یا خاموش کردن آن به صورت دلخواه وجود دارد یا خیر؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که در بخش زیرین اغلب این مدل ها که دارای فواره آب می باشند ، یک دریچه با قابلیت اتصال به شیلنگ تعبیه شده است که جریان آب فواره از آن طریق تامین می شود. به طبع با قطع و وصل جریان آب می توانید فواره را روشن کرده و یا آن را از کار بیاندازید و به صورت سلیقه ای عمل نمایید و گفتنی است که کنترل جریان آب توسط شما صورت خواهد گرفت.

یکی دیگر از فاکتورهایی که در هنگام خرید استخرهای بادی باید مورد توجه قرار بگیرد، جنس بدنه این محصولات می باشد. پوست بدن کودکان بسیار حساس می باشد و به همین خاطر استخر بادی که انتخاب می کنید باید دارای لایه ای ضد حساسیت بر روی بدنه بیرونی خود باشد که به هنگام برخورد با پوست واکنشی حساسیتی ایجاد نشود و با خیالی راحت بتوانید از استخر استفاده نمایید. بهترین متریال برای ساخت بدنه استخرهای بادی کودک ، پی وی سی یا همان وینیل چرمی می باشد که بر روی لایه بیرونی آن از الیاف ضد حساسیت استفاده شده است تا علاوه بر ضد حساسیت بودن ، در برابر نور خورشید نیز به خوبی مستحکم سازی شود.

این نوع متریال قابلیت استفاده از استخر بادی در فضای باز را نیز برای شما فراهم می آورد و باعث می شود تا بتوانید با خیالی راحت از استخر خریداری شده در حیاط خانه ، پشت بام و یا سایر محیط های روباز علاوه بر محیط های سرپوشیده استفاده کنید. یکی از موارد دیگری که فکر بسیاری از خریداران را به سمت خود جلب می کند، گرمای بالای هوا در فضای باز می باشد که امکان استفاده از استخر را در این محیط ها سلب می کند؛ در این خصوص باید بگوییم که متریال پی وی سی چرمی دارای مقاومت بسیار بالایی در برابر شرایط محیطی نیز می باشد و با توجه به تست های صورت گرفته با خیالی راحت می توانید از استخرهای بادی تابستان در محیط هایی همچون باغ و ویلای خود نیز استفاده نمایید.

یکی از مزیت های استفاده از پی وی سی چرمی در ساختار بدنه استخرهای بادی را می توان ، وزن سبک محصول دانست که باعث می شود تا به راحتی بتوانید آن ها را در مسافرت ها نیز به همراه خود داشته باشید. این نوع متریال وزن ناچیزی دارد و در صورت استفاده به صورت دو و سه لایه نیز باز هم وزن بالایی را برای استخر بادی کودک ایجاد نخواهد کرد. وزن استاندارد برای استخرهای بادی کودک بالغ بر دو تا پنج کیلو گرم می باشد که البته به طبع در صورت بزرگ تر شدن ابعاد استخر به این وزن نیز باید بیفزاییم.

اما راه اندازی استخرهای بادی یکی دیگر از ابهاماتی می باشد که فکر افراد را معطوف به خود می کند. در این خصوص باید بگوییم که کار بسیار ساده ای را پیش رو خواهید داشت زیرا برای راه اندازی این محصولات می توانید از انواع پمپ باد دستی و یا برقی استفاده نمایید. دریچه هایی بر روی بدنه استخرهای بادی شرکت های معتبر تعبیه شده است که به صورت دو کاره می باشد، به این معنا که علاوه بر راه اندازی می توانید در جهت تخلیه باد نیز از آن ها بهره مند شوید. این پمپ ها در دو نوع می باشند که در صورت تهیه پمپ باد برقی دیگر راه اندازی استخر به راحتی آب خوردن می باشد و با زدن یک دکمه و اتصال پمپ به برق شهری می توانید در مدت زمان دو الی سه دقیقه ای ، استخر را به صورت باد شده و آماده استفاده تحویل بگیرید. با توجه به تست های صورت گرفته می توان گفت که راه اندازی استخرهای بادی کودک در بزرگ ترین مدل ها نیز در مدت زمان سه الی چهار دقیقه ای صورت می گیرد و در این مسیر کار سختی نخواهید داشت.


استخرهای بادی از همان ابتدای ورود به بازار برای رده سنی کودک و نوجوان وارد بازار شده است و با پیشرفت های صورت گرفته در زمینه تولید این محصولات، استخرهای بادی بزرگسال نیز تولید شده و مورد استقبال عموم قرار گرفت. به همین خاطر و با سابقه بلند بالای استخرهای بادی کودک، می توان مدل های بسیار متنوعی را در این رده سنی مشاهده کرد که تضمین کننده این امر است که شما دست خالی از فروشگاه اینتکس تهران خارج نخواهید شد. با توجه به تنوع گسترده استخرهای بادی کودک باید بگوییم که امکان اعلام قیمت استخر بادی کودک در این مقاله که به صورت کلی اقدام به بررسی این محصولات می نماید وجود ندارد.

پیشنهاد می کنیم برای مشاهده جدیدترین استخرهای بادی کودک و همچنین  قیمت این محصولات همین حالا به دسته بندی مربوطه از طریق منوی سایت مراجعه نمایید تا استعلام قیمتی دقیقی داشته باشید. در پایان نیز باید بگوییم که برای مشاوره تخصصی و رایگان در خصوص خرید استخر بادی کودک کافیست تا همین حالا با شماره تلفن های درج شده در بخش های مختلف سایت تماس بگیرید و به تصمیمی آگاهانه و مطابق با نیازهای خود قبل از خرید استخر بادی دست پیدا کنید.