بالش بادی 43×28

intex 68672

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی، سفری
  • تحمل وزن: 30 کیلو گرم
  • طول: 43 سانتی متر
  • عرض: 28 سانتی متر
1,145,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بالش بادی 43×28 ساخت شرکت اینتکس مناسب استفاده ی بزرگسالان می باشد که با قیمت ارزان در فروشگاه intex تهران عرضه می گردد .

بالش بادی 43×28 از سری محصولات بادی شرکت بزرگ و با تجربه اینتکس می باشد ، این شرکت در ساخت انواع محصولات بادی تولیدات زیادی داشته است و توانسته است توانمندی های خود را به رخ کشد. این بالش بادی نیز از تولیدات کاربردی این شرکت می باشد که در نوع خانگی،سفری طراحی و تولید شده است ، ابعاد این بالش بادی نیز مناسب است و طول این بالش بادی 43 سانتی متر ، عرض آن 28 سانتی متر و ارتفاع این بالش 9 سانتی متر می باشد و با توجه به این ابعاد تحمل وزنی برابر 30 کیلوگرم را دارد .

بالش بادی 43×28
بالش های بادی از ملزومات سفر هستند. می توان آن ها را همیشه در ماشین نگه داری کرد تا در صورت نیاز از آن ها استفاده کنیم. هم چنین این محصولات کاملا طبی هستند و برای کسانی که مشکلات ستون فقرات و گردن دارند بسیار مناسب می باشند. این بالش بادی را شرکت توانمند اینتکس تولید کرده است و در تولید آن همه جوانب را رعایت کرده تا محصولی بی عیب و نقص به دست مصرف کننده برسد.


 

طراحی طبی بالش بادی 

این بالش بادی از ساختاری طبی بهره مند است. زیرا بدنه بالش از بهترین نوع مواد ضد حساسیت ساخته شده است تا برای کسانی که آلرژی تنفسی دارند، خوابی راحت را به ارمغان بیاورد. رویه بالش به صورت مواج و موازی ساخته شده است که در هنگام خواب، هوا به خوبی بر روی بالش جریان دارد و باعث می شود فرد به هیچ وجه عرق نکند. این رویه مواج انعطاف بالایی به بالش می دهد که شما با خوابیدن بر روی آن احساسی هم چون خوابیدن بر روی پر را خواهید داشت. هم چنین این بالش بادی ارتفاعی مناسب با سرشانه دارد که در هنگام خوابیدن به پهلو، فاصله سرشانه را کاملا پر می کند و برای کسانی که درد گردن دارند، بسیار مناسب می باشد. 


بالشی همراه در هر جا

این بالش بادی به گونه ای طراحی شده است که علاوه بر استحکام بسیار بالا، سبک باشد و هنگامی که باد آن را خالی کردید جای کمی را اشغال کند. شما می توانید این بالش بادی را در هر جایی حتی مهمانی نیز با خود ببرید. این بالش وزنی برابر با 100 گرم دارد و در حالت خالی فضای بسیار کمی را نیاز دارد. می توانید آن را در کیف خود قرار دهید و هر زمان که احتیاج به استراحت داشتید بالش را پر از باد کنید. این بالش بادی به دلیل کوچک بودن، جهت راه اندازی احتیاجی به پمپ باد ندارد و شما به سادگی می توانید با دمیدن به داخل بالش آن را باد کنید. شما در مسافرت، کمپینگ و حتی پیک نیک های خود می توانید این بالش کاربردی را همراه داشته باشید و از استراحت لذت ببرید. 


کیفیت ساخت بالش بادی 

تمامی محصولات ساخته شده توسط شرکت بزرگ اینتکس با استانداردهای روز دنیا طراحی و تولید شده است. بالش بادی فوق نیز از محصولات این شرکت می باشد. وجود نام اینتکس بر روی یک کالا، مصرف کننده را به خرید ترغیب می کند زیرا این نام شناخته شده ترین شرکت تولید محصولات بادی در کل جهان است. این بالش از بهترین نوع پلاستیک فشرده ساخته شده است که طرح چرم بوده و دو لایه می باشد. هم چنین این جنس بدنه قابلیت انعطاف بالایی دارد و سبک است. تمامی این ویژگی ها نشان می دهد محصول فوق بهترین گزینه در خرید بالش بادی به شمار می رود. شما باید از قرار دادن بالش بادی در مجاورت اشیای داغ و آتش خودداری کنید. هم چنین از گذاشتن بالش بادی بر روی سطوح تیز پرهیز نمایید. با رعایت این نکات، بالش بادی دارای طول عمر بسیار بالایی می باشد. این بالش بادی در قسمت درزها بسیار قوی می باشد و به خوبی پرس شده است. کیفیت و استحکام این محصول به گونه ای می باشد که در مقایسه با محصولات مشابه بی رقیب است. 



ابعاد بالش بادی 

این بالش بادی دارای ابعادی مناسب برای استفاده یک نفر بزرگسال می باشد. طول بالش بادی 43 سانتی متر، عرض آن 28 سانتی متر و دارای ارتفاع 9 سانتی متر می باشد. با وجود وزن پایین بالش بادی و هم چنین اندازه کوچک آن، تحمل وزنی بالغ بر 30 کیلوگرم را دارا است. 


نحوه سفارش و خرید محصول 

سایت اینتکس تهران با دارا بودن بالاترین تنوع محصولات بادی در ایران با ارزان ترین قیمت، به شما این امکان را می دهد که خریدی بدون دردسر و راحت را تجربه کنید. شما می توانید به سایت فروشگاه اینتکس تهران مراجعه نمایید و تمامی محصولات را مشاهده کرده و بسته به نیاز خود، کالایی را که می خواهید خریداری نمایید. برای مشاوره و راهنمایی خرید در خصوص لوازم بادی می توانید با شماره های موجود در سایت تماس گرفته تا کارشناسان راهنمای شما باشند.

نوع
خانگی، سفری
تحمل وزن
30 کیلو گرم
طول
43 سانتی متر
عرض
28 سانتی متر
ارتفاع
9 سانتی متر
جنس رویه
PVC با رویه مخملی
جنس بخش کناری
PVC طرح چرم
جنس کف
PVC دو لایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
-
ساک حمل
ندارد
وزن
100 گرم
سایر ویژگی ها
دارای بالش بادی سرخود
دارای سطح موج دار
اقلام همراه
-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...