استخر بادی کودک طرح دخترانه

کد bestway 91047c

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • ظرفیت آب: 140 ليتر
  • قطر: 120 سانتي متر
  • ارتفاع: 25 سانتي متر
1,550,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی دیزنی دخترانه از سری محصولات شرکت بست وی می باشد که دارای ویژگی های منحصر به فرد و زیبایی خاصی می باشد. این استخر در نوع خانگی طراحی و تولید شده است ولی به دلیل وزن پایین 1 کیلوگرمی که دارد می شود از آن در مکان هایی غیر از خانه نیز استفاده نمود. ابعاد این استخر نیز مناسب بوده و قطر این محصول 120 سانتی متر و ارتفاع آن 25 سانتی متر می باشد ک با توجه به این ابعاد ظرفیت 140 لیتر آب را نیز دارا است. جنس رویه این استخر بادی از پی وی سی با رویه چرم ، جنس بخش کناری از پی وی سی طرح چرم و جنس بخش کف از پی وی سی دولایه می باشد . این محصول را می توانید با کمترین قیمت در فروشگاه اینتکس تهران خریداری نمایید . 

جنس بدنه پی وی سی طرح چرم این محصول بهترین انتخاب برای محصولات بادی می باشد به این دلیل که قابلیت استفاده در محیط های خانگی و همچنین محیط های رو باز را دارد که از این رو می توانید با توجه به وزن سبک یک کیلوگرمی این استخر بست وی آن را به همراه خود در مسافرت ها داشته باشید و هر جایی که اسکان پیدا کردید به راحتی استخری را برای آب تنی کودکان جمع راه بیاندازید . این محصول از رویه کاملا فانتزی بهره می برد ، رویه ای که الهام گرفته از شخصیت محبوب کارتونی دختر بچه ها یعنی دیزنی می باشد و می تواند توجه هر دختری را به خود معطوف کند . اما برخلاف رویه بیرونی این استخر در بخش داخلی آن از رنگ یکدست ساده صورتی استفاده شده است که رنگ محبوب نود درصد دختران به شمار می آید .

طراحی دیواره های این استخر بادی برای هر چه با کیفیت تر شدن از نوع طبقه ای می باشد . جایی که در تصاویر محصول نیز به خوبی مشخص است و در بخش دیواره ها لایه های مجزا تعبیه شده است که هر کدام از آن ها توسط دریچه های مجزا باد می شوند و این امر در ایجاد فشار کمتر به لایه های مختلف بدنه کمک می کند . برخلاف دیواره ها که به صورت باد شونده می باشند در بخش کف این استخر بادی از وینیل دو لایه غیر بادشونده استفاده شده است تا با ضخامت لایه های بیشتری که دارد به راحتی وزن کودکان در حال آب تنی را مهار نماید . علاوه بر استخر آبی می توانید از این محصول به عنوان استخر توپ در خانه استفاده کنید و در واقع باد خرید استخر بادی کودک بست وی با یک تیر دو نشان بزنید .

استخر بادی کودک طرح دخترانه

استخر های بادی کودک یکی از مهیج ترین محصولات بادی بازی برای تفریح کودکان در روز های گرم تابستان بوده که برای تمام سنین و سلیقه ها در کارخانه بست وی طراحی و تولید می شود. یکی از زیباترین انواع این گروه از محصولات برای دختران و سنین بالاتر از 3 سال استخر بادی کودک طرح دخترانه می باشد. این استخر بادی گرد و مقاوم بوده و سازگاری بالایی با تمامی شرایط آب و هوایی دارد. میزان طول عمر بالای بدنه این استخر بادی موجب می شود تا شما بتوانید در سال های طولانی از این محصول استفاده کنید. طرایح بدنه فانتزی و رنگ صورتی آن در کنار استفاده از تصاویر انیمیشنی پرنسس های دیزنی موجب شده تا محصول مورد استقبال کودکان دختر قرار گیرد. در این قسمت قصد داریم با تحلیل کامل ساختار این محصول به معرفی آن در تمامی ابعاد بپردازیم. پس اگر شما نیز قصد خرید استخر بادی کودک را دارید توصیه می کنیم تا انتهای این بخش با ما همراه باشید.


کابرد استخر بادی کودک

استخر بادی کودک طرح دخترانه | اینتکس

استخر های بادی را با در نظر گرفتن سایز و طراحی ظاهری دارای کاربرد وسیعی هستند. امروزه به دلیل تمایل به صرفه جویی در مصرف آب و همچنین فضای محدود آپارتمان ها بوده که توجه به استفاده از استخر های بادی کودک سایز کوچک افزایش چشمگیری داشته است. استخر بادی کودک طرح دخترانه یک استخر بادی گرد سایز کوچک بوده که قطر ان 120 سانتی متر و ارتفاع دیواره های آن تنها 25 سانتی متر می باشد. این ابعاد قادر بوده تا ظرفیت داخلی 140 لیتر را در خود جای بدهد. این میزان آب بسیار کم بوده به طوری که می توانید بدون نگرانی برای بازی فرزند خود در زمان سفر و رفتن به فضاهای باز نظیر باغ این استخر بادی را به همراه ببرید. سایز کوچک محصول امکانی ایجاد کرده تا از این استخر بادی به عنوان وان حمام بادی نیز استفاده کنید. از طرفی شما می توانید در فضای محدود آپارتمان و در داخل اتاق خواب فرزند خود از این محصول به عنوان استخر توپ بادی کودک بهره برداری نمایید. برای این منظور تنها کافی بوده اقدام به خرید یک بسته توپ رنگی پلاستیکی بدون پلیسه کرده تا فرزند شما بدون مصرف آب در چهار فصل سال یک استخر بادی زیبا داشته باشد.


کیفیت و طول عمر استخر بادی کودک

استخر بادی کودک طرح دخترانه

مهم ترین بخش در زمان انتخاب استخر بادی مربوط به کیفیت جنس بدنه ان بوده که میزان طول عمر و کارایی محصول را معین خواهد کرد. زیرا افراد در زمان خرید به دنبال محصولی بوده که در مقابل پرداخت هزینه دغدغه ای بابت طول عمر آن نداشته و استخر بادی تا سال های طولانی امکان استفاده داشته باشد. به همین دلیل بوده که در پروسه تولید استخر بادی کودک طرح دخترانه برای بخش رویه به سراغ مرغوب ترین نوع پلاستیک فشرده پی وی سی با رویه چرم رفته شده است. این جنس بدنه سازگار با تغییرات شرایط آب و هوایی بوده و در زمان استفاده دچار افت کیفیت و تغییر رنگ و همچنین ایجاد حساسیت پوستی نخواهد شد. بخش کناری این استخر بادی کودک نیز از نوع پی وی سی طرح چرم تولید شده است. کف استخر بادی با سطح زمین که ممکن بوده از نوع سرامیک ، چمن و... باشد در تماس خواهد بود و همچنین وزن آب و کودک را تحمل می کند. به همین دلیل برای تولید این بخش از پی وی سی دولایه استفاده شده است. این نوع جنس بدنه موجب شما تا با اسودگی خاطر بتوانید از استخر بادی کودک طرح دخترانه در تمامی فضاهای باز و یا سرپوشیده استفاده و موجب تفریح فرزند خود شوید. زیرا تغییرات شرایط اب و هوایی نظیر دماهای مختلف آب ، تابش مستقیم نور خورشید و... باعث افت کیفیت بدنه نخواهد شد.


راه اندازی استخر بادی کودک

استخر بادی کودک طرح دخترانه

استخر بادی کودک طرح دخترانه یک استخر بادی گرد با دیواره سه لایه بوده که بر روی هریک از این لایه ها یک دریچه باد اختصاصی برای راه اندازی تعبیه شده است. برای راه اندازی بدنه استخر ابتدا ان را از بسته بندی خارج کرده و در محیط مسطح باز کنید. سپس با استفاده از یک عدد پمپ باد دستی مخصوص اینتکس و دریچه های تعبیه شده بر روی بدنه اقدام به باد کردن این استخر بادی نمایید. دریچه های این استخر بادی مناسب بوده و موجب می شود محصول در کمتر از 3 دقیقه برای استفاده فرزند شما آماده شود.


خرید استخر بادی کودک

اگر قصد انتخاب و خرید استخر بادی کودک طرح دخترانه را دارید می توانید به صورت حضوری به فروشگاه اینتکس مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل سایت اقدام به خرید اینترنتی نمایید.

نوع
خانگی
ظرفیت آب
140 ليتر
قطر
120 سانتي متر
ارتفاع
25 سانتي متر
وزن
1 کیلوگرم
جنس رویه
PVC با رويه طرح چرم
جنس بخش کناری
PVC طرح چرم
پمپ
ندارد
نوع پمپ
سایر ویژگی‌ها
ساخت شرکت بست وی
وزن بسته بندي: 1 کيلوگرم
دارای کف ساده رنگی
قابل استفاده به عنوان استخر توپ
مناسب سنين بالای 3 سال
ساک حمل
ندارد
شرکت سازنده
بست وی
اقلام همراه
برچسب تعميرات، دفترچه راهنما
جنس کف
PVC دولايه

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...