استخر پیش ساخته در کرج

استخر پیش ساخته یکی از محبوب ترین استخر های خانگی و ویلایی می باشد که محصولاتی بی دردسر و ارزان قیمت هستند که این ویژگی های بسیار خوب باعث شده است که بیشتر افراد به سمت استخر های پیش ساخته ویلایی روی بیاورند . شرکت هایی انگشت شماری در سراسر دنیا اقدام به تولید فروش استخر پیش ساخته می کنند که نمایندگی های رسمی در سراسر دنیا دارند . در ایران نیز فروشگاه اینتکس اولین و بزرگترین نمایندگی فروش انواع محصولات پیش ساخته در ایران است که خود نیز نمایندگی هایی در کلان شهر ها مانند تهران ، کرج ، اصفهان ، تبریز ، ساری ، رشت و ... دارد . در ادامه قصد داریم تا به ویژگی های استخر های پیش ساخته بپردازیم و یکی از بزرگترین نمایندگی های فروش استخر پیش ساخته در کرج معرفی کنیم .

نمایندگی استخر پیش ساخته در کرج و استان البرز

نمایندگی استخر پیش ساخته در کرج یکی از بزرگترین نمایندگی های فعال در ایران است که از زیر مجموعه های معتبر فروشگاه بزرگ تهران اینتکس می باشد که خدمات بسیار زیادی را در این شهر و در کل استان البرز ارائه کرده است تا هموطنان گرامی ساکن در این استان بتوانند به سهولت و با خیال راحت استخر های پیش ساخته خود را با قیمت مناسب و با ضمانت خریداری کنند . نمایندگی استخر پیش ساخته در کرج متنوع ترین استخر های آماده شرکتی متحرک و پرتابل را در ابعاد کوچک یا بسیار بزرگ را در کیفیت های بسیار بالا با بدنه برزنتی و پایه های فلزی بسیار محکم ارائه کرده است تا بتوانید با تهیه آن ، به تفریحات آبی خانوادگی و شنا خانواه ، آب درمانی و حتی ورزش استفاده کنید .

از دلایل راه اندازی نمایندگی در کرج می توان به رسیدگی و ارائه خدمات بهتر و سریع تر به مشتریان گرامی می باشد . همچنین مشتریان ساکن در این استان می توانند به صورت تلفنی و یا اینترنتی اقدام به خرید استخر پیش ساخته در کرج کرده و دیگر نیازی به مراجعه حضوری نباشد . شما می توانید برای کسب اطلاع از موجودی محصول و همچنین قیمت دقیق با شماره تلفن های فروشگاه تماس بگیرید . نمایندگی استخر پیش ساخته در کرج و استان البرز با فروش بی واسطه و مستقیم ، قیمت استخر پیش ساخته را کاهش داده و به همین دلیل شما می توانید این محصولات را ارزان تر خریداری کنید . در ادامه شما را با انواع استخر های پیش ساخته و بهترین نوع و پر فروش ترین آن ها آشنا خواهیم کرد .

معرفی استخر پیش ساخته برای هموطنان کرجی

استخر های پیش ساخته از سری استخر های طراحی شده مدرن و لوکس می باشد که توسط شرکت های تولیدی طراحی شده و به صورت محصولات آماده تنها بایستی آن را راه اندازی کرده و استفاده کنید . این استخر ها پرتابل بوده و قابلیت حمل یا جابجایی دارند ، همچنین راه اندازی آن ها به سرعت انجام می شود به طوریکه بزرگ ترین مدل ها را در صورت تجربه می توانید در کمتر از 1 ساعت راه اندازی کنید . در همین راستا دی وی دی های آموزشی در کنار محصولات قرار گرفته است که با مشاهده آن ها می توانید استخر ها را راه اندازی کنید . با توجه به ظرفیت و حجم بالای این محصولات ، عمدتا شرکت های تولیدی در کنار آن ها ، پمپ های تصفیه قدرتمندی را متناسب با ظرفیت استخر قرار می دهند تا با استفاده از آن بتوانید به صورت مداوم آب را تصفیه کرده و از کثیف شدن آن جلوگیری کنید .

استخر های پیش ساخته در دو دسته فریمی و ایزی ست تقسیم می شوند که نمونه فریمی آن ها همانطور که از نامش مشخص است دارای پایه و چارچوب می باشد که از مقاوم ترین و بهترین نوع استخر پیش ساخته می باشد . واما استخر های ایزی ست نیز از پر فروش ترین و محبوب ترین استخر های پیش ساخته بزرگ می باشد که بر خلاف مدل فریمی دارای هیچ پایه ای نبوده و لبه های آن به صورت بادی طراحی شده است تا با باد شدن آن ، لبه ها بر روی آب شناور مانده و دیواره های استخر را ایستاده نگه دارد ، این مدل یعنی ایزی ست راه اندازی بسیار ساده و آسانی دارد که تنها با باد کردن لبه ها و اتصال پمپ تصفیه می توانید آن را با آب پر کرده و استفاده کنید . معمولا این محصولات از بدنه برزنتی یا پی وی سی که با لایه های پلی استر تقویت شده اند ساخته شده که طول عمر بالایی داشته و می توانید سال های سال از آن استفاده نمایید . این محصولات حجم بسته بندی بسیار کوچک و وزن سبکی دارند که جابجایی و حمل را بسیار ساده تر کرده است .

خدمات پس از فروش استخر پیش ساخته در کرج

از جمله خدمات پس از فروش استخر پیش ساخته در کرج می توان به ارسال و نصب استخر پیش ساخته در محل مورد نظر شما اشاره کرد . با توجه به اینکه این محصولات پیش ساخته در ابعاد بسیار بزرگی طراحی شده اند و شاید برای اولین بار نتوانید به خوبی استخر را راه اندازی کنید و با مشکل مواجه شوید ، به همین دلیل فروشگاه اینتکس نصاب های حرفه ای و متخصصی را در کرج و در کل استان البرز به کار گرفته است تا بتوانید پس از خرید ، حمل و نصب در محل را به نصاب های نمایندگی بسپارید . این راه اندازی شامل راه اندازی صفر تا صد به همراه نصب پمپ تصفیه آب می باشد که می توانید از آن بهره مند شوید . همچنین از سایر خدمات پس از فروش می توان به تعمیرات استخر پیش ساخته ، جمع آوری و جابجایی آن اشاره کرد .

برند های پر فروش نمایندگی استخر پیش ساخته در کرج

بدون شک هر خریدار به خصوص خریدار استخر پیش ساخته به دنبال این است که محصول خود را از برند های پر فروش و شناخته شده خریداری کند چرا که هر برندی بی جهت مارک یا معروف نشده است ، بلکه کیفیت و ویژگی های بسیار خوب آن است که به محبوبیت یک برند می افزاید . از این رو قصد داریم برند های پر فروش نمایندگی استخر پیش ساخته در کرج را به شما عزیزان معرفی نماییم . برند هایی همچون اینتکس و بست وی از پر فروش ترین مدل های بازار ایران و جهان می باشد که به عنوان بهترین برند تولیدی به شمار می آیند ، هر دو برند آمریکایی بوده و در سراسر دنیا نمایندگی های رسمی دارد . در کنار این برند ها ، برند جیلانگ نیز فروش بسیار خوبی داشته که محصولی چینی بوده و از قیمت نسبتا پایین تری برخوردار است ، اما کیفیت محصولات جیلانگ نیز بسیار بالا و قابل قبول است . در این میان برند ایرانی ایرتکس نیز از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار بوده که از نظر سطح کیفی قابل قیاس با مدل های خارجی می باشد ، این محصولات به دلیل تولیدات در داخل کشور نسبت به مدل های خارجی بسیار ارزان تر بوده و این ارزانی دلیل بر بی کیفیت بودن برند ایرتکس نیست ، همچنین لوازم یدکی و تجهیزات آن به سادگی در نمایندگی استخر پیش ساخته در کرج و تهران قابل خرید است .

خرید سفارشی استخر پیش ساخته در کرج

از ویژگی ها و امکانات بسیار خوبی که نمایندگی استخر پیش ساخته در کرج فراهم نموده است ، خرید سفارشی استخر می باشد که خریداران می توانند نسبت به فضایی که در اختیار دارند مدل خود را سفارش دهند . لازم به ذکر است که بیشتر مدل های خارجی در ابعاد مشخصی طراحی شده اند که قابلیت تغییر آن و یا خرید به صورت سفارشی آن ها وجود ندارد ، اما شما می توانید استخر های ایرتکس را در ابعاد دلخواه و به صورت سفارشی خریداری کنید . توجه داشته باشید که فروشگاه اینتکس به صورت انحصاری استخر های پیش ساخته ایرانی را عرضه می کند که در سایر فروشگاه ها در صورت فروش به طور حتم مدل های فیک و تقلبی این محصولات را به فروش می رسانند که بهتر است از خرید آن ها اجتناب کنید . نمایندگی کرج استخر پیش ساخته سفارشی خود را با ضمانت 5 ساله به فروش می رساند و خدمات پس از فروش بسیار عالی را برای این محصولات ارائه کرده است که می توانید از آن ها برخوردار شوید . برای کسب اطلاعات بیشتر و پاسخگویی به سوالات خود ، با شماره تلفن های فروشگاه اینتکس تماس بگیرید .

تهیه و خرید لوازم یدکی استخر پیش ساخته در کرج

مشتریان عزیز ساکن در کرج همچنین می تواند لوازم یدکی و تجهیزات و لوازم ضروری استخر های پیش ساخته خود را نیز از نمایندگی خریداری کنند . تمامی استخر های پیش ساخته بزرگ فروشگاه تهران اینتکس دارای لوازم و تجهیزات ضروری مانند پمپ تصفیه آب ، نردبان ، زیرانداز و درپوش هستند که حتی می توانید به صورت مجزا نیز این محصولات را خریداری کنید . لازم به ذکر است که این تنها این لوازم برای استخر های پیش ساخته طراحی نشده اند و چه بسا شما می توانید بسیاری از لوازم را که برای استخر های بتنی نیز استفاده می شود را نیز برای مدل های پیش ساخته استفاده کنید . از جمله این محصولات می توان به هیتر ها ، انواع جارو های اسکیمر برقی یا شارژی اتوماتیک و دستی ، شناور قرص کلر و قرص کلر ، توری و ... اشاره کرد .

پمپ تصفیه آب ، وظیفه تصفیه و تمیز کردن استخر را دارد که جارو اسکیمر می تواند مکمل آن بوده و اشغال و زباله های بزرگ تر ، همچنین لجن و جلبک را تمیز کرده و بر خلاف پمپ تصفیه حتی دیواره ها و کف استخر را نیز تمیز نگه دارد و از لغزنده شدن کف و دیواره های استخر جلوگیری کند . هیتر ها یا گرمکن های آب استخر نیز می تواند آب را در دمای مد نظر شما تنظیم کند تا در آب و هوای سرد نیز آب استخر دمای متعادلی داشته باشد . با استفاده از قرص کلر و شناور آن می توانید حتی آب استخر را به خوبی ضد عفونی کنید تا میکروب ها و باکتری های موجود در آب از بین رفته و هیچ بیماری برای افراد که از این بستر های آبی استفاده می کنند ایجاد نشود .